• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
WSSP300 Misano: στοιχεία και φωτ. Του Γ.Περιστερά
Οι λεπτομέρειες της επιτυχίας
Νέα 13/06/2022 - 13:46

Όπως γράψαμε στο σχετικό ρεπορτάζ, ο 17χρονος Έλληνας οδηγός έκανε τον καλύτερό του μέχρι τώρα Αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSSP300, με την Yamaha R3. 

Ας δούμε τώρα τα επιμέρους στοιχεία του πετυχημένου Αγώνα, που παρά το ότι το αποτέλεσμα στην 16η θέση δεν έδωσε βαθμούς, άφησε την ομάδα ProGP Racing Team απόλυτα ευχαριστημένη και αισιόδοξη ότι στο δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος θα έλθουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο Γιάννης Περιστεράς ξεκίνησε την Κυριακή από την 30η θέση, ανάμεσα στους 31 συμμετέχοντες, καθώς ένας οδηγός τραυματίστηκε το πρωί στο Ζέσταμα και δεν πήρε μέρος στον Αγώνα. 

Στον πρώτο γύρο – εκκινώντας από τόσο πίσω – έχασε 4.7'' σε σχέση με τον 1ο και σημείωσε τα πρώτα προσπεράσματα του ανεβαίνοντας στην 27η θέση, στον 2ο γύρο αμέσως σημείωσε γύρο στο 1'50.676 ίδιο με τον καλύτερό του του Σαββάτου, παρά τα 2 προσπεράσματα που τον έφεραν στην 25η θέση. Στον 5ο γύρο είχε ανέβει στην 20η θέση με χρόνο 1'50.079 που ήταν εκείνη τη στιγμή ο 2ος ταχύτερος του Αγώνα! Στον 6ο γύρο κατέβασε κι άλλο το χρόνο του στο 1'50.013 που τελικά ήταν ο ταχύτερός του και με μια σειρά γρήγορων γύρων – παρά τα προσπεράσματα – ανέβηκε στην 15η θέση στον 9ο γύρο. Μέχρι τον 12ο γύρο έδωσε μάχες σε αυτές τις θέσεις, φτάνοντας μέχρι την 13η σε ένα σημείο, αλλά στον 13ο γύρο υποχώρησε στην 18η, αντιμετωπίζοντας μεγάλο πρόβλημα με τα φρένα του, τα οποία είχε πιέσει πάρα πολύ στους πρώτους γύρους (να σημειώσουμε ότι η R3 έχει μόνο ένα μπροστινό δισκόφρενο). Στον 14ο γύρο ξαναπήρε την 15η θέση και στον τελευταίο γύρο την έχασε για 0.131 του δευτερολέπτου, αφού δεν μπορούσε να φρενάρει πια όπως ήθελε.

Η μικρότερη διαφορά από τον πρώτο κατέβηκε από τα 4.7'' του 1ου γύρου στα 1.8'' στον 11ο γύρο, με τον Έλληνα οδηγό να πηγαίνει γρηγορότερα από ότι οι τρεις πρώτοι του Αγώνα σε αυτό το διάστημα! Δυστυχώς στους τρεις τελευταίους γύρους με το πρόβλημα του φρένου, η τελική του διαφορά είναι 6.645 από το νικητή. Είναι όμως η μικρότερή του διαφορά από τον 1ο στους 6 Αγώνες του Παγκοσμίου που έχει κάνει φέτος.

Στην φωτογραφία με τον ομόσταυλο Gabriele Mastroluca (80), τον οποίο πέρασε μέσα στον Αγώνα, πριν το πρόβλημα με το φρένο! 

Αν συγκρίνουμε τους χρόνους του Γιάννη Περιστερά με αυτούς του νικητή του Αγώνα Alvaro Diaz, από τον 2ο γύρο και για τους 10 επόμενους γύρους ο Έλληνας οδηγός είναι ταχύτερος κατά 1.7'' από τον Ισπανό! Επίσης ο Γιάννης σημείωσε ταχύτερο γύρο από τον καλύτερο του Alvaro κατά 0.158 του δευτερολέπτου!!!

Στις ενδιάμεσες χρονομετρήσεις στα 4 κομμάτια της πίστας, ο Έλληνας οδηγός έχει τον 7ο καλύτερο χρόνο στο 3ο κομμάτι της πίστας, τον 17ο στο 4ο κομμάτι, τον 20ο στο 2ο κομμάτι και τον 22ο στο 1ο. Ο χρόνος ταχύτερου γύρου στο 1'50.013 είναι ο 10ος ταχύτερος του Αγώνα!

Ο ιδεατός γύρος του, εάν έκανε στον ίδιο γύρο τα ταχύτερα περάσματά του, είναι 1'49.876!

Η τελική του ταχύτητα στα 183.4 χλμ/ώρα είναι η 20η, χάνοντας στην ευθεία 4.4 χλμ/ώρα από την ταχύτερη Kawasaki ZX400 του Inico Iglesias.

 

Ανάμεσα στις 12 Yamaha R3 που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα, πήρε την 6η θέση στο Misano.

Μαζί με τον Lennox Lehmann που αγωνίζεται με KTM RC390 και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα, ο Γιάννης Περιστεράς είναι ο οδηγός που κέρδισε τις περισσότερες θέσεις (15) στη διάρκεια του Αγώνα. Μάλιστα έκανε σαφώς τα περισσότερα προσπεράσματα, αφού ειδικά στους τελευταίους γύρους με το πρόβλημα στα φρένα, χρειάστηκε να δώσει πολλές μάχες!

Συνολικά η ανάλυση των στοιχείων του Αγώνα, αλλά και η τηλεμετρία της ομάδας έδειξε ότι η 11η θέση ήταν ένας απόλυτα εφικτός στόχος, εάν δεν εμφανιζόταν το πρόβλημα των φρένων!

 

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: 

Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ,

Visit Greece ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού),

Kenon caffe Le Greche,

MouratisGP,

SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION,

Pirelli – INTRAMOTO,

TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters,

KARASSULIS International Transport,

Georgopoulos Racing,

ΡΟΥΣΙΑΝΙΔΗΣ-Gimoto,

Extreme Track Days,

Rider Repair Graphics,

Extra Products Tassoulis,

Papastavrou Shops,

RISE,

AM Παπαγεωργίου,

Tsokos Racing,

MGP.gr,

DXL Graphics,

Peristeras Tyres. 

#racing4greece 

#visitgreece

Με τον κόουτς Γιάννη Μπούστα και τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη

Επόμενο άρθρο »

Είναι ο Alvaro Bautista το συστατικό της επιτυχίας για την Ducati;

« Προηγούμενο άρθρο

Meregalli: Θα δούμε την νέα Μ1 στα τεστ του Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα