Αποστολή MOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης
Με τους νέους κανονισμούς (του 2012) που αφήνουν ανοιχτή την πόρτα για το όριο κυβισμού οι κατασκευαστές έχουν το ελεύθερο να κινηθούν από τα 800-1000cc. Σύμφωνα με τον Vittoriano Guareschi (team manager της Marlboro Ducati) η κόκκινη εταιρεία δεν έχει αποφασίσει προς το παρόν για το ποια οδό θα ακολουθήσει κι αυτό γιατί το μεγάλο πρόβλημα είναι η κατανάλωση. O περιορισμός των 21λίτρων θέτει πολλούς προβληματισμούς όσον αφορά την χωρητικότητα του κινητήρα που μάλλον θα κυμανθεί κάπου στα 900-930cc.
Από την άλλη πλευρά η εταιρεία είναι ικανοποιημένη με τις επιδόσεις του carbon πλαισίου και σίγουρα θα συνεχίσει την χρήση του στην μελλοντική GP12. Η συμπαγής κατασκευή του εκτελεί χρέη πλαισίου και φιλτροκουτιού. Από την άλλη δίνει αρκετό χώρο στις καλωδιώσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων.