• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Γιατί υπήρξε μεταγραφική σιωπή στο Silverstone;
Νέα 13/08/2022 - 16:33

Ο φετινός αγώνας βρετανικού Grand Prix ήρθε στο τέλος ενός καλοκαιρινού διαλείμματος πέντε εβδομάδων, που προκλήθηκε εν μέρει από την ακύρωση του Φινλανδικού GP. Αυτό έδωσε σε πολλούς αναβάτες και ομάδες την ευκαιρία όχι μόνο να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους αλλά και να προετοιμαστούν για την επόμενη χρονιά κλείνοντας νέα συμβόλαια, γεγονός που θέτει το ερώτημα: γιατί καμία ομάδα δεν ανακοίνωσε τις συνθέσεις αναβατών τους για το 2023 στο Silverstone;

Στην πραγματικότητα, η μόνη ανακοίνωση από τον προηγούμενο γύρο στο Assen (εκτός από την αποχώρηση του Andrea Dovizioso) είναι η είδηση ​​ότι ο Alex Rins θα ενταχθεί στην ομάδα LCR Honda για το 2023 όταν η Suzuki αποχωρήσει από τα MotoGP – αλλά αυτή είναι μια συμφωνία που έγινε πριν από την έναρξη του καλοκαιριού και υπογράφηκε στο Ολλανδικό ΤΤ τον Ιούνιο.

 

Ο λόγος για τον οποίο πέρασε όλο το Σαββατοκύριακο στο Silverstone χωρίς ανακοίνωση έχει να κάνει πολύ περισσότερο με τη γεωγραφία παρά με το χρονοδιάγραμμα, καθώς το πρωτάθλημα ετοιμάζεται να πάει σε βασικούς εντός έδρας γύρους για τους μεγαλύτερους παίκτες στο grid που δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει τα σχέδιά τους για το επόμενο έτος.

Είναι πλέον βέβαιο ότι η KTM θα επιβεβαιώσει ότι ο Pol Espargaro θα βρεθεί δίπλα στον Remy Gardner στη δορυφορική ομάδα της Tech3 τον επόμενο χρόνο, καλωσορίζοντας τον πρώην νούμερο ένα αναβάτη της πίσω στην εταιρία μετά από δύο χρόνια τη Honda, αν και με υποβιβασμό από το εργοστάσιο στο δορυφορικό καθεστώς. Αυτό το διετές συμβόλαιο, για το οποίο ο Espargaro ανέφερε ότι υπογράφηκε το Σαββατοκύριακο του Silverstone, θα ανακοινωθεί επίσημα στο εντός έδρας Grand Prix όχι μόνο της ΚΤΜ, αλλά και του βασικού χορηγού της, Red Bull, στην Αυστρία. 

Η θέση του Gardner αρχικά φαινόταν κάπως επισφαλής για την επόμενη χρονιά, αλλά τώρα φαίνεται επίσης ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 θα διατηρήσει τη θέση του, χάρη στις μετακινήσεις άλλων αναβατών μακριά από την KTM μετά από ένα δύσκολο εναρκτήριο εξάμηνο του 2022.

Ωστόσο, αυτές οι ειδήσεις πιθανότατα δεν θα οριστικοποιηθούν μέχρι τον επόμενο αγώνα - όχι μόνο λόγω της εθνικότητας των βασικών παικτών σε αυτόν, αλλά και λόγω του ελέγχου που διατηρεί η KTM σε οποιαδήποτε ανακοίνωση χάρη στα αυστηρότερα από τα συνηθισμένα συμβόλαιά της στα MotoGP.

Τόσο ο εργοστασιακός της αναβάτης, Miguel Oliveira, όσο και ο Raul Fernandez, βαθιά δυσαρεστημένοι με την KTM, πρόκειται να ενταχθούν στη νέα συμμαχία RNF Racing - Aprilia. Αυτό σημαίνει ότι το φυσικό μέρος για οποιαδήποτε ανακοίνωση θα είναι στο Misano στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Το ίδιο ισχύει και για την Ducati, η οποία μας είπε ότι ο δεύτερος εργοστασιακός αναβάτης της για την επόμενη χρονιά, μαζί με τον Pecco Bagnaia θα είναι είτε ο Enea Bastianini είτε ο Jorge Martin, με τον άλλο να πρόκειται να ενταχθεί στην Pramac.

Όμως, με την μάχη αυτή να περιπλέκεται ακόμη περισσότερο από τον Bastianini (που τερμάτισε για άλλη μια φορά μπροστά από τον Martin στο Silverstone), ίσως το παραδοσιακά φιλικό προς την Ducati Red Bull Ring, όπου ο Martin κέρδισε πέρυσι, θα είναι η σκηνή της τελικής τους αποφασιστικής μάχης.

Αυτό αφήνει ρεαλιστικά μόνο τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, να αναμένεται ακόμη να ανακοινώσει τα σχέδιά του – αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Espargaro θα φύγει από την εργοστασιακή ομάδα της Honda για να επιστρέψει στην KTM και ότι ο Mir δεν έχει άλλο μέρος να κατευθυνθεί από τη Honda - είναι επίσης απλώς ένα θέμα χρόνου μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι θα βρεθεί δίπλα στον Marc Marquez για το 2023.

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Οι αντιπαλότητες στα MotoGP πάντα εξιτάρουν τους οπαδούς

« Προηγούμενο άρθρο

Iannone: Δεν ξέρω πότε και πως

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα