• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suter και Moriwaki: Οι πρωταγωνιστές της Moto2
Η Ελβετική Suter όπως ήδη έχουμε αναφέρει στο παρελθόν έχει 11 μοτοσυκλέτες στην κατηγορία κι ακολουθεί η Ιαπωνική Moriwaki με 7 αναβάτες.
Νέα 06/05/2010 - 15:05

Αν και η νεοσύστατη κατηγορία έχει κάνει μόνο δύο αγώνες ήδη οι δύο βασικοί αντίπαλοι έχουν ξεχωρίσει και φυσικά ο λόγος δεν γίνεται για τους αναβάτες αλλά τους κατασκευαστές πλαισίων. Η Ελβετική Suter όπως ήδη έχουμε αναφέρει στο παρελθόν έχει 11 μοτοσυκλέτες στην κατηγορία κι ακολουθεί η Ιαπωνική Moriwaki με 7 αναβάτες. Οι διαφορές μεταξύ τους στην αρχιτεκτονική του πλαισίου είναι αισθητές κι έχουν καταφέρει να επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά των ελαστικών της Dunlop.    

 

Suter MMX

Το αλουμινένιο πλαίσιο της Suter είναι κατασκευασμένο από εξελασμένα και μασίφ τμήματα αλουμινίου. Τα τελευταία είναι τοποθετημένα στα πλαϊνά μπράτσα όπου δένει το ψαλίδι, τις προεκτάσεις για τις πλαϊνές βάσεις στήριξης του μοτέρ και φυσικά το λαιμό. Διαθέτει ρυθμιζόμενη κάστερ μέσω αφαιρούμενων δαχτυλιδιών και μεγάλη εισαγωγή ram-air που περνάει γύρω από το λαιμό. Έργο τέχνης αποτελεί το αλουμινένιο ψαλίδι με την καλλιτεχνική κατασκευή του και τις προσεγμένες κολλήσεις του. 

To ψαλίδι της Suter.
To ψαλίδι της Suter.

 

Η ομάδα της Marc VDS Racing συνεργάζεται στενά με την Suter εφόσον ο team manager Michael Bartholemy γνώριζε την Ελβετική εταιρεία όταν δούλευε για λογαριασμό της Kawasaki. Μάλιστα μας αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο στην ουσία αποτελεί μία παραλλαγή του ZX-RR που χρησιμοποιούσε ο Nakano. Διαθέτει ρεζερβουάρ τύπου MotoGP που είναι ενσωματωμένο στο μονόσελο/ουρά που είναι όμοιο με της ZX-RR των τελευταίων δύο ετών. Το πλαίσιο της Suter είναι εφοδιασμένο με αναρτήσεις της Ohlins κι εταιρεία έχει σχεδιάσει τις δικές της πλάκες για την τοποθέτηση του πιρουνιού. Το ψαλίδι διαθέτει μοχλικό σύστημα ωστόσο δεν φέρει ρύθμιση στο ύψος της ανάρτησης.  

Η Moriwaki MD600.
Η Moriwaki MD600.

 

Moriwaki MD600

Η σχεδίαση του πλαισίου της MD600 αποτελεί μία εξελιγμένη έκδοση του πλαισίου της Honda CBR σύμφωνα με τις αναφορές των περισσότερων ομάδων. Στην αρχική του σχεδίαση φέρει αρκετά κοινά σημεία με της Suter. Είναι κι αυτό κατασκευασμένο από εξελασμένα και μασίφ τμήματα αλουμινίου φέρει αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο και μεγάλη εισαγωγή ram-air που το σχήμα της μοιάζει με της Μ1. Στην περιοχή του λαιμού τα αλουμινένια φύλα φέρουν νεύρο για να ενισχύσουν την ακαμψία του. Η έδρα του ψαλιδιού είναι αφαιρούμενη και ρυθμιζόμενη όπως και το ύψος της πίσω ανάρτησης. Το αλουμινένιο ψαλίδι φέρει μοχλικό σύστημα που κερδίζει τις εντυπώσεις με την κατασκευή και το φινίρισμα των μασίφ αλουνένιων τμημάτων του.  

 

Η Moriwaki χρησιμοποιεί με την σειρά της αναρτήσεις της Ohlins κι έχει σχεδιάσει κι αυτή τις δικές της πλάκες για το πιρούνι. Το ρεζερουάρ φιλοξενείται μεταξύ φιλτροκουτιού και σέλας αλλά δεν αποτελεί ενιαίο τμήμα αυτής. Στο σύνολο η μοτοσυκλέτα της Moriwaki κερδίζει τις εντυπώσεις με την καθαρόαιμη Ιαπωνική αισθητική της. 

Υποπλαίσιο και ρεζερβουάρ της MD600.
Υποπλαίσιο και ρεζερβουάρ της MD600.

 

Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού MotoGP World θα δημοσιευτεί το αφιέρωμα στις μοτοσυκλέτες της Moto2 με αποκλειστικές φωτογραφίες των πλαισίων και του εξοπλισμού των περισσότερων κατασκευαστών.

Επόμενο άρθρο »

Ο Schwantz συμβουλεύει τον Παπαπαύλου.

« Προηγούμενο άρθρο

Μονόσελο παρόμοιο με του RSV4

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα