• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda CRF300L 2023
Διαθέσιμη και σε ένα νέο χρωματικό συνδυασμό Swift Grey
Νέα Αγοράς 04/12/2022 - 00:13

Η δημοφιλής και εντυπωσιακή On Off CRF300L της Honda ανανεώνεται για το 2023 με την προσθήκη ενός νέου χρωματικού συνδυασμού Swift Grey που συμπληρώνει τον, παραδοσιακό για τη Honda χρωματισμό, Extreme Red.

Σαν σπορ On Off μοντέλο μεσαίου κυβισμού η CRF300L της Honda είναι μια ελαφριά και ευέλικτη μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε με στόχο την σπορ οδήγηση τόσο εκτός δρόμου όσο και μέσα στις δυσκολίες της πόλης.

Την ευχρηστία του αρχικού μοντέλου CRF250L, που παρουσιάστηκε το 2012, ενίσχυσε το 2020 η CRF300L με την αύξηση του κυβισμού του κινητήρα στα 300 κ. εκ και την μείωση του βάρους κατά 4 κιλά.

Η επιτυχία της CRF βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην επιστροφή αρκετών αναβατών στις βασικές αξίες - ευχρηστία, μικρό βάρος, διασκεδαστική οδήγηση - των θρυλικών Honda XR & XL 250-400 κ. εκ. των δεκαετιών 80 και 90.

Αισθητικά η νέα CRF300L θυμίζει άμεσα τις αγωνιστικές CRF250 & CRF450 με τις αιχμηρές γραμμές τα ψηλά φτερά και τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων. Το ρεζερβουάρ καυσίμου 7,8 λίτρων είναι λεπτό για να διευκολύνει την κίνηση προς τα εμπρός και ταιριάζει με την στενή, στο εμπρός μέρος, σέλα.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 27,3 ίππων (20,1 kW) στις 8.500 σαλ. και ροπή 26,6 Nm στις 6.500 σαλ. Οι σχέσεις μετάδοσης στο εξατάχυτο κιβώτιο είναι κοντές μέχρι την πέμπτη, ενώ η έκτη ταχύτητα είναι πιο μακριά για χρήση σε αυτοκινητόδρομους. Ο μονόδρομος υποβοηθούμενος συμπλέκτης θέλει λιγότερη δύναμη στη μανέτα και μειώνει το φρένο κινητήρα και τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα γρήγορα κατεβάσματα.

Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού και το αλουμινένιο ψαλίδι έχουν στοιχεία ρυθμιζόμενης ακαμψίας για καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση στο χώμα διατηρώντας την σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες.

Το πλήρες βάρος της CRF300L είναι μόλις 142 κιλά, το μεταξόνιο είναι στα 1.455 mm - ακτίνα στροφής 2,3 μέτρα - και η απόσταση από το έδαφος στα 285 mm. Το ύψος της σέλας μπορεί να δείχνει  μεγάλο στα 880 χιλ. άλλα η στενή σέλα και το χαμηλό βάρος βοηθάνε πολύ την κατάσταση.

Οι αναρτήσεις είναι της Showa με ρυθμιζόμενο τηλεσκοπικό USD πιρούνι διαμέτρου 43 mm και διαδρομής 260 mm εμπρός και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link και διαδρομή τροχού 260 mm.

Το μπροστινό φρένο, με δίσκο μαργαρίτα διαμέτρου 256 mm, έχει δαγκάνα δύο εμβόλων και το πίσω δίσκο 220 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το ABS 2 καναλιών είναι στάνταρ.

Οι τροχοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω φοράνε ελαστικά τύπου enduro σε διαστάσεις 80/100-21 51P και 120/80-18 62P.

Τέλος η οθόνη LCD - ζυγίζει μόλις 70 γραμμάρια - διαθέτει μεγάλα μαύρα ψηφία για την ένδειξη ταχύτητας άλλα και διανυθέντα χιλιόμετρα, κατανάλωση καυσίμου, μέση ταχύτητα, χρονόμετρο, στροφόμετρο και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο.

 

 

Πηγή: Zougla.gr

Επόμενο άρθρο »

Airoh Airheads

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS ΤΟ AX9 ΤΗΣ AGV

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H DUCATI ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ YAMAHA, APRILIA, KTM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο MARC MARQUEZ ΚΑΙ H HONDA ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ