• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Beirer: Acosta; Guevara;
Δεν ξέρουμε τι θα φέρει το μέλλον
Νέα 01/02/2023 - 11:43

Ο Acosta έγραψε ιστορία κερδίζοντας τον τίτλο της Moto3 ως rookie το 2021, ενώ στη συνέχεια πήρε τρεις νίκες στην Moto2 πέρυσι (στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία), οδηγώντας ξανά για την ομάδα Red Bull KTM Ajo.

Ο Guevara από την άλλη, έφτασε στην κορυφή της Moto3 το 2022 και τώρα ανεβαίνει κατηγορία μένοντας στην ομάδα GASGAS Aspar.

Ο Acosta ανέφερε ότι έχει ήδη απορρίψει μια προσφορά που είχε για να ανέβει στα MotoGP το 2023, ενώ ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall'Igna και ο πατέρας του Jorge Lorenzo, Chicho, είναι μεταξύ εκείνων που έχουν μιλήσει για τις δυνατότητες του Guevara στα MotoGP.

Με τους δύο 18χρονους να αγωνίζονται επί του παρόντος για ομάδες της KTM, το αυστριακό εργοστάσιο φαίνεται να βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση για τις μελλοντικές τους υπηρεσίες στην μεγάλη κατηγορία - με μια από τις προϋποθέσεις να είναι ο χώρος που θα πρέπει να έχει για το ζευγάρι.

"Δεν θέλω να το πω αυτή τη στιγμή, αλλά ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα είναι πρόβλημα πολυτελείας να υπάρχουν ίσως δύο καλοί αναβάτες που περιμένουν [για να ανεβούν στα MotoGP]. Αλλά αισθάνομαι ότι δεν είμαστε σε θέση να μιλάμε με έπραση", δήλωσε ο διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της KTM, Pit Beirer. "Τώρα έχουμε τέσσερις αναβάτες στα MotoGP και πρέπει να πετύχουμε μαζί τους. Θέλουμε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα με τον Brad και είμαστε βέβαιοι ότι ο Jack  θα μας κάνει καλύτερους και μετά έχουμε φέρει πίσω τον Pol και τώρα ανεβάσαμε τον Augusto".

"Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι το πακέτο είναι πολύ δυνατό με αυτούς τους τέσσερις αναβάτες, αλλά, ναι, αν η επόμενη γενιά εξελίσσεται πολύ γρήγορα, τότε μπορεί να έχουμε πρόβλημα πολύ σύντομα".

"Δεν μπορούμε να το προβλέψουμε. Πρώτα πρέπει να πάρουμε τα αποτελέσματα με τους αναβάτες που έχουμε και μετά το αύριο είναι αύριο. Δεν μπορούμε να πούμε τι θα φέρει το μέλλον, αλλά γι' αυτό κάνουμε ανάπτυξη με νέους αναβάτες, έτσι ώστε να ανεβαίνουν. Κάποια στιγμή οι μεγαλύτεροι αναβάτες θα σταματήσουν ή θα φύγουν, είναι φυσιολογικό. Ας αντιμετωπίσουμε αυτό το θετικό πρόβλημα όταν φτάσουμε εκεί".

Η KTM και η Ducati ηγήθηκαν στον τομέα των MotoGP προσφέροντας στους rookies ευκαιρίες για είσοδο στην μεγάλη κατηγορία τα τελευταία χρόνια.

Η KTM έχει επίσης μεγαλύτερη δέσμευση στις μικρότερες κατηγορίες (Red Bull Rookies, Moto3, Moto2) από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, βοηθώντας την να φέρει μέσω αυτής της διαύλου στην κορυφαία κατηγορία τους Iker Lecuona, Miguel Oliveira, Brad Binder, Raul Fernandez, Remy Gardner και τώρα τον Augusto Fernandez.

Ωστόσο, η Ducati χρησιμοποίησε τις οκτώ της (πλέον) θέσεις στα MotoGP και το δέλεαρ των ανταγωνιστικών δορυφορικών μοτοσυκλετών για να προσφέρει ντεμπούτο σε άτομα όπως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Francesco Bagnaia, ο Jorge Martin, ο Luca Marini, ο Enea Bastianini, ο Marco Bezzecchi και ο Fabio di Giannantonio την ίδια περίοδο (από το 2017 και μετά). Ακόμη, ο διευθυντής της ομάδας Aspar, Gino Borsoi, έχει επίσης προσληφθεί ως διευθυντής ομάδας MotoGP της Pramac Ducati. 


Μπορεί λοιπόν η ΚΤΜ να έχει ήδη στις ομάδες της τα μελλοντικά αστέρια, όμως υπάρχουν δυνατοί παίκτες που μπορούν να δελεάσουν ταλέντα όπως ο Pedro Acosta και ο Ixan Guevara (όπως έκαναν ήδη με τον Jorge Martin) και να τους πάρουν από την "αγκαλιά" της ΚΤΜ. Αν το αυστριακό εργοστάσιο δεν πάρει σχετικά γρήγορα τις αποφάσεις του, μπορεί να μην πορλάβει καν να βρεθεί σε αυτό το "πρόβλημα πολυτελείας".

Επόμενο άρθρο »

Θα είναι σημαντικός ο ρόλος του Pol Espargaro στην ανάπτυξη

« Προηγούμενο άρθρο

Ορίστηκε ημερομηνία για την παρουσίαση της Repsol Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα