• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
CFMOTO 700CL-X Adventure, την οδηγήσαμε στην Πόλη
Τεστ-Μοντέλα 23/03/2023 - 00:31

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Η Κινέζικη CFMOTO φαίνεται ότι κάνει μεγάλα βήματα μπροστά σε όλους τους τομείς και στην Κωνσταντινούπολη παρουσίασε και τη νέα 700CL-X Adventure, εκτός της 450SR την οποία οδηγήσαμε σε πίστα και δρόμο. Η Adventure πάνω στην ήδη γνωστή 700CL-X, είναι μια έκδοση που θέλει να προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης και σε εκτός δρόμου διαδρομές και κατατάσσεται στις μεσαίες on-off. Με το γνωστό δικύλινδρο κινητήρα των 693 κ.εκ., να αποδίδει 74 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και εξαιρετική ροπή 68 Nm στις 7,000 σ.α.λ. Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια, με τιμόνι πιο κοντά στον οδηγό, 30 χιλ. πιο ψηλά και 15 χιλ. πιο πίσω συγκριτικά με την Heritage. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, το πιο ψηλά τοποθετημένο φτερό στον εμπρός τροχό, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ και τα Ελαστικά Pirelli Scorpion Rally Str σε ακτινωτούς τροχούς 18” εμπρός και 17” πίσω, βοηθούν την εκτός δρόμου οδήγηση. Στην περίπτωσή μας οδηγήσαμε σε ασφάλτινη διαδρομή στην περιοχή Darlik έξω από την Πόλη, που μαζεύονται τα Σαββατοκύριακα οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της πόλης. Η μικρή βόλτα μας άφησε την αίσθηση 'ότι πρόκειται για μια ευχάριστη μοτοσυκλέτα, με μόνο πρόβλημα την απότομη αύξηση της απόδοσης μετά τις 7,000 σ.α.λ., όταν έρχεται όλη η ροπή να εκτινάξει μπροστά τη μοτοσυκλέτα. Κάτι που μπορεί να είναι και ένα ευχάριστο παιχνίδι, αλλά θα προτιμούσαμε μια πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι, κάτι που δουλεύουν οι τεχνικοί της εταιρίας και θα λυθεί μάλλον μέσω νέας χαρτογράφησης. 

Ο κινητήρας έχει δύο προγράμματα λειτουργίας: Street & Off-Road, με επιλογή απενεργοποίησης του ABS στο Off-Road. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει ανεμοθώρακας, πίσω σχάρα με χειρολαβές για τον συνεπιβάτη και βάσεις για πλευρικές βαλίτσες. Και φυσικά όπως σε όλες τις 700CL-X, μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης, Cruise Control και φώτα LED. Η σύντομη πρώτη επαφή θα συνεχιστεί με τις ίδιες μοτοσυκλέτες, που ταξίδεψαν από την Ελλάδα έως στην Κωνσταντινούπολη και πάλι πίσω οδικώς, χάρις στην Ελληνική ομάδα του Θάνου Φελούκα και του περιοδικού ΜΟΤΟ, που ουσιαστικά έσωσε την παγκόσμια παρουσίαση, σε συνεννόηση με την Ελληνική αντιπροσωπεία της Muvus, και τον Μάνο Κουτσουνάκη, καθώς οι προγραμματισμένες να φτάσουν εκεί 700CL-X, δεν κατάφεραν να φτάσουν από την Κίνα. 

 

 

Φτάσαμε στο Darlik με την 450SR
Φτάσαμε στο Darlik με την 450SR

Επόμενο άρθρο »

Ήρθε το στιλιστικά αναβαθμισμένο Forza 125 του 2023 ήρθε και ανακοινώθηκε η τιμή του

« Προηγούμενο άρθρο

CFMOTO 450SR: την οδηγούμε στην Κωνσταντινούπολη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα