• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Puig: Τα αποτελέσματα αυτής της σεζόν θα είναι καταλυτικά
Για τις αποφάσεις του Marquez στο μέλλον
Νέα 23/03/2023 - 11:44

Ο Marc Marquez μπαίνει στη 10η σεζόν του στα MotoGP και ήταν πάντα αναβάτης της Honda, αλλά η ομάδα είχε ένα καταστροφικό 2022 και η ανταγωνιστικότητά της αυτή τη σεζόν δεν έχει ακόμη αποδειχθεί.

Ο Marquez έχει συμβόλαιο για δύο ακόμη σεζόν, αλλά, τώρα σε ηλικία 30 ετών και με ιστορικό τραυματισμών πίσω του, οι ευκαιρίες του για να κερδίσει ένα 9ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα λιγοστεύουν και ίσως να κοιτάξει αλλού εάν η Honda δεν μπορεί να του προσφέρει μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίζει.


Ο διευθυντής της ομάδας, Alberto Puig, είπε στο El Periodico σχετικά με τις φήμες ότι ο Marquez θα μετακομίσει στη Ducati: "Είναι απλά φήμες, ο Marc ήταν αναβάτης Honda σε όλη του τη ζωή και είναι πολύ ευγνώμων στη Honda. Αλλά γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αν δεν του δώσουμε μια μοτοσυκλέτα που κερδίζει, μπορεί να τον χάσουμε".

"Τα αποτελέσματα αυτής της σεζόν θα μπορούσαν να είναι καταλυτικά για τις αποφάσεις του Marc στο άμεσο μέλλον. Νομίζω ότι ο Marc γνωρίζει πολύ καλά τη Honda και ξέρει ότι δεν θα σταματήσουμε μέχρι να του δώσουμε τη μοτοσυκλέτα που θέλει και του αξίζει".

"Δεν ξέρω πότε θα συμβεί αυτό και αν, όταν συμβεί, θα είναι εγκαίρως ή όχι για να κρατήσουμε τον Marc. Το όνειρο της Honda είναι να μην φύγει ποτέ".


Ο Marc Marquez αναμένεται να είναι πλήρως σε φόρμα για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια μετά από μια σειρά μεγάλων επεμβάσεων, αλλά η διατήρηση της φυσικής του κατάστασης υπό έλεγχο είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθεί ο Ισπανός.

Ερωτηθείς εάν ο Marquez πρέπει να προσαρμόσει το ριψοκίνδυνο στυλ οδήγησης του, ο Puig είπε: "Ο Marc έπεσε ακόμα και όταν είχε την καλύτερη μοτοσυκλέτα, γιατί ξέρει μόνο πώς να αγωνίζεται και να είναι ο καλύτερος που ψάχνει το όριο".

"Είναι προφανές ότι το σώμα έχει μνήμη και όταν περνάς αυτό που έπαθε ο Marc, το κουβαλάς πάντα μαζί σου. Δεν σημαίνει ότι τον εμποδίζει να είναι τόσο γρήγορος όσο πριν, δεν σημαίνει ότι θα είναι πιο αργός, πιο προσεκτικός, λιγότερο επιθετικός, σημαίνει απλώς, και το έχει εξηγήσει χιλιάδες φορές τους τελευταίους μήνες, ότι είναι διαφορετικός Marc από ό,τι πριν από τον τραυματισμό. Είναι 30 ετών και ξέρει πολύ καλά, καλύτερα από τον καθένα, τι να κάνει στην πίστα, πότε να ρισκάρει και πότε όχι".


Το πρόβλημα που είναι εκτός ελέγχου του Marquez είναι η ανταγωνιστικότητα της Honda. Την περασμένη σεζόν δεν συμμετείχε σε έξι αγώνες αλλά ήταν ακόμα ο αναβάτης Honda που βρέθηκε πιο ψηλά στη βαθμολογία. 


Παρακολούθησε τον Ιάπωνα κατασκευαστή να αποτυγχάνει να κερδίσει έστω ένα βαθμό σε αγώνα MotoGP για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια στη Γερμανία. Εν τω μεταξύ, η Ducati κέρδισε τον πρώτο της τίτλο από το 2007 και πρόκειται να μπει στο 2023 ξανά με την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid.

"Η Ducati και οι άλλοι δύο ευρωπαίοι κατασκευαστές, η Aprilia και η KTM, έκαναν καλύτερη δουλειά από εμάς, κατάφεραν να βρουν τα κόλπα, τα μυστικά, τον τρόπο για να εκμεταλλευτούν τους τεχνικούς κανονισμούς και να αποκτήσουν μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα από τη δική μας", είπε ο Puig. "Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές ήταν πολύ πιο αντιδραστικοί, πιο δημιουργικοί και πιο επιθετικοί όσον αφορά το σχεδιασμό των μοτοσυκλετών τους. Όταν οι αντίπαλοί σου θριαμβεύουν, πρέπει να τους βγάλεις το καπέλο και να τους συγχαρείς".

Επόμενο άρθρο »

Νέα, εξελιγμένα ελαστικά Dunlop για Moto2, Moto3

« Προηγούμενο άρθρο

H Fantic μπαίνει και στην Moto 2!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα