• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Περισσότερο MotoGP από ποτέ
Μπορεί να υπάρξει μόνο ένας Πρωταθλητής
Νέα 23/03/2023 - 19:26

Έφτασε η ώρα. 22 αναβάτες, 11 ομάδες και 21 Grand Prix. Περισσότερο MotoGP από ποτέ και η πρώτη μάχη ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο. Όλοι ονειρεύονται ένα καλό ξεκίνημα και μια ιδανική χρονιά, αλλά η αλήθεια είναι ότι μόλις πέσει η καρό σημαία στη Valencia, στις 26 Νοεμβρίου, θα υπάρχει μόνος ένας νικητής. Μόνο ένας μπορεί να γίνει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP.

DUCATI LENOVO TEAM

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει πάντα ένα στόχαστρο στην πλάτη του, και ο Francesco Bagnaia δεν το απέφυγε, επιλέγοντας το #1. Ο ρυθμός και η φόρμα του μέχρι στιγμής στις δοκιμές, με ένα νέο ρεκόρ γύρου και την καταιγιστική του απόδοση στην προσομοίωση του αγώνα Sprint δείχνουν ότι ο Bagnaia είναι έτοιμος να ξεκινήσει από εκεί που σταμάτησε πέρυσι. Μετά τις ταραχώδεις αρχές του 2022, μπορεί ο Bagnaia να ξεκινήσει αυτή τη σεζόν με το δεξί; Και αν το κάνει, πώς θα πρέπει να προσαρμοστεί στο να είναι ο αναβάτης που κυνηγούν οι άλλοι και όχι ο αναβάτης που κυνηγά να μειώσει την διαφορά; Υπάρχει και η άλλη ερώτηση. Αν ο Bagnaia ξεκινήσει τη χρονιά δυναμικά, ποιός μπορεί να τον σταματήσει;

Η άλλη πλευρά του γκαράζ φαίνεται λίγο διαφορετική αυτή τη σεζόν. Αφού είχε ήδη μονομαχήσει με τον Bagnaia μερικές φορές πέρυσι, ο Enea Bastianini είναι τώρα στην εργοστασιακή ομάδα και έχει μεταφερθεί εκεί για να πάρει νίκες και Πρωταθλήματα. Στο Portimao, δεν έχει και τις καλύτερες αναμνήσεις από τη μεγάλη κατηγορία, οπότε ίσως χρειαστεί να είμαστε υπομονετικοί. Αλλά μετά έρχεται η Αργεντινή και μετά το Τέξας – όπου ο Bastianini κέρδισε την περασμένη σεζόν. Για ένα πράγμα μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Ο Ιταλός δεν θα ξεκινήσει τη σεζόν χαλαρά.


PRIMA PRAMAC RACING 

Πλέον, αληθινός βετεράνος της Ducati, ο Johann Zarco πέρασε μεγάλη περίοδο της προετοιμασίας δοκιμάζοντας ανταλλακτικά για τη Dcuati. Έπειτα ήρθε η τελευταία μέρα της δράσης στην πίστα και ο Γάλλος δούλεψε με τη μοτοσυκλέτα του και το στήσιμό του... και έφτασε κατευθείαν στη δεύτερη θέση πίσω από τον Bagnaia. Αυτό είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι για όλους, όπως και η προηγούμενη επίδοση του Zarco στο Portimao. Είναι αυτό ένα πρώιμο δείγμα μιας φόρμας που μπορεί να οδηγήσει το Γάλλο σε νίκες;

Για τον Jorge Martin, εν τω μεταξύ, η πορτογαλική πίστα σίγουρα δεν φέρει τις καλύτερες αναμνήσεις. Είχε μια μεγάλη πτώση εκεί το 2021 που τον ανάγκασε να χάσει αγώνες . Ήταν όγδοος στο τεστ και θα θέλει περισσότερα από αυτό στο πρώτο Grand Prix της χρονιάς. Και ίσως χρειάζεται λίγη υπομονή. Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι ο Martin προορίζεται για μεγάλες επιτυχίες, και είναι ήδη νικητής αγώνα... θα μπορούσε να είναι η Αργεντινή, όπου πάλεψε για τη νίκη πέρυσι, το μέρος που μπορούμε πραγματικά να δούμε αυτή την εκρηκτική ταχύτητα να ξεχειλίζει;


MONSTER ENERGY YAMAHA MotoGP

Η αλλαγή στην τελικά ταχύτητα έδωσε λόγους για χαμόγελα στο εργοστάσιο της Iwata, αλλά όταν η Υamaha προσπάθησε να βρει ρυθμό ενός γύρου με νέα ελαστικά στη Sepang... δεν έγινε τίποτα. Αυτό ήταν μια σύντομη ανησυχία, αλλά φαίνεται ότι ο Fabio Quartararo το βρήκε μέχρι το τέλος της δοκιμής στο Portimao καθώς τερμάτισε στην τρίτη θέση, χρησιμοποιώντας κάποια παλαιότερα αεροδυναμικά βοηθήματα για να διατηρήσει άλλα βήματα που έγιναν προς τα εμπρός. 

Για τον Franco Morbidelli, εν τω μεταξύ, υπάρχει ακόμη ένα βήμα που πρέπει να γίνει, με τον Ιταλό να τελειώνει το τεστ του Portimao 7 δέκατα πίσω από τον ομόσταυλό του και την πίεση να αρχίζει από τη Yamaha ότι πρέπει να βρει και πάλι την ταχύτητά του. Μπορεί να το κάνει αυτό το Σαββατοκύριακο;


MOONEY VR46 RACING TEAM

Ο Luca Marini ήταν ο ταχύτερος στη Valencia και τη Sepang, με τον Ιταλό να δείχνει πόσο δυνατή παραμένει η GP22, αν κάποιος χρειαζόταν αποδείξεις. Ο Marini σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του βασιζόταν σε αυτά που έμαθε για να κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός την επόμενη χρονιά και αυτό συνεχίζεται και στα MotoGP. Φαίνεται επίσης ότι το πιο πρόσφατο βήμα του τον οδήγησε στη μάχη για το βάθρο - μπορεί να βρεθεί εκεί για πρώτη φορά σύντομα;

Ο Marco Bezzecchi, εν τω μεταξύ, έχει ήδη ανέβει στο βάθρο – και θέλει περισσότερα. Εκεί που κατά καιρούς ο Marini δεν είχε την ταχύτητα του Bezzecchi την περασμένη σεζόν, ο Bezzecchi δεν είχε τη συνέπεια του Marini, οπότε υπήρχαν πολλά μαθήματα και για τις δύο πλευρές του γκαράζ. Μπορεί ο Bezzecchi να βρει αυτή τη συνέπεια για να είναι σταθερά μπροστά ΚΑΙ να αγωνιστεί για βάθρα; 

 

GRESINI RACING MotoGP

Ήταν μια δύσκολη περίοδος προετοιμασίας για τον Fabio Di Giannantonio μέχρι το τέλος καθώς ο 'Diggia' έπεσε στο τεστ του Portimao, χάνοντας την τελευταία μέρα. Πριν από αυτό όμως, είχαν γίνει βήματα προς τα εμπρός και η φόρμα του δείχνει ενδιαφέρουσα.


Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Alex Marquez πρόκειται να ξεκινήσει ίσως την πιο σημαντική σεζόν της καριέρας του. Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πέρασε από κάποια δύσκολα χρόνια στη Honda και τώρα βρίσκεται μπροστά σε μια νέα αρχή σε μια νέα μοτοσυκλέτα και αυτό φέρνει μια εντελώς νέα δυναμική. Πρώτον, φαίνεται άνετος, γρήγορος και έτοιμος να αρχίσει να μπαίνει στη μάχη του βάθρου. Δεύτερον, είναι μια κομβική σεζόν για να δείξει τι έχει να προσφέρει – με λίγη περισσότερη πίεση, δεδομένου ότι η μοτοσυκλέτα έχει ήδη αποδείξει την αξία της. Μπορεί να το κάνει; Τα σημάδια μέχρι στιγμής φαίνονται καλά και δεν θα ήταν έκπληξη να τον δούμε να ανεβαίνει αρκετές φορές στο βάθρο.


RED BULL KTM FACTORY RACING

Είναι μια μεγάλη χρονιά για την KTM. Η περασμένη σεζόν ήταν πιο δύσκολη, παρά τις νίκες στο βρεγμένο, και φέτος δεν θέλουν απλά να αγωνιστούν για βάθρα. Ωστόσο, έχει γίνει πολλή δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα, και υπάρχουν κάποια καλά σημάδια. Η ικανότητα του Brad Binder να βρίσκει κάτι παραπάνω μόλις σβήσουν τα φώτα θα είναι πιο σημαντική φέτος, με τους αγώνες Sprint, και ο Νοτιοαφρικανός το συνδυάζει με την ικανότητα του να μην πέφτει, καθώς δεν έφτασε στον τερματισμό μόλις σε έναν αγώνα την περασμένη σεζόν. Ήταν ένατος στο τεστ στο Portimao, αλλά μόνο μισό δέκατο πίσω από τον Martin, οπότε δεν τον ξεγράφουμε... ειδικά αν αποφασίσει να μπει δυναμικά.

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ υπάρχει ένα νέο πρόσωπο: ο Jack Miller. Ο Αυστραλός δεν έχει βάλει φωτιά ακόμα στα φύλλα χρόνου, αλλά βαθμολόγησε την προσαρμογή του με ένα 7 ή 8/10 μέχρι στιγμής όταν ρωτήθηκε μετά το τεστ. Με τον καιρό μπορούμε να περιμένουμε περισσότερη ταχύτητα, καθώς ο Miller έχει αρκετή εμπειρία στη μάχη για το βάθρο. Πότε θα αρχίσουμε να τον βλέπουμε να κάνει αυτά τα μεγάλα βήματα μπροστά; Πιστεύουμε πολύ σύντομα.


APRILIA RACING

Την περασμένη σεζόν, ο Aleix Espargaro ήταν γνωστός ως ο καπετάνιος της Aprilia και φαίνεται ότι τα πράγματα πρόκειται να γίνουν ακόμα πιο ενδιαφέροντα στο εργοστάσιο του Noale. Πρώτον, τόσο αυτός όσο και ο ομόσταυλός του, Maverick Viñales, έχουν δύο νέους αναβάτες στην ίδια μοτοσυκλέτα, στην ομάδα της RNF να αντιμετωπίσουν, και δεύτερον, ο Viñales είναι τώρα πολύ, πολύ γρήγορος.

Ο Espargaro είχε ένα απίστευτο 2022 με μόνο μια εγκατάλειψη σε αγώνα, την παρθενική του νίκη στα MotoGP, μια πληθώρα βάθρων και μια μάχη για τον τίτλο. Είχε ήδη ένα εμπόδιο φέτος, με τη μορφή του χειρουργείου για arm pump μετά το τεστ του Portimao, αλλά σίγουρα θα τον δούμε το συντομότερο δυνατό μπροστά. Θυμάστε εκείνο το διπλό προσπέρασμα στο Assen; Αυτή η ικανότητα δεν φεύγει. Από την άλλη ο Vinales δείχνει να βρίσκει όλο και παραπάνω ρυθμό με τη μοτοσυκλέτα του. Ποιος θα βρίσκεται μπροστά ως τις καλοκαιρινές διακοπές; Μπορεί ο Viñales να πάρει αυτή την πολυπόθητη νίκη με έναν τρίτο κατασκευαστή και να γράψει ιστορία στα MotoGP; Η Aprilia έμοιαζε να είναι πιο κοντά από όλους με τη Ducati, οπότε ας δούμε τι έχουν να μας προσφσέρουν οι "άνδρες με τα μαύρα".


REPSOL HONDA TEAM

Κανείς από τους αναβάτες της Repsol Honda Team δεν χρειάζεται συστάσεις, αλλά ας ξεκινήσουμε με τη νέα άφιξη: τον Joan Mir. Πολλοί περίμεναν ότι θα ήταν πιο δύσκολο να προσαρμοστούν οι Mir και Rins στη Honda, αλλά και οι δύο τα πήγαν αρκετά καλά, με τον Mir να είναι η πιο γρήγορη Honda στο τεστ του Portimao. Με αποδεδειγμένη ταχύτητα, η πρόοδος του Mir θα είναι κάτι που θα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον – όπως και η πρόοδος της Honda καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας πιέζει για να επιστρέψει μπροστά.


Και μετά υπάρχει ο Marc Marquez. Οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ένας από τους μεγαλύτερους αναβάτες που πέρασαν ποτέ. Τώρα έχει επιστρέψει σε πλήρη φόρμα και υπάρχουν πολλά βλέμματα στραμμένα πάνω του καθώς ξεκινά η σεζόν. Την τελευταία φορά που ο Marquez ήταν σε καλή φόρμα έτρεξε ουσιαστικά σε ένα δικό του Πρωτάθλημα (2019), αλλά τι θα γίνει τώρα; Είναι μια πιο δύσκολη στιγμή για τη Honda, υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει για να φτάσει η RC213V στο επίπεδο των αντιπάλων της και στο τεστ ο Marquez είπε ότι είναι ακόμα μερικά δέκατα μακριά. Μπορεί όμως ο #93 να τα βρει αυτά;

Μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ένα πράγμα: ο Marc Marquez δεν συμβιβάζεται. Θα είναι μια συναρπαστική σεζόν με τον Ισπανό να επιστρέφει και είναι ένας συναρπαστικός πρώτος αγώνας: Portimao. Μετά έρχονται δύο πίστες όπου ο Marquez έχει αποδειχθεί συχνά πυκνά κυρίαρχος (Αργεντινή, Τέξας). Ποιος θα είναι επικεφαλής του Πρωταθλήματος φτάνοντας στη Jerez;

 

 

CRYPTODATA RNF MotoGP

Για τον Raul Fernandez, αυτή είναι μια μεγάλη σεζόν. Μετά από ένα δύσκολο και κατά καιρούς επίπονο 2022, έχει τώρα μια νέα ομάδα, μια νέα μοτοσυκλέτα και κάτι να αποδείξει. Τι μπορεί να κάνει λοιπόν; Ήταν 16ος μέχρι το τέλος του τεστ στο Portimao, αλλά κέρδισε επίσης εδώ δύο φορές στις μικρότερες κατηγορίες και βρέθηκε αρκετές φορές σε καλές θέσεις στα φύλλα χρόνου κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας.

Εν τω μεταξύ, ο Miguel Oliveira ξεκινά επίσης μια νέα περιπέτεια. Φαινόταν αισιόδοξος τον χειμώνα και βρέθηκε ανάμεσα στο εργοστασιακό δίδυμο της Aprilia στο τεστ του Portimao. Μπορούμε να περιμένουμε πολλά από τον Oliveira, έναν νικητή αγώνα στο βρεγμένο και στο στεγνό, καθώς πιθανότατα θα είναι πιο γρήγορος όσο συνεχίζεται η προσαρμογή του. Ωστόσο, στον πρώτο αγώνα, στο Grand Prix της πατρίδας του, που μπορεί να βρεθεί;

 

LCR HONDA

Τα φύλλα χρόνου της τελευταίας ημέρας των δοκιμών είχαν τους Mir, Marc Marquez και Alex Rins μαζί σε μια τριάδα Honda, και αυτό είναι σίγουρα ένα καλό σημάδι. Ο Rins κέρδισε τον τελευταίο αγώνα της περασμένης σεζόν και αν κερδίσει την Κυριακή θα επαναλάβει το κατόρθωμα του Rossi το 2004 (2 συνεχόμενες νίκες με διαφορετικούς κατασκευαστές), αλλά δεν θα είναι αυτός ο στόχος του Ισπανού. Ο #42 είναι σε περίοδο εκμάθησης για να κατανοήσει τη νέα του μοτοσυκλέτα, να την αξιοποιήσει στο έπακρο και να συμβάλει στο ταξίδι της Honda πίσω στην κορυφή. Μέχρι τώρα όμως; Φαίνεται ότι προσαρμόζεται πολύ καλά.

Αυτό ασκεί λίγο περισσότερη πίεση στον Takaaki Nakagami, με τον Ιάπωνα αναβάτη να δυσκολεύεται να βρει τη φόρμα του μέχρι στιγμής. Μετά από μερικούς τραυματισμούς και μια κακή σεζόν το 2022, η πίεση αυξάνεται για τον Nakagami, ο οποίος μπαίνει στην 6η σεζόν του στα MotoGP. To πρόβλημα είναι ότι αναβάτες όπως ο Ai Ogura και ο Somkiat Chantra θέλουν τη θέση του, οπότε ο Ιάπωνας θα πρέπει να αποδείξει στο πρώτο μισό της σεζόν ότι αξίζει να παραμείνει στα MotoGP.


GASGAS FACTORY RACING TECH3

Ο Pol Espargaro επιστρέφει στην RC16, μια μοτοσυκλέτα στην οποία είχε αρκετές επιτυχίες και μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται να του ταιριάζει. Η απόδοσή του στην προετοιμασία τον άφησε πιο πίσω στα φύλλα χρόνου, αλλά φαίνεται δύσκολο να πούμε τι πρέπει να περιμένουμε από τον έμπειρο Ισπανό. Ο Espargaro ήταν μια βασική δύναμη στην πορεία της KTM και τώρα θα αγωνιστεί με τα νέα χρώματα της GASGAS, οπότε μπορούμε να περιμένουμε μερικές "εκπλήξεις".

Τέλος, ο Augusto Fernandez είναι πλέον αναβάτης MotoGP. Μετά από ένα ταξίδι από το Ευρωπαϊκό Moto2 στο Παγκόσμιο Moto2, μια βουτιά στα αποτελέσματα και μια μάχη μέχρι την κατάκτηση του τίτλου την περασμένη σεζόν, το βιογραφικό του είναι εντυπωσιακό. Δεν έχει κανέναν αντίπαλο για το Rookie of the Year, αλλά κατά κάποιο τρόπο αυτό προσθέτει μια πρόκληση. Το να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα και να παραμείνει ήρεμος καθώς προσαρμόζεται στη νέα μοτοσυκλέτα και στη νέα κατηγορία θα είναι το κλειδί, και δείχνει να έχει ταχύτητα μέχρι στιγμής κατά καιρούς... απλά χρειάζεται να ενώσει τα κομμάτια.


22 διεκδικητές, ένας τίτλος και η μεγαλύτρη σεζόν MotoGP που είδαμε ποτέ... μην το χάσετε!

Επόμενο άρθρο »

Portimao: Συνέντευξη Τύπου

« Προηγούμενο άρθρο

Portimao και Πορτογαλία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα