• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Hans-Georg Anscheidt είναι θρύλος των MotoGP!
Νέα 16/06/2023 - 13:36

Ο Hans-Georg Anscheidt είναι πλέον θρύλος του MotoGP! Ο Γερμανός ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους αναβάτες την πρώτη δεκαετία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 50cc και κέρδισε τρία συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στην κατηγορία από το 1966 έως το 1968.

Γεννημένος στο Königsberg (τώρα Καλίνινγκραντ) το 1935, ο Anscheidt ξεκίνησε να οδηγεί Enduro το 1955 πριν μεταβεί στο Speedway το 1957, και στη συνέχεια πήρε μέρος στη νέα πρόκληση των αγώνων πίστας 50cc από το 1959. Μετά την επιτυχία σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο Anscheidt συνέχισε να αγωνίζεται για την Kreidler όταν η κατηγορία 50cc έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1962.

Κέρδισε τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Montjuïc και πήρε μια δεύτερη νίκη στη Monza στο Nations Grand Prix, ολοκληρώνοντας τη χρονιά στη δεύτερη θέση στη βαθμολογία - ένα κατόρθωμα που επανέλαβε το 1963 καθώς πρόσθεσε τρεις ακόμη νίκες στο ενεργητικό του. Στη συνέχεια τελείωσε το 1964 στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, παίρνοντας άλλη μια νίκη, πριν από ένα πιο δύσκολο 1965, το οποίο ακολούθησε μια μετάβαση στη Suzuki.

Αυτή η αλλαγή είδε τον Anscheidt να ξεκινά μια απίστευτη νικηφόρα πορεία. Πήρε το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 50cc το 1966 και δεν σταμάτησε εκεί καθώς ο Γερμανός κέρδισε τρεις εντυπωσιακούς τίτλους στη σειρά από το 1966 έως το 1968. 


Αξιοσημείωτο είναι ότι οι δύο πρώτοι είδαν τον Anscheidt να αγωνίζεται ως εργοστασιακός αναβάτης Suzuki, αλλά το 1968 κέρδισε το τελευταίο του Πρωτάθλημα ως ιδιώτης. Με το όνομά του στα βιβλία της ιστορίας ως τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και νικητής 14 Grand Prix, ο Anscheidt αποσύρθηκε στα τέλη του 1968.

Τώρα μπαίνει σε μια λίστα με τους θρύλους του MotoGP που περιλαμβάνει τους Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Hugh Anderson, Kork Ballington, Max Biaggi, Alex Crivillé, Mick Doohan, Stefan Dörflinger, Andrea Dovizioso, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Nicky Hailden. Jorge Lorenzo, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Anton Mang, Jorge 'Aspar' Martinez, Angel Nieto, Dani Pedrosa, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Luigi Taveri, Carlo Ubbiali και Franco Uncini.

Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports: "Είναι ιδιαίτερη χαρά για μένα που συναντώ σήμερα τον Hans-Georg Anscheidt, έλεγα στον γιο του ότι ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί είχα την ευκαιρία να τον δω να αγωνίζεται στην Ισπανία στο Montjuïc το '63 ή '64. Το θυμάμαι τόσο καλά. Ήταν ένας πολύ επιτυχημένος αναβάτης και είναι μεγάλη τιμή να τον εισάγω στο Hall of Fame του MotoGP".


HANS-GEORG ANSCHEIDT όπως μεταφράστηκε από τον γιο του, Achim Anscheidt: "Όταν ξεκίνησε την καριέρα του στις αρχές της δεκαετίας του '60, ήταν στους ευρωπαϊκούς αγώνες, οι μοτοσυκλέτες ήταν σχεδόν σαν αγωνιστικά μοτοποδήλατα που έφταναν το πολύ τα 100 χλμ./ώρα. Και από το 1961 και μετά έγινε πιο σοβαρός αγώνας, σε διεθνές και ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Αφού ξεκίνησε την καριέρα του με offroad, υπέγραψε συμβόλαιο με το εργοστάσιο Kreidler από τη Στουτγάρδη και έγινε εργοστασιακός αναβάτης και δοκιμαστής αναβάτης από το 1961 έως το 1964 και ήταν δεύτερος στο Πρωτάθλημα το 1962 και το 1963".

"Σε αυτό το διάστημα εργαζόταν στην Kreidler όχι μόνο σε αγώνες πίστας, αλλά και κάνοντας offroad και δοκιμές enduro. Τότε η Kreidler αποφάσισε να σταματήσει την εργοστασιακή της συμμετοχή στους αγώνες πίστας, εναντίον της Suzuki και της Honda δεν είχαν πολλές πιθανότητες. Και μετά ένας πολύ μυστικοπαθής Ιάπωνας έβαλε ένα τηλεγράφημα στο χέρι του λέγοντάς του να επικοινωνήσει με το εργοστάσιο στο Χαμαμάτσου".


"Είχε μεγάλη επιτυχία με τη Suzuki. Η κατηγορία των 50cc ήταν πολύ προκλητική όσον αφορά την τεχνική εξέλιξη. Η τεχνολογία έγινε τόσο εξωτική και μόνο η Suzuki και η Honda κατάφεραν να την παράγουν. Η μοτοσυκλέτα ήταν κυρίως από τιτάνιο, το πλαίσιο από αλουμίνιο, δύο κύλινδροι και ένα κιβώτιο 14 ταχυτήτων".


"Έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 1966 και το 1967, αλλά η Suzuki αποφάσισε να αποσυρθεί. Έτσι ο πατέρας μου ρώτησε αν μπορούσε να έχει μοτοσυκλέτα και ανταλλακτικά, και η Suzuki του τα έδωσε για να αγωνιστεί το 1968 και να γίνει ιδιώτης Παγκόσμιος Πρωταθλητής".

"Είναι πολύ ευγνώμων στην Dorna και τη διοίκηση που του έδωσαν την ευκαιρία να είναι εδώ και που μπόρεσε να προσκαλέσει την οικογένειά του. Σας ευχαριστώ λοιπόν, σας ευχαριστώ πολύ".

Επόμενο άρθρο »

Ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης ο μικρότερος στην SSP, εντυπωσιάζει

« Προηγούμενο άρθρο

Sachsenring: MotoGP ΕΔ1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα