• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello live: O Lorenzo έσπασε τα χρονόμετρα, ο Rossi το πόδι του
Η θερμοκρασία ασφάλτου ήταν πολύ πιο κάτω από ότι χθες
Νέα 05/06/2010 - 13:35

 

Aποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Παρά την ηλιοφάνεια η εξοχή της Τοσκάνης κράτησε χαμηλά τη θερμοκρασία το πρωί, με 23ο Κελσίου στον αέρα και μόλις 28ο στην άσφαλτο, τη στιγμή που οι χθεσινές δοκιμές έγιναν με θερμοκρασία ασφάλτου από 43ο – 50ο! Η τεράστια αυτή διαφορά, ανάγκασε τους περισσότερους οδηγούς να μπουν στην πίστα με τη μαλακότερη γόμα στην αρχή των 60΄λεπτών των Ελεύθερων Δοκιμών 2. Αργότερα άλλαξαν στη σκληρότερη επιλογή και προς το τέλος οι περισσότεροι έβαλαν και πάλι τη μεσαία γόμα της Bridgestone (η μαλακότερη επιλογή για τον αγώνα αυτό), ώστε να κατεβάσουν χρόνους.

Μέχρι τότε η πρώτη θέση είχε «κρατηθεί» από τον Dani Pedrosa και την Honda του. Ο Lorenzo φόρεσε μαλακή γόμα στο μπροστά λάστιχο και έκανε κάποιους καλούς γύρους, ενώ ο Rossi άλλαξε κάτι στην ανάρτηση και μπήκε πάλι στην πίστα – ακολουθώντας ένα αυστηρό πρόγραμμα δοκιμών – για να προσπαθήσει να πάρει την πρώτη θέση. Εδώ να πούμε ότι παρά το ότι τα λάστιχα αυτά διατηρούνται σε ηλεκτρικές κουβέρτες μέχρι λίγα δευτερόλεπτα πριν πάρει τη μοτοσυκλέτα ο οδηγός και παρά το ότι τα ζεσταίνουν σε θερμοκρασία 95ο Κελσίου, από το box της ομάδας μέχρι την έξοδο των πιτς με 80 χλμ/ώρα προλαβαίνουν να κρυώσουν και έτσι ο οδηγός πρέπει να είναι προσεκτικός τουλάχιστον στον πρώτο γύρο.

O Dovi δυνατός
O Dovi δυνατός

Χαρακτηριστικά ο Vitto Guareschi είχε πει για την περσινή πτώση του Stoner στο γύρο ζεστάματος: «Τα λάστιχα αυτά κάτω από τη θερμοκρασία λειτουργίας τους έχουν λιγότερο κράτημα από το λάστιχο ενός σκούτερ!»

Προβλήματα για τις Ducati
Προβλήματα για τις Ducati

Έτσι ο Rossi περίμενε μέχρι την προτελευταία στροφή της πίστας, ώστε να ανοίξει ρυθμό και να κάνει τον επόμενο γύρο του με την καλή έξοδο που χρειάζεται από την τελευταία στροφή. Εκεί λοιπόν στο πιο γρήγορο ες της πίστας το «Biondetti 1 & 2, και συγκεκριμένα στην αριστερή 2, εκεί που ανοίγεις το γκάζι και επιταχύνεις από το 185 χλμ/ώρα προς τα 200+, το πίσω μέρος της Μ1 γλίστρησε απότομα, το traction control ήταν προφανώς ρυθμισμένο να επεμβαίνει πιο αργά, με αποτέλεσμα ένα highside που τον άφησε στο χώμα, να σφαδάζει από πόνους και να πιάνει το πόδι του. Αργότερα μάθαμε ότι το είχε σπάσει.

 

Εντωμεταξύ ο Lorenzo είχε φορέσει και αυτός σκληρή γόμα μπροστά και μαλακή πίσω, όπως οι περισσότεροι εκείνη την ώρα και με μια σειρά φοβερών γύρων, κατέβασε το χρόνο στο 1’49.282, σχεδόν 8 δέκατα κάτω από το ρεκόρ πίστας.

Οι οδηγοί του HRC με τις εργοστασιακές Honda, o Andrea Dovizioso και o Dani Pedrosa σημείωσαν χρόνους 1’49.6 και 1’49.7 αντίστοιχα για να πάρουν τις θέσεις 2 & 3, μπροστά από το χρόνο του Rossi, που με 1’49.9 νωρίτερα συμπλήρωσε τους 4 που κατέβηκαν το 1’50.

Ο Randy De Puniet με την LCR Honda ήταν ο πρώτος από της μη εργοστασιακές ομάδες, κάνοντας πράξη αυτά που δήλωσε χθες το απόγευμα!

Μόνο στον τελευταίο του γύρο και με υπερπροσπάθεια ο Casey Stoner κατάφερε να είναι στην 6η θέση η πρώτη Ducati, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν έξω από τη δεκάδα και 3ος από τα Ducati!

Oι δύο Αμερικανοί της Yamaha Tech 3, Colin Edwards, Ben Spies, ακολούθησαν, με τον συμπατριώτη τους Nicky Hayden πάνω στην άλλη εργοστασιακή Ducati GP10.

O Loris Capirossi με την Suzuki του, έκλεισε την δεκάδα, ενώ μέχρι λίγα λεπτά πριν το τέλος είχε σταθερά την 5η θέση της κατάταξης, σε μια πίστα που του αρέσει και την ξέρει όσο κανένας άλλος.

Επόμενο άρθρο »

Mugello Live: Καρέ-Καρέ η πτώση του "Γιατρού"

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello live: O Rossi έσπασε το πόδι του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα