• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Ο απολογισμός του Silverstone
Όλοι οι οδηγοί επέλεξαν την πιο μαλακή γόμα στον εμπρός τροχό.
Νέα 21/06/2010 - 09:43

Χρησιμοποιώντας την πιο μαλακή -από τις διαθέσιμες- γόμα (medium εμπρός και medium πίσω) της Bridgestone ο Jorge Lorenzo ξέφυγε από την αρχή του αγώνα από τον απειλητικό Dani Pedrosa κι εξαφανίστηκε κυριολεκτικά για να πάρει μία πειστική νίκη. Με αυτές τις γόμες διατήρησε τον καταιγιστικό ρυθμό του και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα που αποτελεί το νέο ρεκόρ γύρου της ανακαινισμένης πίστας. Τα μαλακά του slick πίεσε ιδιαίτερα και ο Andrea Dovizioso για να καταφέρει να κρατήσει πίσω του τον εκπληκτικό Ben Spies που είδε βάθρο νωρίτερα από ότι περίμενε ή είχε προβλέψει κανείς. Άριστη ήταν κι η εμφάνιση των δύο εργοστασιακών αναβατών της Ducati, Hayden και Stoner, που έκλεισαν την πρώτη πεντάδα.  

 

Όλοι οι οδηγοί επέλεξαν την πιο μαλακή γόμα στον εμπρός τροχό εκτός από τον Hayden, τον Randy de Puniet και τον Pedrosa που επέλεξαν την σκληρότερη γόμα. Οι πιο υψηλές, από τις αναμενόμενες, θερμοκρασίες προβλημάτισαν ελαφρώς τους αναβάτες στην επιλογή της κατάλληλης γόμας. Ο Lorenzo έγραψε τον ταχύτερό του χρόνο στον αγώνα στον τέταρτο γύρο φορώντας την πιο μαλακή γόμα στον πίσω τροχό του, που άλλωστε απέδειξε την πολύ καλή επίδοση από την αρχή του αγώνα. Το ίδιο ελαστικό χρησιμοποιούσε και ο Stoner που σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην διάρκεια του αγώνα στον 17ο γύρο γεγονός που αποδεικνύει την εξαιρετική αντοχή του ελαστικού. Αξιοσημείωτο δε παραμένει το γεγονός ότι ακόμη κι η σκληρότερη γόμα έδειξε καλή συμπεριφορά όσον αφορά το ζέσταμά της μιας και ο de Puniet πίεσε από νωρίς την μοτοσυκλέτα του και έγραψε τον ταχύτερό του χρόνο μόλις στον 4ο γύρο. 

 

Καλές ήταν κι οι εντυπώσεις του Tohru Ubukata (Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) σχετικά με στις επιδόσεις των ελαστικών που ανάφερε μεταξύ άλλων τα εξής: “Οι καιρικές συνθήκες ήταν διαφορετικές και πάλι την ημέρα του αγώνα και είδαμε την θερμοκρασία να φθάνει στο υψηλότερη επίπεδό της, ωστόσο είδαμε την μεσαία και την σκληρή γόμα των ελαστικών να έχουν πολύ καλούς χρόνους και να βρίσκονται πολύ κοντά στην ανθεκτικότητα, την πρόσφυση και το ζέσταμά τους. Η συνεχώς αυξανόμενη θερμοκρασία του οδοστρώματος δυσκόλεψε τους τεχνικούς τόσο στην επιλογή του πίσω ελαστικού όσο και την ρύθμιση της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί πήραν τα πρώτα δεδομένα την Παρασκευή και το Σάββατο που η θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη. Ωστόσο στο σύνολο έμεινα ευχαριστημένος από την λειτουργία των ελαστικών και φυσικά την αρχική επιλογή των γομών που έκανε η Bridgestone για τον συγκεκριμένο αγώνα.” 

 

Οι γόμες των 10 πρώτων

1 Lorenzo Fiat Yamaha Team 41m34.083s Medium Medium 

2 Dovizioso Repsol Honda Team 41m40.826s +6.743s Medium Medium 

3 Spies Monster Yamaha Tech3 41m41.180s +7.097s Medium Medium 

4 Hayden Ducati Team 41m41.397s +7.314s Medium Hard 

5 Stoner Ducati Team 41m41.577s +7.494s Medium Medium 

6 de Puniet LCR Honda MotoGP 41m43.138s +9.055s Medium Hard 

7 Simoncelli San Carlo Honda Gresini 41m48.508s +14.425s Medium Medium 

8 Pedrosa Repsol Honda Team 41m49.396s +15.313s Medium Hard 

9 Edwards Monster Yamaha Tech3 42m02.037s +27.954s Medium Medium 

10 Espargaro Pramac Racing 42m16.477s +42.394s Medium Medium

Επόμενο άρθρο »

Συνέντευξη Toni Elias: το φαβορί της Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

Silverstone: Tανγκό για 2 τα GP125

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα