Οι βελτιώσεις και η νέα τεχνολογία δεν περιορίζουν την ρετρό ελκυστικότητα της Speed Twin 900.
Η σειρά Bonneville της Triumph είναι μια από τις πιο εμβληματικές σε ολόκληρη την ιστορία της μοτοσικλέτας. Είναι μια σειρά μοντέλων που κατάφερε να αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου, και ακόμη και σήμερα, είναι τα πιο δημοφιλή μοντέλα μοτοσυκλετών στην αγορά. Αλλά όσο και αν η Triumph προσπάθησε να διατηρήσει το ακατέργαστο πνεύμα των μοντέλων Bonneville, ο κατασκευαστής από την Βρετανία έπρεπε να συμβαδίσει με την εποχή και να εισάγει λίγη τεχνολογία.
Και αυτό είναι εμφανές με την ανανέωση της Speed Twin 900 του 2025. Είναι πλέον πιο αδύνατη, πιο προσανατολισμένη στην απόδοση και έχει αναβαθμιστεί στην τεχνολογία. Η Triumph έχει εγκαταλείψει τα ρετρό σε όψη πιρούνια της μοτοσυκλέτας σε ανταλλαγή με τα πιο σύγχρονα ανεστραμμένα πιρούνια. Πίσω, υπάρχει επίσης ένα νέο ψαλίδι από αλουμίνιο, καθώς και ένα στενότερο, πιο ελαφρύ υποπλαίσιο.
Από την τεχνολογική πλευρά, η Speed Twin διαθέτει πίνακα οργάνων LCD με ενσωματωμένη οθόνη TFT για τεχνικά χαρακτηριστικά όπως πλοήγηση, καθώς και συνδεσιμότητα smartphone. Ο προβολέας LED δείχνει πιο μοντέρνος αλλά διατηρεί ταυτόχρονα και τον κλασικό σχεδιασμό.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά με την υψηλή ροπή και συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Η ισχύς φτάνει τους 65 ίππους στις 7,500 σ.α.λ. και η ροπή των 80 Nm είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά στις 3,800 σ.α.λ. κάτι που βοηθάει στις επιδόσεις και δεν απαιτείται κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Η Speed Twin 900 εξακολουθεί να είναι μια όμορφη ρετρό μοτοσυκλέτα. Η πιο λεπτή και πιο αθλητική γραμμή της δίνει μια πιο νεανική εμφάνιση και την κάνει πιο ελκυστική στους νεότερους αναβάτες. Με τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς, καταφέρνει να διατηρήσει την κομψότητα μαζί με την εμφάνιση που έχει πολλές λεπτομέρειες όπως οι κατεργασμένες ψύκτρες του κινητήρα και τα μινιμαλιστικά φτερά στους τροχούς. Επιπλέον, με τις πιο σπορ αναβαθμίσεις είναι πιο ελκυστική στην οδήγηση κάνοντας την κλασική μοτοσυκλέτα πιο φιλική στη χρήση της.
Η τιμή της Speed Twin 900 αναμένεται σύντομα και η διαθεσιμότητα θα ξεκινήσει στις αρχές του 2025. Μέχρι τότε, θα πρέπει να περιμένουμε για αυτήν την αρκετά αξιοπρεπή, όμορφη ρετρό μοτοσυκλέτα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας:
Τύπος |
Υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° διάστημα ανάφλεξης |
Χωρητικότητα |
900 cc |
Διάμετρος |
84.6 mm |
Διαδρομή |
80 mm |
Συμπίεση |
11:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC |
65 PS @ 7500 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC |
80 Nm @ 3800 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Εξάτμιση |
Βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με βουρτσισμένα ανοξείδωτα ατσάλινα τελικά |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης |
Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος |
Κιβώτιο |
5 ταχυτήτων |
Πλαίσιο:
Πλαίσιο |
Ατσάλινο σωληνωτό με διπλές σκάφες |
Ψαλίδι |
Διπλό από χυτό αλουμίνιο |
Εμπρός Τροχός |
Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 18" x 2.75” |
Πίσω Τροχός |
Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 17” x 4.25” |
Εμπρός Ελαστικό |
100/90-18 |
Πίσω Ελαστικό |
150/70 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση |
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43χιλ |
Πίσω Ανάρτηση |
Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης |
Εμπρός Φρένα |
Μονός πλευστός δίσκος 320χιλ, τετραπίστονη σταθερή αξονική δαγκάνα, ABS |
Πίσω Φρένο |
Μονός πλευστός δίσκος 255χιλ, διπίστονη πλευστή αξονική δαγκάνα Nissin, OCABS |
Όργανα |
Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TF
|
Πλάτος (Τιμόνι) |
777 mm |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες |
1115 mm |
Ύψος Σέλας |
780 mm |
Μεταξόνιο |
1435 mm |
Γωνία Κάστερ |
24.9 º |
Ίχνος |
103 mm |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ |
12 L |
υγρό βάρος |
216 kg |
Κατανάλωση Καυσίμου |
4.0L/100km |