• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Γαλικό GP (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η BMW Motorrad παρουσιάζει τη νέα BMW R 1300 RS
Νέα Αγοράς 01/05/2025 - 12:06

Η BMW R 1300 RS: Το νέο sport touring μοντέλο με κινητήρα boxer, εξοπλισμένο με εξελιγμένη τεχνολογία και σχεδίαση, προσφέροντας μια πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης.

«Με τη νέα BMW R 1300 RS, ανεβάσαμε τη sport touring μοτοσυκλέτα μας με κινητήρα boxer σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου με γνώμονα τη δυναμική οδήγηση. Χάρη στον ολοκαίνουργιο κινητήρα, το πλαίσιο και τη νέα αεροδυναμική, προσφέρει ακόμα πιο σπορτίφ εμπειρία από τον προκάτοχό της. Ταυτόχρονα, παραμένει ο τέλειος σύντροφος για άνετες εκδρομές και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων».
— Hauke Glässing, Υπεύθυνος Έργου BMW R 1300 RS

Η νέα BMW R 1300 RS: Το νέο sport touring μοντέλο με κινητήρα boxer, με εκλεπτυσμένη τεχνολογία και στυλ, και ένα δυναμικό design που αποπνέει σπορτίφ χαρακτήρα. Διατίθεται σε τέσσερις ελκυστικές εκδόσεις.

Ο στόχος της ανάπτυξης της νέας BMW R 1300 RS ήταν η οπτική και τεχνική αναβάθμιση της sport touring μοτοσυκλέτας με boxer κινητήρα. Πέρα από τον ακόμα πιο σπορ σχεδιασμό, η έκδοση Performance – με σπορ ανάρτηση, κοντύτερες μανέτες, κατεργασμένα και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, DTC-Shift, δύο επιπλέον σπορ ζελατίνες, σπορ σέλα, προστατευτικό κινητήρα και σπορ ελαστικά – επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο το δυναμικό της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, η R 1300 RS παραμένει ιδανική και για καθημερινή χρήση και ταξίδια, με επιλογές όπως θερμαινόμενη σέλα, Riding Assistant, ψηλότερη ζελατίνα και διάφορες επιλογές αποσκευών, προσαρμοζόμενη πλήρως στις ανάγκες κάθε αναβάτη.

Εκτός από τη βασική έκδοση σε Racing Blue metallic, η BMW R 1300 RS διατίθεται και ως Triple Black σε Blackstorm metallic, ως η πιο σπορ Performance έκδοση σε Lightwhite uni και ως η κορυφαία Option 719 Cuyamaca σε Brooklyn Grey metallic.

Σπορ εργονομία και εξοπλισμός για δυναμική διασκέδαση σε επαρχιακούς δρόμους αλλά και άνετη οδήγηση σε ταξίδια.

Οι μηχανικοί της BMW Motorrad είχαν στόχο να καταστήσουν τη νέα BMW R 1300 RS σημαντικά πιο δυναμική και σπορ από τον προκάτοχό της – στόχος που επιτεύχθηκε όχι μόνο στον σχεδιασμό, τον κινητήρα και το πλαίσιο, αλλά και στην εργονομία, με έμφαση στη δημιουργία μιας πιο ενεργητικής και σπορ θέσης οδήγησης.

Έτσι, το εργονομικό τρίγωνο τιμονιού–μαρσπιέ–σέλας σχεδιάστηκε έτσι ώστε ο αναβάτης να βρίσκεται πιο μπροστά, πάνω από τον μπροστινό τροχό, χάρη στα ελαφρώς πιο πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ και το χαμηλότερο τιμόνι. Αυτό προσφέρει καλύτερη αίσθηση από το μπροστινό σύστημα, ειδικά σε σπορ οδήγηση, με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και έλεγχο. Παράλληλα, η σπορ θέση οδήγησης επιτρέπει και άνετες εκδρομές – ακόμα και με συνεπιβάτη. Για πιο όρθια θέση οδήγησης διατίθενται προαιρετικά και τιμόνια για άνεση.

Πολλαπλές επιλογές σέλας και τιμονιού επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση της θέσης οδήγησης.

Το νέο σύστημα αποσκευών – με ηλεκτροδοτούμενες βαλίτσες και topcase, καθώς και έξυπνη tank bag – διασφαλίζει άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια.

Από το 1976 και την κυκλοφορία της BMW R 100 RS, τα μοντέλα RS με κινητήρα boxer απέκτησαν θρυλική φήμη, συνδυάζοντας ιδανικά τη σπορ μοτοσυκλέτα για διασκέδαση στις στροφές και για άνετα ταξίδια. Για τον λόγο αυτό, η νέα BMW R 1300 RS διαθέτει νέο σύστημα αποσκευών και ποικιλία σε σέλες και τιμόνια ώστε να καλύψει πλήρως τις εργονομικές ανάγκες κάθε αναβάτη. Εκτός από τη στάνταρ σέλα αναβάτη, υπάρχουν ακόμη πέντε επιλογές σέλας διαθέσιμες ως έξτρα εργοστασιακός εξοπλισμός.

Για τουριστική χρήση και ταξίδια, η νέα BMW R 1300 RS μπορεί να εξοπλιστεί εργοστασιακά με βάσεις για τις βαλίτσες και βάση topcase. Ένα νέο σύστημα βαλιτσών και topcase διατίθεται και ως μέρος της σειράς Original BMW Motorrad Accessories. Οι βαλίτσες έχουν χωρητικότητα 26 και 29 λίτρα αντίστοιχα, ενώ το topcase χωρά 39 λίτρα. Και οι τρεις μονάδες (βαλίτσες και topcase) είναι ηλεκτροδοτούμενες και μπορούν να ξεκλειδώσουν με το κεντρικό κλείδωμα. Διαθέτουν εσωτερικό φωτισμό, ενώ η αριστερή βαλίτσα και η κεντρική περιλαμβάνουν και θύρα φόρτισης USB-C.

Η tank bag είναι επίσης νέα – για πρώτη φορά χωρίς ιμάντες, καθώς εφαρμόζει απευθείας πάνω στον δακτύλιο του ρεζερβουάρ.

Ανθεκτικός κινητήρας boxer με κορυφαία απόδοση ισχύος και ροπής, καθώς και βελτιωμένη ομαλότητα και αποδοτικότητα λειτουργίας.

Ο κινητήρας boxer της νέας BMW R 1300 RS έχει κυβισμό ακριβώς 1,300 κ.εκ., ενώ η αναλογία διαμέτρου προς διαδρομή είναι 106.5 x 73 χλστ. (προηγούμενο μοντέλο: 102.5 x 76 χλστ.). Η αύξηση του κυβισμού οφείλεται στη μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρων και σε νέο στρόφαλο με μικρότερη διαδρομή. Η ισχύς του ανέρχεται στα 107 kW (145 ίππους) (προηγούμενος: 100 kW / 136 ίπποι) στις 7,750 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 149 Nm στις 6,500 σ.α.λ. (προηγούμενος: 143 Nm στις 6,250 σ.α.λ.), καθιστώντας τον τον ισχυρότερο boxer κινητήρα παραγωγής στην ιστορία της BMW. Η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής είναι 9,000 σ.α.λ.

Τρία προγράμματα οδήγησης στάνταρ, για ιδανική προσαρμογή σε κάθε συνθήκη. Προαιρετικά τα “Riding Modes Pro” με τα “Dynamic” και “Dynamic Pro”. Το σύστημα ελέγχου ροπής MSR περιλαμβάνεται στάνταρ.

Το νέο R 1300 RS διαθέτει τρία στάνταρ προγράμματα οδήγησης: “Rain”, “Road” και “Eco”. Το “Eco” αξιοποιεί τη λειτουργία BMW ShiftCam για μέγιστη αυτονομία με ένα ρεζερβουάρ. Προαιρετικά διατίθεται το πακέτο “Riding Modes Pro”, με τα προγράμματα “Dynamic” και “Dynamic Pro” και επιλογή λειτουργιών κατά την οδήγηση μέσω προεπιλογής.

Το σύστημα MSR (Engine Drag Torque Control) περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Αποτρέπει απώλεια πρόσφυσης κατά το κλείσιμο του γκαζιού ή τα κατεβάσματα ταχυτήτων, ανοίγοντας αυτόματα το γκάζι για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας.

Αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων (ASA) με πλήρως αυτόματο συμπλέκτη και δυνατότητα χειροκίνητης ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων (προαιρετικά).

Το Automated Shift Assistant (ASA) προσφέρει πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία συμπλέκτη και ταχυτήτων, καθιστώντας την εμπειρία οδήγησης πιο άνετη και ευχάριστη, χωρίς απώλεια δυναμικής.

 

Εντελώς νέο πλαίσιο με ατσάλινο κύριο πλαίσιο από λαμαρίνα και αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο.

Το πλαίσιο της νέας BMW R 1300 RS έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Το βασικό πλαίσιο από χάλυβα προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη εκμετάλλευση χώρου. Το πίσω πλαίσιο, αντί για σωληνωτό χάλυβα, είναι πλέον από χυτό αλουμίνιο.

Σε συνδυασμό με τον πιο συμπαγή κινητήρα, αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη συγκέντρωση μαζών προς το κέντρο βάρους, προσφέροντας καλύτερη ευελιξία, σταθερότητα στο φρενάρισμα και πιο ακριβή απόκριση από τις αναρτήσεις.

Νέο ανάποδο πιρούνι (USD) και νέα πίσω ανάρτηση EVO Paralever για μεγαλύτερη ακρίβεια. Νέες ζάντες 1.4 κιλά ελαφρύτερες.

Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει νέο ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 47 χλστ., ενώ το πίσω μέρος ενσωματώνει το νέο σύστημα EVO Paralever με ενισχυμένο βραχίονα και νέο άξονα ταχείας αποδέσμευσης.

Οι νέες 17άρες χυτές ζάντες αλουμινίου με κοίλο μπράτσο είναι κατά 1.4 κιλά ελαφρύτερες, συμβάλλοντας σε καλύτερη επιτάχυνση, απόκριση φρεναρίσματος και χειρισμό.

Νέα ηλεκτρονική ανάρτηση DSA (Dynamic Suspension Adjustment) με ρυθμιζόμενη απόσβεση, σκληρότητα ελατηρίου και αυτόματη εξισορρόπηση φορτίου.

Το DSA αναβαθμίζει το σύστημα Dynamic ESA, προσθέτοντας ηλεκτρονική ρύθμιση σκληρότητας ελατηρίου και δυναμική ρύθμιση απόσβεσης εμπρός και πίσω με βάση το πρόγραμμα οδήγησης και τις συνθήκες.

Μετά την R 1300 R, η νέα R 1300 RS είναι η δεύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής παγκοσμίως με ρυθμιζόμενο ελατήριο σε τηλεσκοπικό πιρούνι USD.

Υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης με Integral ABS Pro στάνταρ. Προαιρετικά σπορ φρένα.

Η R 1300 RS διαθέτει στάνταρ δύο δίσκους μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες, μονό δίσκο πίσω και BMW Motorrad Integral ABS Pro. Προαιρετικά διατίθενται σπορ φρένα με βαμμένες δαγκάνες τιτανίου και ελαφρώς βελτιωμένη απόδοση πέδησης.

 

Στάνταρ LED προβολέας με ξεχωριστή μεγάλη σκάλα και σύγχρονες LED μονάδες φωτισμού. Προαιρετικά Headlight Pro με φώτα στροφής.

Η νέα R 1300 RS διαθέτει λεπτό διπλό LED προβολέα με ξεχωριστά στοιχεία για μικρή και μεγάλη σκάλα, φώτα ημέρας και πλευρικά φώτα. Προαιρετικά, ο προβολέας Headlight Pro προσφέρει προσαρμοζόμενο φως στροφής, φωτίζοντας την κατεύθυνση της στροφής ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας.

Riding Assistant με ACC, FCW, SWW και RECW (προαιρετικά), για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση.

Στάνταρ είναι το Dynamic Cruise Control (DCC) με λειτουργία πέδησης. Προαιρετικά, το Riding Assistant περιλαμβάνει:

  • ACC: Ενεργό cruise control
  • FCW: Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης
  • SWW: Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
  • RECW: Νέα προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης

Για πρώτη φορά, η προετοιμασία πλοήγησης διαθέτει ηλεκτρικό κλείδωμα (προαιρετικά).

Αυτό το προαιρετικό χαρακτηριστικό επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή τοποθέτηση GPS ή smartphone με βάση, χωρίς κλειδί – για μέγιστη εργονομία και ευκολία.

Προαιρετικός εξοπλισμός και Γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad για τη νέα BMW R 1300 RS

Διατίθεται ένα εκτενές πρόγραμμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad για περαιτέρω εξατομίκευση της νέας BMW R 1300 RS.


Κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1300 RS:

  • Δυναμική, σπορ σχεδίαση.
  • Σπορ εργονομία και εξοπλισμός, ιδανικά τόσο για δυναμική οδήγηση σε στροφές όσο και για άνετο τουρισμό και ταξίδια.
  • Τέσσερις εκδόσεις μοντέλου: Βασική, Triple Black, Performance και Option 719 Cuyamaca.
  • Δικύλινδρος κινητήρας boxer με 107 kW (145 ίππους) στις 7,750 σ.α.λ. και 149 Nm στις 6,500 σ.α.λ.
  • Πολλαπλές επιλογές σέλας εξασφαλίζουν ιδανικό ύψος για κάθε αναβάτη. Το νέο σύστημα αποσκευών με ηλεκτροδοτούμενες βαλίτσες, topcase και έξυπνη τσάντα ρεζερβουάρ καθιστά τη μοτοσυκλέτα ιδανική για άνετα ταξίδια και διακοπές.
  • Τρία προγράμματα οδήγησης στάνταρ για ιδανική προσαρμογή στις οδικές συνθήκες.
  • Προαιρετικό πακέτο “Riding Modes Pro” με τα επιπλέον προγράμματα “Dynamic” και “Dynamic Pro”, καθώς και προεπιλογή λειτουργιών οδήγησης.
  • Σύστημα ελέγχου ροπής (MSR) στάνταρ.
  • Αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων (ASA) με πλήρως αυτοματοποιημένο συμπλέκτη και επιλογή χειροκίνητης ή αυτόματης αλλαγής (προαιρετικός εξοπλισμός).
  • Εντελώς νέο πλαίσιο, με ατσάλινο κύριο σκελετό από λαμαρίνα και αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο.
  • Νέο ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι (USD) και ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση EVO Paralever, για ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στον χειρισμό.
  • Νέο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης DSA (Dynamic Suspension Adjustment) (προαιρετικά), με δυναμική ρύθμιση απόσβεσης, σκληρότητας ελατηρίου και αντιστάθμιση φορτίου – η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο ελατήριο.
  • Νέες ζάντες ελαφρύτερες κατά 1.4 κιλά – καλύτερος χειρισμός και επιτάχυνση.
  • Σύστημα πέδησης υψηλών επιδόσεων με ABS Pro, για ασφαλές φρενάρισμα ακόμη και υπό κλίση.
  • Προβολέας LED στάνταρ σε σπορ, λεπτή σχεδίαση και σύγχρονος LED φωτισμός παντού. Προβολέας Pro με προσαρμοζόμενο φως στροφής (προαιρετικά).
  • Riding Assistant (προαιρετικός εξοπλισμός) με:
    • Ενεργό Cruise Control (ACC)
    • Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCW)
    • Προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης (RECW)
    • Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (SWW)
  • Για πρώτη φορά, η προετοιμασία για πλοήγηση διαθέτει ηλεκτρικό κλείδωμα, για μέγιστη άνεση (προαιρετικά).
  • Πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad.

 

« Προηγούμενο άρθρο

Distinguished Gentleman's Ride 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 2020;
  • ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ 3ης ΣΤΡΟΦΗΣ
  • ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ