• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - GP Aragon (Aragon)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Aprilia RS 660 Factory “απογειώνεται” στο Misano
Νέα Αγοράς 06/06/2025 - 19:21

Ο Marco Bezzecchi κατέγραψε έναν απίστευτο χρόνο 1'45"1 στον αγώνα Race of Stars με τη νέα RS 660 Factory σε στάνταρ εξοπλισμό, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημειωθεί πέρυσι με την προηγούμενη έκδοση της μεσαίας sport μοτοσυκλέτας από τον κατασκευαστή του Noale.

Η RS 660 εντυπωσιάζει για άλλη μία φορά: ευκολοδήγητη και γεμάτη διασκέδαση στον δρόμο, με εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα, χάρη στον κορυφαίο λόγο ισχύος-βάρους, το πλήθος προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου και το πλαίσιο που θέτει το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Την περασμένη Κυριακή, η πίστα του Misano φιλοξένησε την εκδήλωση Aprilia All Stars, την ετήσια εκδήλωση που ενώνει τους αναβάτες, τις μοτοσυκλέτες και την ιστορία της Aprilia, με πάνω από είκοσι χιλιάδες φίλους της μάρκας να παρευρίσκονται. Από όλες τις δραστηριότητες, ο αγώνας Race of Stars ήταν ίσως ο πιο αναμενόμενος – μια αυθεντική πρόκληση στην οποία ζευγάρια αναβατών της Aprilia αγωνίζονται μεταξύ τους, με καλεσμένους και μεγάλους πρωταθλητές, όλοι επάνω στη νέα RS 660 Factory, αυστηρά σε στάνταρ διαμόρφωση.

Οι κανονισμοί του αγώνα, που συντάχθηκαν σε συνεργασία με την Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας, ορίζουν ότι οι μοτοσυκλέτες RS 660 Factory πρέπει να είναι ακριβώς όπως βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής, με μοναδικές εξαιρέσεις την αφαίρεση των καθρεπτών και της πινακίδας κυκλοφορίας για χρήση στην πίστα, καθώς και την εξάτμιση, η οποία είναι εγκεκριμένη από την SC Project, επίσημο συνεργάτη της Aprilia στο MotoGP.

Κατά συνέπεια, οι αναβάτες αγωνίστηκαν με την RS 660 Factory στην εργοστασιακή της διαμόρφωση, με ενεργό το σύστημα ABS που έχει αναπτύξει η Aprilia για χρήση τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Κανένας από τους συμμετέχοντες δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να ρυθμίσει την ανάρτηση Öhlins, διατηρώντας τις ρυθμίσεις που προτείνονται στο εγχειρίδιο χρήσης για χρήση στην πίστα.

Η συναρπαστική πρόκληση ξεκίνησε με μία εντυπωσιακή εκκίνηση τύπου Le Mans, με δύο αλλαγές αναβατών ανάμεσα στις επτά ομάδες που συμμετείχαν. Οι αναβάτες εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τις δυνατότητες της δικύλινδρης μοτοσυκλέτας, η οποία ήταν εξοπλισμένη με ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SC1.

Όλοι οι συμμετέχοντες – με διαφορετικά αγωνιστικά υπόβαθρα και επίπεδα εμπειρίας – πέρασαν φανταστικά. Νικητές του αγώνα ήταν ο Marco Bezzecchi, αναβάτης της Aprilia στο MotoGP, και ο πρώην αναβάτης και νυν μηχανικός Carlo Corradini. Ο Marco Bezzecchi ήταν επίσης αυτός που πέτυχε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο 1'45"129, καταρρίπτοντας τον περσινό χρόνο 1'45"467 που είχε επιτευχθεί με την προηγούμενη έκδοση της RS 660. Όλοι οι αναβάτες, ωστόσο, πέτυχαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, παρά τον περιορισμένο αριθμό γύρων κατά τη διάρκεια των Κατατακτήριων, επιβεβαιώνοντας πόσο φιλική και αποδοτική είναι η RS 660. Μία εξαιρετικά διασκεδαστική, ελαφριά και υψηλών επιδόσεων μοτοσυκλέτα, σχεδιασμένη για απόλαυση στον δρόμο και ακραία αποδοτικότητα στην πίστα, χάρη στις νικηφόρες δυναμικές της ιδιότητες, και ιδιαίτερα την υψηλή ταχύτητα στις στροφές.


Aprilia RS 660 Factory

Η ονομασία Factory υποδηλώνει τις πιο αποκλειστικές και υψηλού κύρους εκδόσεις των sport μοτοσυκλετών της Aprilia, γνωστές στους φίλους της μάρκας για τις αγωνιστικές τους επιδόσεις, οι οποίες μεταφράζονται σε μια μοναδική εμπειρία οδήγησης τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Η νέα RS 660 είναι πλέον διαθέσιμη και σε διαμόρφωση Factory και διαθέτει, ως στάνταρ, την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins και αποκλειστικά γραφικά.

Όλες οι εκδόσεις της RS 660 περιλαμβάνουν πληθώρα νέων χαρακτηριστικών, όπως φέρινγκ με νέα αεροδυναμικά φτερά για αυξημένη σταθερότητα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα – ήδη κορυφαία στην προηγούμενη έκδοση – περιλαμβάνουν έλεγχο πρόσφυσης, cornering ABS, φρένο κινητήρα, επιλογές χαρτογράφησης και έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού (όλα ρυθμιζόμενα), μαζί με τις νέες λειτουργίες launch control και έγχρωμη οθόνη.

Ο ισχυρότερος κινητήρας των 105 ίππων και το χαμηλό βάρος μόλις 183 κιλά ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον λόγο ισχύος-βάρους της μοτοσυκλέτας. Οι ίδιες αναβαθμίσεις με αυτές της RS 660 Factory υπάρχουν και στην Tuono 660 Factory, η οποία είναι πιο προσανατολισμένη στην καθημερινή χρήση και τη διασκέδαση στον δρόμο, χάρη στο ψηλό τιμόνι και την “γυμνή” διαμόρφωση.

 

Επόμενο άρθρο »

Ήχος και άρωμα MotoGP™ για πρώτη φορά στην Ελλάδα

« Προηγούμενο άρθρο

Η επόμενη εξέλιξη: KTM 450 RALLY REPLICA

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O JORGE MARTIN TO 2026:
  • ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ APRILIA
  • H HONDA ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ