• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στον αγώνα WorldSBK του Donington με στάνταρ επιλογές
Νέα 11/07/2025 - 12:13

Για τον Γύρο του Ηνωμένου Βασιλείου του WorldSBK, όπου ο καιρός θα μπορούσε να παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ελαστικών, η Pirelli προσφέρει αποκλειστικά στάνταρ σλικ και βρόχινες επιλογές.

- Με τον Γύρο του Ηνωμένου Βασιλείου προγραμματισμένο για αυτό το Σαββατοκύριακο στο Donington Park, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike μπαίνει επίσημα στο δεύτερο μισό της σεζόν. Για αυτόν τον γύρο, η Pirelli θα παρέχει στους αναβάτες της κατηγορίας WorldSBK μια γκάμα ελαστικών που αποτελείται αποκλειστικά από στάνταρ επιλογές.  
Για τα σλικ, οι μπροστινές επιλογές θα είναι η μεσαία SC1 και η σκληρή SC2, ενώ πίσω οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της μαλακής SC0 και της πολύ μαλακής SCX, επίσης θα είναι διαθέσιμα και 4 ελαστικά με την εξαιρετικά μαλακή SCQ γόμα, για αποκλειστική χρήση κατά τη διάρκεια των δοκιμών, των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα Superpole.
Κάθε αναβάτης θα έχει 8 ελαστικά SC2 για τον πίσω τροχό και 9 ελαστικά SC1 για τον εμπρός τροχό.



- WorldSSP και WorldWCR: Οι άλλες δύο κατηγορίες που αγωνίζονται στο Ντόνινγκτον έχουν επίσης στάνταρ ελαστικά, στο WorldSSP, τα μπροστινά ελαστικά SC1 και SC2 μπορούν να συνδυαστούν με SCX ή SC0 πίσω, ενώ για τους διεκδικητές του WorldWCR, οι οποίοι επισκέπτονται την αγγλική πίστα για πρώτη φορά, η κατανομή περιλαμβάνει SC1 τόσο για μπροστά όσο και για πίσω.

- Επιλογές για βροχή: Και στις τρεις κατηγορίες, τα βρόχινα ελαστικά SCR1 θα είναι διαθέσιμα τόσο για μπροστά όσο και για πίσω, καθώς και τα ενδιάμεσα ελαστικά για την κατηγορία WorldSBK.



Στάνταρ μαλακές συνθέσεις κατάλληλες για αυτήν την πίστα
''Το Ντόνινγκτον είναι μια πίστα που έχει ανοιχτές παρατεταμένες στροφές όπου το γκάζι παραμένει ανοιχτό ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε κλίση. Ανακαινίστηκε το 2023 και πέρυσι, με μάλλον χαμηλές θερμοκρασίες, αποδείχθηκε λιγότερο “επιθετική,” από ότι ήταν αναμενόμενο, για τα ελαστικά. Φέτος θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η άσφαλτος έχει υποστεί περαιτέρω εξελίξεις και να δούμε ποιες θερμοκρασίες θα βρούμε, επειδή η επιλογή των γομών που θα χρησιμοποιηθούν μπορεί επίσης να εξαρτάται από αυτές. Σύμφωνα με την αγγλική παράδοση, αναμένουμε μεταβλητές καιρικές συνθήκες. Έτσι, είναι πιθανό να δούμε ολόκληρη τη γκάμα σε δράση: από σλικ μέχρι βρόχινα, περνώντας από ενδιάμεσες γόμες. Όσο για τα πίσω σλικ, δεν υπάρχει φαβορί: το 2024, το SC0 ήταν η πιο χρησιμοποιούμενη επιλογή στους δύο μεγάλους αγώνες και κέρδισε επίσης τον αγώνα Superpole με τον Razgatlioğlu, όταν πολλοί άλλοι αναβάτες προτίμησαν το SCX. Και πάλι, φέτος αναμένουμε ότι η διαφορά θα οφείλεται στην ατομική προτίμηση και τον καιρό, με το SCQ ενδεχομένως να παίξει ρόλο στον αγώνα Superpole εάν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές. Τέλος, αυτό το Σαββατοκύριακο θα γίνει το ντεμπούτο του WorldWCR στο Ντόνινγκτον, όπου οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν με την SC1 μπροστά και πίσω.''

Επόμενο άρθρο »

Sachsenring: Moto2 Πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Fabio Quartararo: Γλυκόπικρο το πρώτο μισό της σεζόν.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα