• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Σαν Μαρίνο (Misano))
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Προεπισκόπηση του MotoGP του Αγίου Μαρίνου στο Misano
Τα νέα Pirelli supersoft για τη Moto2™ επιστρέφουν στο Misano
Νέα 10/09/2025 - 15:42

 

Μετά το ντεμπούτο τους στο Αυστριακό GP, οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν πάλι διαθέσιμη την προδιαγραφή E0126 σε supersoft σύνθεση, η οποία θα πλαισιώσει την ήδη πολύ δημοφιλή μαλακή E0125

 

- Στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου και της Ριβίρας Ρίμινι, η πίσω supersoft σύνθεσης E0126 επιστρέφει στη σκηνή για την Moto2™. Το supersoft E0126 έκανε το ντεμπούτο του στο Αυστριακό GP και δεν έχει χρησιμοποιηθεί έκτοτε, αν και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έχει χρησιμοποιηθεί σε αρκετούς γύρους και έχει κερδίσει την εκτίμηση των αναβατών. Αυτή η νέα πρόταση χρησιμοποιεί την ίδια σύνθεση με το στάνταρ SCX, ενώ η δομή είναι αυτή που υπάρχει ήδη στην E0125. Η τελευταία πρόταση, την οποία οι αναβάτες θα έχουν ως δεύτερη εναλλακτική για τον πίσω τροχό, διαθέτει μαλακή σύνθεση και έχει εκτιμηθεί και χρησιμοποιηθεί πολύ από τους αναβάτες σε πρόσφατα GP.

 

- Ενώ η Moto2™ θα μπορεί να βασίζεται σε δύο ελαστικά ανάπτυξης για τον πίσω τροχό, στην Moto3™ οι αναβάτες θα βρουν την στάνταρ έκδοση που αποτελείται από τη μαλακή SC1 και τη μεσαία SC2. Οι επιλογές για πίσω, τόσο στην Moto2™ όσο και στην Moto3™, μπορούν να συνδυαστούν με δύο εναλλακτικές για τον μπροστινό τροχό, τη μαλακή SC1 και τη μεσαία SC2, οι οποίες είναι και οι δύο στάνταρ.

 

- Το 2024, η πίστα του Misano φιλοξένησε δύο συνεχόμενους αγώνες GP. Και στις δύο περιπτώσεις, όλοι οι αναβάτες της Moto2™ χρησιμοποίησαν στον αγώνα ελαστικά SC1 μπροστά, ενώ πίσω την προδιαγραφή D0640, δηλαδή την τρέχουσα στάνταρ SC0. Στη Moto3™, τα μαλακά ελαστικά με γόμα SC1 επικράτησαν τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος.

Φέτος, για το Misano, οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν ένα ακόμα πιο μαλακό πίσω ελαστικό

"Πέρυσι, το Misano φιλοξένησε δύο συνεχόμενους αγώνες GP και, και στις δύο περιπτώσεις, οι αναβάτες της Moto2™ χρησιμοποίησαν το πίσω ελαστικό προδιαγραφών D0640, το οποίο αργότερα θα γινόταν το σημερινό στάνταρ μαλακό SC0. Φέτος, ωστόσο, θα έχουν δύο εναλλακτικές, που με βάση τα όσα έχουν παρατηρηθεί μέχρι στιγμής, θα πρέπει να έχουν ακόμη μεγαλύτερη απόδοση: αφενός, το μαλακό εξέλιξης E0125, το οποίο ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής σχεδόν όλων των τελευταίων αγώνων, και αφετέρου, μια ακόμη πιο μαλακή επιλογή, δηλαδή την εξέλιξη SCX προδιαγραφών E0126, το οποίο έκανε το επιτυχημένο ντεμπούτο του στην Αυστρία και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί ευρέως από τους αναβάτες του World Superbike με εξαιρετικά αποτελέσματα. Και οι δύο αυτές επιλογές ανάπτυξης μοιράζονται την ίδια δομή, επομένως το μόνο διακριτικό στοιχείο έγκειται στη σύνθεση. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αποδώσουν σε αυτήν την πίστα και ποια από τις δύο θα κερδίσει τις προτιμήσεις των αναβατών. Στα χαρτιά, το supersoft θα πρέπει να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση και να ευνοείται σε περίπτωση υψηλότερων θερμοκρασιών, ενώ αν η θερμοκρασία μειωθεί, το E0125 θα μπορούσε να είναι το πιο κατάλληλη επιλογή. Στην Moto3™ τα ελαστικά είναι τα ίδια με την κατανομή του 2024, αλλά οι αναβάτες και οι ομάδες έχουν ένα χρόνο περισσότερη εμπειρία με τα ελαστικά μας και οι μοτοσυκλέτες έχουν επίσης αλλάξει λίγο, οπότε θα δούμε αν μπορούν να βελτιωθούν σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν.''

« Προηγούμενο άρθρο

Σάρωσε τα βάθρα στην Ευρώπη ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα