Η Ducati Panigale V4 κερδίζει στο ντεμπούτο της στο πρώτο Ιταλικό Πρωτάθλημα Production Bike, μια κατηγορία αφιερωμένη σε ουσιαστικά εργοστασιακές μοτοσυκλέτες παραγωγής που αγωνίζονται παράλληλα με την κατηγορία Superbike στο Ιταλικό Πρωτάθλημα. Ο Davide Stirpe, τρεις φορές πρωταθλητής Supersport Ιταλίας και επίσημος Δοκιμαστής της Ducati στο τμήμα Ελέγχου Οχημάτων, κατέκτησε τον τίτλο χάρη σε δύο νίκες στους δύο τελευταίους Αγώνες στο Mugello.
Η Panigale V4 που οδήγησε ο Stirpe είχε τη διαχείρηση από την ομάδα Garage51 του Michele Pirro, με επικεφαλής τον δέκα φορές πρωταθλητή Superbike Ιταλίας και Δοκιμαστή της Ducati για MotoGP και Superbike, Michele Pirro.
Davide Stirpe
Αυτή η νίκη επιβεβαιώνει την αξία των τεχνικών λύσεων της Ducati στην ανάπτυξη της νέας Panigale V4, η οποία σχεδιάστηκε για να αξιοποιεί στο έπακρο την εξέλιξη των ελαστικών. Η Ducati Panigale V4 υιοθετεί τεχνικές λύσεις προερχόμενες από το MotoGP, όπως ο V4 κινητήρας με δεσμοδρομικό χρονισμό (desmodromic timing) και αντίθετα περιστρεφόμενο στρόφαλο (counter-rotating crankshaft).
Ακριβώς λόγω της ανταγωνιστικότητας της Panigale V4, 10 από τους 20 αναβάτες επέλεξαν τη superbike της Ducati για να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα Production Bike 2025. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, η Panigale V4 πέτυχε 8 νίκες στην κατηγορία και 22 παρουσίες στο βάθρο, μονοπωλώντας τις τρεις πρώτες θέσεις στον 2ο Αγώνα του Misano και στον Αγώνα Super Pole του τελικού Γύρου στο Mugello. Η Panigale V4 Production Bike ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο στη συνολική κατάταξη, αποδεικνύοντας ότι είναι πιο ανταγωνιστική από πολλές μοτοσυκλέτες Superbike, παρά τους σημαντικά πιο περιοριστικούς κανονισμούς.
Η κατηγορία Production Bike δημιουργήθηκε το 2025 στο πλαίσιο του πρωταθλήματος CIV Superbike, με κανονισμούς κοινούς με την αντίστοιχη κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (EWC), με μοναδική διαφορά το χαμηλότερο όριο τιμής της βασικής μοτοσυκλέτας. Στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, η κατηγορία απευθύνεται σε εισαγωγικές σπορ μοτοσυκλέτες, στις οποίες επιτρέπεται μόνο περιορισμένος αριθμός μετατροπών. Ο κινητήρας και το κιβώτιο πρέπει να παραμείνουν εργοστασιακά, με εξαίρεση την εξάτμιση και το φίλτρο αέρα, ενώ το πλαίσιο μπορεί να τροποποιηθεί μόνο ως προς την αντικατάσταση του πίσω αμορτισέρ, της υδραυλικής ανάρτησης του πιρουνιού, του σταμπιλιζατέρ τιμονιού, της αντλίας εμπρόσθιου φρένου και των δίσκων φρένων.
Οι τροποποιήσεις στο λογισμικό των ηλεκτρονικών απαγορεύονται. Η μόνη παραχώρηση αφορά την προσθήκη μονάδας ρύθμισης κινητήρα, την οποία ο κατασκευαστής από το Borgo Panigale δεν χρησιμοποίησε, βασιζόμενος σε έτοιμο πακέτο για αγωνιστική χρήση.
Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα της Panigale V4, η Ducati απλώς κατέγραψε μια συγκεκριμένη έκδοση του λογισμικού DAVC Race Pro στη Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ιταλίας, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις Panigale V4 που συμμετείχαν στο Πρωτάθλημα. Το συγκεκριμένο πακέτο, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Ducati Corse, βελτιστοποιεί τη ρύθμιση του κινητήρα και τις στρατηγικές ελέγχου του οχήματος, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση στην πίστα σε αγωνιστική διαμόρφωση, με πλήρη εξάτμιση Akrapovič και slick ή βρόχινα ελαστικά.
Η Panigale V4 του Davide Stirpe ήταν εξοπλισμένη με εξαρτήματα Ducati Performance, μεταξύ των οποίων το πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič, που αυξάνει τη μέγιστη ισχύ στους 228 ίππους και μειώνει το βάρος κατά 6.7 κιλά, το σύστημα καταγραφής δεδομένων Ducati Data Logger (DDL), οι δίσκοι Brembo T-Drive 338.5 mm με πτερύγια (διαθέσιμοι και σε έκδοση Carbon Pro), καθώς και το νέο σετ αγωνιστικών διακοπτών (που θα είναι σύντομα διαθέσιμο για όλους τους φίλους της Ducati).
Η διαμόρφωση ολοκληρώθηκε με μεγαλύτερη ζελατίνα, αεροδυναμικά φτερά από ανθρακονήματα, αγωγούς ψύξης φρένων από ανθρακονήματα και ψυγεία νερού και λαδιού από αλουμίνιο.