Η πίστα Pertamina Mandalika International Street Circuit είναι μία από τις νεότερες προσθήκες στο ημερολόγιο αγώνων του MotoGP, καθώς εγκαινιάστηκε το 2021 και φιλοξενεί τον αγώνα από το 2022.
Αυτή ήταν η τέταρτη φορά που η Michelin και οι συνεργάτες της ταξίδεψαν στο νησί Λομπόκ, κοντά στο Μπαλί, για να συναντήσουν τους Ινδονήσιους θεατές οι οποίοι παρευρέθηκαν στην πίστα για να τους αγώνες - περισσότεροι από 140.000 κατά τη διάρκεια του τριήμερου στην πίστα.
Καθώς οι χρόνοι αγώνα στην πίστα Mandalika βελτιώνονταν χρόνο με το χρόνο, η σεζόν του 2025 ακολούθησε την ίδια τάση, παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες.
Ανάμεσα σε μια πολύ βρώμικη πίστα την Παρασκευή και θερμοκρασίες εδάφους που έφτασαν τους 60°C (50°C το πρωί), οι αναβάτες και οι μοτοσυκλέτες τους δοκιμάστηκαν καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
.jpg?w=725)
Για να αντισταθμίσει αυτές τις ιδαίτερα θερμές συνθήκες και να ανταποκριθεί στη διαμόρφωση της πίστας, η Michelin Motorsport είχε προετοιμάσει συγκεκριμένα ελαστικά, συμπεριλαμβανομένων πίσω ελαστικών με ενισχυμένο σκελετό.
«Η αύξηση της ακαμψίας του πίσω ελαστικού ήταν η σωστή απόφαση», δήλωσε ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. «Ομολογουμένως, με το μεσαίο μείγμα γόμας, το ελαστικό χρειάστηκε λίγο περισσότερο χρόνο για να φτάσει στο μέγιστο των επιδόσεων του, αλλά στη συνέχεια εγγυήθηκε εξαιρετική σταθερότητα, χωρίς ποτέ να χάσει τις επιδόσεις του. Το μαλακό πίσω ελαστικό, από την άλλη πλευρά, προσέφερε πολύ γρήγορη επιτάχυνση, επιτρέποντας στους αναβάτες να κυνηγούν το χρόνο από τις πρώτες κιόλας στροφές. Για τον αγώνα Tissot Sprint, το συγκεκριμένο μείγμα γόμας επιλέχθηκε από όλους τους αναβάτες, οι οποίοι ομόφωνα επαίνεσαν τις σταθερές του επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια των 13 γύρων. Είδαμε επίσης μια βελτίωση στη διάρκεια αυτού του πρώτου αγώνα του Σαββατοκύριακου, παρά τις δύσκολες θερμοκρασίες. Την επόμενη μέρα, βιώσαμε μια πρωτοφανή κατάσταση, η οποία δεν είχε συμβεί από το 2023 εδώ στην πίστα Mandalika, και με τα πέντε διαθέσιμα μείγματα γόμας στην εκκίνηση! Αυτό αποτελεί ένδειξη ότι το φάσμα αεπιδόσεων των ελαστικών μας ήταν σχετικό και ότι κάθε αναβάτης ήταν σε θέση να βελτιώσει την επιλογή του ανάλογα με τη στρατηγική και το στυλ οδήγησης του. Αυτά τα αποτελέσματα είναι ο καρπός της δουλειάς των ομάδων μας, που επιτρέπει στους συνεργάτες μας να προχωρούν ακόμα περισσότερο όσον αφορά τις επιδόσεις και να αναδεικνύουν για άλλη μια φορά την ποιότητα των ελαστικών μας».
.jpg?w=725)
.jpg?w=725)
Για το Grand Prix Pertamina της Ινδονησίας, οι ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP είχαν διαθέσιμα τρία συμμετρικά μείγματα γόμας (μαλακά, μεσαία και σκληρά) για τον μπροστινό τροχό.
Για τον πίσω τροχό, μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο ασύμμετρα μείγματα γόμας (μαλακό ή μεσαίο) με ενισχυμένο δεξιό ώμο. Αυτή η επιλογή υπαγορεύτηκε από τη διαμόρφωση της πίστας, η οποία έχει έντεκα δεξιές και έξι αριστερές στροφές, καλύπτοντας μήκος 4.301 χλμ., συμπεριλαμβανομένης μιας σύντομης ευθείας 507 μέτρων.
Αποτελέσματα και ρεκόρ
· Αγώνας Tissot Sprint
Το Σάββατο το απόγευμα, ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) κέρδισε τον αγώνα Tissot Sprint (13 γύροι), μπροστά από τους Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing) και Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team).
Η διάρκεια του αγώνα Tissot Sprint μειώθηκε από 19’41,354 s σε 19’37,047 s, αντιπροσωπεύοντας μια μέση βελτίωση άνω των τριών δέκατων του δευτερολέπτου ανά γύρο.

· Αγώνας Grand Prix
Την Κυριακή, στον αγώνα Grand Prix (27 γύροι) νικητής ήταν ο Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing), ο οποίος κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο MotoGP εδώ.
Τερμάτισε μπροστά από τον Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing), με τον Alex Márquez (BK8 Gresini Racing) να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Το ρεκόρ ταχύτερου γύρου βελτιώθηκε ελαφρώς όταν στον 9ο γύρο, ο Fermin Aldeguer σταμάτησε το ρολόι στο 1’30.499 (σε σύγκριση με το 1’30.539 του Enea Bastianini το 2024).
· Ρεκόρ πίστας
Στον έκτο γύρο της δεύτερης κατατακτήριας περιόδου, ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) έγινε ο πρώτος αναβάτης Grand Prix που έσπασε το φράγμα του 1'29 λεπτού, με χρόνο 1'28.832 s. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε από πέρυσι ο Jorge Martin, ο οποίος είχε κάνει γύρο σε 1'29.088 s.
Ο επόμενος και 19ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 19 Οκτωβρίου στην Αυστραλία, για το Grand Prix Liqui Moly Australian Motorcycle, στην πίστα Phillip Island.