Συγκρίναμε άμεσα τις φωτογραφίες της νέας Μ1 με αυτές που έχουμε ήδη στο αρχείο και βρήκαμε τις πρώτες ορατές διαφορές της νέας μοτοσικλέτας που θα χρησιμοποιήσουν οι Lorenzo (πιθανόν) και ο Spies την επόμενη χρονιά.
Αρχικά το πρώτο που διαπιστώνει κανείς είναι το νέο πλαίσιο. Η διαφορά του με το αυτό που χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής οι αναβάτες της Yamaha είναι ορατή στις πλαϊνές δοκούς κοντά στην περιοχή του λαιμού. Εκεί βλέπουμε το νεύρο (το σκαλοπάτι) που φέρει στο άνω μέρος του ακόμη και πάνω στην ραφή της συγκόλλησης. Σημείο που παίζει σημαντικό ρόλο στα νέα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλαισίου επηρεάζοντας την ακαμψία και γενικά τις μηχανικές του ιδιότητες. Από την άλλη πλευρά οι ομοιότητές του από το σημείο που πιάνει το άνω μέρος του υποπλαισίου/μονόσελου μέχρι την έδρα του ψαλιδιού είναι μεγάλες και δείχνει οπτικά τουλάχιστον ακριβώς ίδιο με τον αυτό που χρησιμοποιούν σήμερα οι οδηγοί. Την ίδια διάταξη σε αυτό έχουν οι βάσεις των μαρσπιέ και η έδρα του ψαλιδιού. Εξίσου όμοιο με το φετινό, οπτικά τουλάχιστον, δείχνει και το αλουμινένιο ψαλίδι της Μ1. Η μοτοσυκλέτα του 2011 που οδήγησε ο Jorge Lorenzo φορούσε πίσω αμορτισέρ τύπου Through Rode της Ohlins όμοιας διάταξης με αυτό που ήδη χρησιμοποιεί ωστόσο ήταν μαρκαρισμένο με τον αριθμό 4.

Μικρές αλλαγές φαίνονται επίσης στο άνω μέρος του φέρινγκ που έχει αποκτήσει κάποια φουσκώματα σε σημεία που προφανώς παίζουν σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική. Οπτικά δεν διακρίνονται αλλαγές στις πλαϊνές οπές του φέρινγκ. Στο άνω πλαϊνό μέρος της κάθε πλευράς του εμπρός λασπωτήρα έχει δημιουργηθεί ένας αυλός που εκτελεί και αυτός τον σκοπό του στην αεροδυναμική και καλύτερη ροή του αέρα προς το ψυγείο της μοτοσυκλέτας.

Έπειτα από την αναφορά του Jorge Lorenzo και του Ben Spies το επιτελείο της Yamaha θα προχωρήσει στην βελτίωση της μοτοσυκλέτας και θα παρουσιάσει την πιο εξελιγμένη μορφή της στις πρώτες δοκιμές μετά τον αγώνα της Valencia.



