• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με την BMW S1000RR στο Misano
Οδηγικά ενδιαφέρουσα πίστα και για track day
Τεστ-Μοντέλα 10/09/2010 - 20:42

 

 

Δείτε το σχετικό video

 

Η πιο κοντινή στην Ελλάδα πίστα που φιλοξενεί MotoGP, είναι αυτή του Misano και είναι μάλιστα από τις σχετικά προσιτές πίστες για Track Day, όταν είναι διαθέσιμη. 

Εμείς είχαμε την ευκαιρία, όπως σε κάθε πίστα στην οποία βρισκόμαστε για τις μεταδόσεις των αγώνων, να κάνουμε μερικούς γύρους με την BMW S1000RR, την Παρασκευή αμέσως μετά τις Ελεύθερες Δοκιμές 1 όλων των κατηγοριών. Η πίστα είναι σε άψογη κατάσταση την Παρασκευή, τα κερμπ είναι φρεσκοβαμμένα, ο περιβάλλον χώρος στην καλύτερή του όλης της χρονιάς. Είναι μεγάλη τύχη, αλλά και τιμή να είμαστε η μία από τις τρεις δημοσιογραφικές αποστολές που οδηγούμε αυτήν την μοτοσυκλέτα στις πίστες του Παγκοσμίου.

 

Το πρώτο εσάκι της πίστας είναι ένα ωραίο κομμάτι, που έρχεται μετά από ένα δυνατό φρενάρισμα, μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Στην φαρδιά έξοδό του αμέσως πλαγιάζουμε για την δεξιά παρατεταμένη που οδηγεί στις δύο δεξιές 4 & 5. Η επόμενη αριστερή βγάζει σε μια ευθεία, παράλληλη με αυτήν της εκκίνησης, που οδηγεί στην κλειστή αριστερή 8 που λέγεται Quercia και απαιτεί δυνατό φρενάρισμα και καλή γραμμή για να πας μετά στις δεξιές που καταλήγουν στην κλειστή 10 που βγάζει στην πίσω ευθεία.

Δυνατή επιτάχυνση εκεί μέχρι την Curvone την οποία στρίβουμε με τέρμα γκάζι και 205 χλμ/ώρα με την BMW, με τις μοτοσυκλέτες της Moto2 να στρίβουν εκεί με 240 χλμ/ώρα και αυτές του MotoGP με λίγο περισσότερα. Είναι η στροφή του περίφημου ατυχήματος του Shoua Tomizawa και σίγουρα μια στροφή απαιτητική, αφού τα χιλιόμετρα είναι πολλά.

Μετά η επόμενη δεξιά είναι επίσης γρήγορη, αφού κόβεις λίγο, για να φρενάρεις μετά υπό κλίση για την 14, την πιο κλειστή στροφή της πίστας, με περίπου 65 χλμ/ώρα. Η επόμενη αριστερή είναι μια ωραία στροφή που σε πηγαίνει στην τελευταία 16, μια δύσκολη αριστερή που σε βγάζει στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού.

Η BMW, παρά τις στάνταρ ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και το μακρύ κιβώτιο που σου επιτρέπει να ανεβάσεις μόνο μέχρι 4η ταχύτητα, είναι μια ευχάριστη μοτοσυκλέτα, με την οποία μπορείς να πας εύκολα γρήγορα.

 

Στις φωτογραφίες σε λεπτομέρεια οι μικροκάμερες της DORNA και ο Kevin Schwantz με τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη, αμέσως μετά την οδήγηση. 

 

Δείτε το σχετικό video 

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε Aprilia RSV4 R tuned

« Προηγούμενο άρθρο

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ: οδηγούμε μια Moto2!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα