• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oι διαφορές Rossi – Stoner, στο στρίψιμο
Στην ίδια στροφή με ίδια (σχεδόν) μοτοσυκλέτα
Νέα 06/02/2011 - 02:51

Ο Valentino Rossi και ο Casey Stoner έχουν αρκετές διαφορές ως χαρακτήρες. Ένα από τα λίγα κοινά τους σημεία είναι ότι και οι δύο έχουν οδηγήσει Ducati στο MotoGP. 

Βέβαια όσο διαφορετικοί χαρακτήρες είναι, άλλο τόσο διαφορετικό στυλ οδήγησης έχουν, αν και είναι σίγουρο ότι ξέρουν πώς να πιέζουν μια μοτοσυκλέτα στα όρια.

Στην φωτογραφία που έκανε με μοντάζ ο Ιταλός φίλος και συνάδελφος Paolo Scalera – από δύο φωτογραφίες που τράβηξε στο ίδιο σημείο (πέρυσι και φέτος)ο φωτογράφος με τον οποίον συνεργάζεται το περιοδικό MOTOGP WORLD, o Gigi Soldano – φαίνεται καθαρά η διαφορά και ο λόγος για τον οποίο οι Rossi και Stoner πρέπει να στήνουν διαφορετικά την μοτοσυκλέτα τους.

 

Ο Casey γλιστρά το πίσω πολύ περισσότερο στην διάρκεια της στροφής. Είναι ο τρόπος με τον οποίο ξεπερνά το πρόβλημα της υποστροφής της Ducati και την αναγκάζει να πάει στην σωστή κατεύθυνση. Επίσης ο Stoner κρεμιέται πολύ περισσότερο στην εσωτερική της στροφής, μετατοπίζοντας το βάρος του ώστε να προσπαθεί να φορτίζει το μπροστινό όσο περισσότερο γίνεται.

 

Ο Valentino (και λόγω ύψους) κάθεται λίγο πιο πίσω στην μοτοσυκλέτα, βγάζοντας το σώμα του αρκετά λιγότερο έξω και γενικά μένοντας σε μια λιγότερο «extreme» θέση. Η θέση αυτή προτείνεται και από τον Kevin Schwantz, που πιστεύει ότι οι ώμοι πρέπει να κρατιούνται κοντά στις μπουκάλες του τιμονιού, ώστε να υπάρχει καλύτερος και ευκολότερος έλεγχος όταν η μοτοσυκλέτα αρχίζει να φεύγει.

 

Πιο «ασφαλής» λοιπόν ο Valentino, με μεγαλύτερο ρίσκο ο Casey, πράγματα που επιβεβαιώνονται από την σταθερότητα του Ιταλού, σε σχέση με την αστάθεια και τις πολλές πτώσεις του Αυστραλού. Θα περιμένουμε και τις επόμενες δοκιμές για να δούμε αν ο Rossi θα αναγκαστεί να αλλάξει το στυλ του και να πλησιάσει σε αυτό του Stoner, για να οδηγήσει πιο γρήγορα την GP11, ή αν θα καταφέρει με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις να υποτάξει την στρίγγλα!

 

Επόμενο άρθρο »

Oι οδηγοί της Honda στο Τόκιο

« Προηγούμενο άρθρο

VIP*: O Burgess πιστεύει ότι η νίκη στο Κατάρ είναι πιθανή!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα