• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test 1000cc Honda: Χαρούμενοι σχεδόν όλοι!
Μόνο πρόβλημα το που θα πάει ο Bautista!
Νέα 08/11/2011 - 21:16

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

O Dani Pedrosa ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος με το αποτέλεσμα της 1ης ημέρας του τεστ, αφού όχι μόνο έγραψε τον καλύτερο χρόνο, αλλά “κυρίως επειδή είχα καλή αίσθηση από την μοτοσυκλέτα”, όπως χαρακτηριστικά είπε.

“Αλλάξαμε κάτι εκεί, σε σχέση με το προηγούμενο τεστ που είχα κάνει και εκεί έγινε η διαφορά. Η αίσθηση είναι γενικά καλή και είναι νωρίς για να καταλάβω αν και που χρειάζεται να βελτιώσουμε κάτι. Θα οδηγήσω και αύριο για να βρούμε κάποια πράγματα. Σήμερα έμαθα κάποια πράγματα για την οδήγηση της μοτοσυκλέτας γενικότερα. Κάποιες λεπτομέρειες που με βοήθησαν να πάω καλά”, είπε ο Ισπανός.

Αναφέρθηκε βέβαια και στις διαφορές του νέου κινητήρα:

“Η δύναμη είναι πολύ διαφορετική. έρχεται πιο νωρίς και δεν χρειάζεται να το ανοίξεις τέρμα το γκάζι όπως τα 800αρια, αφού η ροπή είναι καλύτερη. Επίσης τα λάστιχα είναι διαφορετικά, πιο εύκολα”, κατέληξε ο ευχαριστημένος Dani.

 

O Casey Stoner με την σειρά του αναφέρθηκε περισσότερο στα προβλήματα που αντιμετωπίζει: “Τα λάστιχα άλλαξαν αρκετά, ειδικά το μπροστινό και είχαμε ταλαντώσεις στο τεστ που κάναμε στο Brno. Εδώ η νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας μας είναι καλύτερη σε αυτό, αλλά ακόμη έχουμε ταλαντώσεις, που δεν είναι καλό πράγμα για την ταχύτητα στην κορυφή της στροφής. Ο χαρακτήρας των νέων ελαστικών φταίει που είναι λίγο διαφορετικός, έτσι αύριο θα δοκιμάσουμε περισσότερο τις δύο γόμες για να δούμε διαφορές – σήμερα κάναμε τους χρόνους με την πιο μαλακή – θα δοκιμάσουμε και διαφορετικές πιέσεις, αλλά και διαφορετικές γωνίες στην μπροστινή ανάρτηση και άλλη κατανομή βάρους. Θα ήθελα κάτι παραπάνω γενικά από την μοτοσυκλέτα σε μια επόμενη έκδοση. Λίγη περισσότερη σταθερότητα στην είσοδο της στροφής”, είπε ο Αυστραλός.

Stefan Bradl
Stefan Bradl

Ως προς τον κινητήρα δήλωσε:

“Έτσι κι αλλιώς είναι πιο γλυκός σε λειτουργία, έχουμε λίγες λιγότερες στροφές και είναι σαν ένας “big bang”, σε σχέση με έναν “screamer”, αν θέλουμε να κάνουμε μια τέτοια σύγκριση”.

 

Η Honda βέβαια είχε και τον Stefan Bradl σήμερα μαζί της στην ομάδα της LCR να οδηγεί την μοτοσυκλέτα των 800cc και να εντυπωσιάζει με τον τρόπο που κάθεται επάνω της και με την ομαλή οδήγησή του. Δεν αποκλείεται αύριο το HRC να του δώσει την ευκαιρία να οδηγήσει και την χιλιάρα. Ο 22χρονος Γερμανός μπορεί να καταλήξει τελικά στο MotoGP, να πειστεί ο Lucio Checcinelo να κάνει πίσω ως προς το θέμα του οδηγού, αφού προσπαθεί να πάρει τον Alvaro Bautista από τα χέρια του Gresini και το HRC έχει μπει διαιτητής στην υπόθεση, που ίσως λήξει αργά σήμερα ή αύριο μέσα στην μέρα.

Bradl in LCR box
Bradl in LCR box

Πάντως η Suzuki από την πλευρά της άφησε ελεύθερο τον οδηγό να κάνει ότι θέλει και ο ίδιος προτιμά την πρώην ομάδα του Super Sic, από την LCR.

 

Δείτε προσεκτικά στις φωτογραφίες τις λεπτομέρειες της νέας Honda RC213V!

 

Επόμενο άρθρο »

Test 1000cc: Pedrosa και Honda στην κορυφή

« Προηγούμενο άρθρο

Test 1000cc: O Rossi απογοητευμένος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα