• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test 1000cc Rossi: “Το πρόβλημα δεν είναι το πλαίσιο!”
“Κάτι άλλο είναι, μάλλον η κατανομή βάρους”, είπε!!
Νέα 09/11/2011 - 20:30

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Valentino Rossi σήμερα ήταν σε αρκετά καλύτερη διάθεση από ότι χθες και μάλιστα τόνισε ότι πρέπει να αφήσει πίσω το 2011 και να κοιτάξει το μέλλον με αισιοδοξία.

“Με αυτήν την μοτοσυκλέτα μπορώ να πιέσω λίγο περισσότερο στην είσοδο της στροφής στη διάρκεια του φρεναρίσματος, αλλά αυτό δεν έρχεται από το σασί. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα, κάτι άλλο είναι, μάλλον η κατανομή βάρους”, είπε προς έκπληξη όλων ο “γιατρός”.

 

Έγινε λοιπόν τόσος ντόρος και τόση προσπάθεια να αλλάξει φιλοσοφία σχεδιασμού η Ducati και να πάει σε περιμετρικό πλαίσιο, χωρίς αποτέλεσμα;

“Έχουμε ακόμη πρόβλημα στην είσοδο της στροφής, δεν είναι όσο κοφτερή (agile) χρειάζεται και δεν έχω τόσο μεγάλη ταχύτητα στην κορυφή της στροφής, ώστε να έχω ανάλογα καλή έξοδο”, συμπλήρωσε.

Πάντως του αρέσει περισσότερο η νέα μοτοσυκλέτα από ότι αυτή των 800 κυβικών:

“Η 1000αρα είναι πιο ωραία στην οδήγηση και μου αρέσει περισσότερο να την οδηγώ. Το μοτέρ είναι που κάνει τη διαφορά. Το νέο πλαίσιο δεν είναι κακό, είναι μια καλή βάση για να δουλέψουμε. Η Honda είναι πολύ μπροστά, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και τώρα πρέπει να γίνει η σημαντική δουλειά, μέχρι τον Φεβρουάριο στην Μαλαισία. Αν πάμε εκεί και η διαφορά είναι πάλι στο ενάμιση δευτερόλεπτο, θα είναι πολύ δύσκολο να την καλύψουμε μέχρι το ξεκίνημα της χρονιάς”.

 

Οι δηλώσεις του σήμερα λοιπόν έγιναν με μια πιο αισιόδοξη νότα, παρά το ότι η διαφορά του από την Yamaha είναι μεγαλύτερη. Από αυτήν τη στιγμή αρχίζει η πραγματική πίεση στον Filippo Preziosi και την Ducati, να έρθει με κάτι καλό την καινούργια χρονιά.

Βέβαια είναι αλήθεια ότι αυτό το πρώτο πλαίσιο πρέπει να δεχτεί τις απαραίτητες βελτιώσεις για να δουλέψει όπως θέλουν στην ομάδα και με την ικανότητα της Ιταλικής εταιρίας να κάνει μεγάλα βήματα και άλματα μερικές φορές στις αποφάσεις της για την τεχνολογική εξέλιξη, ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ελπίζει με τα δεδομένα του τεστ να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις και η ψαλίδα προς τις Ιαπωνικές εταιρίες να κλείσει κάπως. Άλλωστε όπως γράψαμε σε προηγούμενο ρεπορτάζ: “Η Honda άλλαξε 40 διαφορετικά σασί από το 2007 μέχρι τώρα για το βρει!”

 

Επόμενο άρθρο »

Test 1000cc Honda: Όλα θετικά και στους 4 οδηγούς!

« Προηγούμενο άρθρο

Test 1000cc: Honda και πάλι μπροστά, το μεσημέρι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα