• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Casey Stoner βάζει τα πράγματα στην θέση τους!
«Η Honda δεν ξόδεψε πολλά χρήματα...»
Νέα 26/01/2012 - 00:25

Ο Casey Stoner είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του MotoGP στην εποχή των 800cc, έχει κερδίσει δύο Τίτλους, τον πρώτο και τον τελευταίο, και έχει περισσότερες νίκες από τον Valentino Rossi, ο οποίος έχει επίσης δύο Τίτλους το ίδιο διάστημα. 

Είναι ευρέως γνωστό οτι ο Casey Stoner δείχνει αδιαφορία προς τα media, ειδικά για τα Ευρωπαϊκά (τα οποία είναι προκατειλημμένα και υποστηρίζουν τους αναβάτες τους σε απίστευτο βαθμό) και απεχθάνεται την δημοσιότητα που περιβάλλει το MotoGP, ενώ είναι επίσης γνωστό οτι δεν συμπαθεί τον Rossi (και λίγα λέμε!) ούτε τους Ευρωπαίους αναβάτες γενικότερα.

 

Έτσι δεν αποτέλεσε έκπληξη ότι μετά από μια ήπιων τόνων συνέντευξη στο επίσημο site του MotoGP, ακολούθησε μια συνέντευξη στο Ιταλικό περιοδικό Motosprint, πιο αποκαλυπτική και ιδιαίτερα καυστική:

 

Σχετικά με τα ΜΜΕ:

«Τα πάντα έχουν αλλάξει πολύ γρήγορα. Προηγουμένως, τα ΜΜΕ με αντιμετώπιζαν μόνο με δυσπιστία και γενικότερα μικρό ήταν το ενδιαφέρον για το τι έκανα και για όλη την προσπάθεια που κατέβαλα. Στην συνέχεια, εγώ και ο Valentino αλλάξαμε μοτοσυκλέτες, εκείνος πήγε σ' αυτήν που χρησιμοποιούσα επί 4 χρόνια και εγώ ήρθα στην μηχανή των ονείρων μου, για να δείξω στον κόσμο τι είμαι ικανός να επιτύχω.

Αυτό μου επέτρεψε να δώσω σε όλους να καταλάβουν οτι θα μπορούσα κι εγώ να παλεύω για τον Τίτλο και ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει τουλάχιστον έναν ακόμη».

 

Σχετικά με τον μεγάλο του αντίπαλο, Valentino Rossi:

«Ο Valentino λέει και κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να μειώσει αυτό που εγώ και η ομάδα μου, η Honda, πετύχαμε πέρυσι. Δεν είναι αλήθεια οτι η Honda ξόδεψε πολλά χρήματα, διότι δεν είναι μια εταιρεία που αποτελείται από ανόητους ανθρώπους. Δεν θα έβγαζε κανένα νόημα να επενδύσει κανείς πολλά χρήματα σε μια μηχανή της κατηγορίας των 800cc, που σύντομα άλλωστε θα καταργηθεί, ενώ η καινούργια των 1000cc ήταν υπό ανάπτυξη.

Στην πραγματικότητα, το 2011 η Honda δεν έκανε περισσότερα από το συνηθισμένο και η απόδειξη είναι οτι η μηχανή του 2011 δεν ήταν τόσο διαφορετική από εκείνη του 2010, εκτός από το κιβώτιο ταχυτήτων. Η μηχανή μου παρέμεινε ουσιαστικά η ίδια σε όλη την διάρκεια της σεζόν. Η αλήθεια είναι οτι - προτού έρθω στην ομάδα - η Honda είχε ήδη μια πολύ καλή μηχανή, χρειάζονταν απλά κάποιον νέο για να κάνει την διαφορά».

 

Επόμενο άρθρο »

Αναγνώριση για το Μουσείο της Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Τα Bridgestone ίδια για CRT & MotoGP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα