• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
De Puniet: κόντρα στις πρωτότυπες MotoGP;
Ίσως, βάσει απόδοσης στο πρόσφατο τεστ της Jerez
Νέα 23/02/2012 - 11:25

Με την λήξη των χτεσινών ιδιωτικών δοκιμών στην Jerez, ο Randy De Puniet έδειξε με την απόδοσή του, ότι η μοτοσυκλέτα του θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις μερικές – τουλάχιστον – από τις πρωτότυπες μοτοσυκλέτες του Πρωταθλήματος. Η αισιοδοξία αυτή πηγάζει οπωσδήποτε από το γεγονός ότι ο Γάλλος βρέθηκε μόλις 3/10 του δευτερολέπτου πίσω από την Ducati του Barbera.

 

Ο αναβάτης της Power Electronics Aspar, εμφανίστηκε βελτιωμένος κατά 6/10 σε σχέση με τον χρόνο του την Τρίτη, χρόνος οπωσδήποτε πολύ κοντά στο επίσημο ρεκόρ πίστας του Dani Pedrosa (1.39.731), πράγμα που, δικαιολογημένα, δίνει μια αύρα αισιοδοξίας στον Γάλλο.

 

Ο παραπάνω ισχυρισμός, ενισχύεται και από το γεγονός ότι ο Hector Barbera – νωρίτερα αυτόν τον μήνα – βρέθηκε στην 6η θέση στο τεστ της Μαλαισίας, ενώ παράλληλα, ήταν ο καλύτερος δορυφορικός αναβάτης της Pramac Ducati.

 

Σημειώνουμε ότι στην Jerez, ήταν για πρώτη φορά που η Aprilia CRT μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στην οριστική της μορφή και την οδήγησαν – όχι δοκιμαστές – αλλά πραγματικοί αναβάτες αγώνων.

 

Ο Barbera, όπως και ο Karel Abraham της Cardion AB, προσκλήθηκαν στην Ισπανική πίστα από την Ducati Test Team. Ο Ισπανός οδήγησε μόνο την τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών και όχι την δική του μοτοσυκλέτα, αλλά μοιράστηκε με τον δοκιμαστή της Ducati – Franco Battaini – μια δορυφορικών προδιαγραφών GP12. Πάνω στην τελευταία, ο Barbera σημείωσε τον καλύτερό του χρόνο: 1.40.0

 

Μετά και την ολοκλήρωση αυτού του τεστ στην Jerez, ο De Puniet εμφανίστηκε ευχαριστημένος με την απόδοσή του αν και τα πραγματικά συμπεράσματα, όσον αφορά τις CRT, δεν θα τα έχουμε παρά μόνο όταν όλοι οι αναβάτες βρεθούν στην σχάρα εκκίνησης στις 23-25 Μαρτίου (και πάλι στην Jerez), με επίσημες - αυτήν την φορά - χρονομετρήσεις.

 

«Δουλέψαμε σκληρά και βελτιώσαμε σε μεγάλο βαθμό την πρόσφυση στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας», δήλωσε ο De Puniet, ο οποίος επικεντρώθηκε κυρίως σε αλλαγές στα ηλεκτρονικά και τις αναρτήσεις. «Όλες οι αλλαγές που πραγματοποιήσαμε σήμερα (σ.σ. χτες), ήταν στην σωστή κατεύθυνση και καταφέραμε να βελτιωθούμε κατά 6/10 σε σχέση με χτες (σ.σ. προχτές)»

 

«Έχουμε αρχίσει να έχουμε πολύ ενδιαφέροντες χρόνους. Είμαι κατενθουσιασμένος με αυτές τις τρεις ημέρες, οι οποίες ήταν πολύ παραγωγικές. Θέλουμε ακόμη βέβαια, λίγο περισσότερη ιπποδύναμη και καλύτερη δυνατότητα ελιγμών, αλλά σε αυτό το σημείο, είμαι πραγματικά ευχαριστημένος με τις δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτας. Τώρα πρέπει να αναδιπλωθούμε πριν το επόμενο - ιδιωτικό - τεστ στην Motorland»

 

Το επόμενο τεστ της Aspar, στην πίστα της Aragon (Motorland), θα διεξαχθεί 8 με 9 Μαρτίου, ενώ το επόμενο επίσημο MotoGP τεστ, στο οποίο θα παραβρεθούν και οι 12 εργοστασιακές μοτοσυκλέτες μαζί με κάποιες CRT, θα λάβει χώρα στην Sepang, από 28 Φεβρουαρίου έως 1 Μαρτίου.

 

Επόμενο άρθρο »

Preziosi: Νέα ηλεκτρονικά για τον Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Ben Spies εκπρόσωπος των ρολογιών Jorg Gray

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα