Στόχος της εταιρίας από το Ρίμινι είναι να κατασκευάζει πλαίσια και ψαλίδια στα οποία θα προσαρμόζονται εύκολα οι κινητήρες όλων των κατασκευαστών.
«Είναι μια σημαντική κίνηση για την Bimota και μια επιστροφή στο βασικό στοιχείο της εταιρίας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ιταλικής φίρμας Anacleto Bernabei.
Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα άνθρωποι της Bimota βρέθηκαν τις προηγούμενες μέρες στην πίστα της Jerez όπου διεξήχθησαν οι δοκιμές των μικρών κατηγοριών και ενημέρωσαν τις ομάδες για τα πλάνα τους.
Η Bimota μπήκε στο χώρο των GP στις αρχές της δεκαετίας του '70 κατασκευάζοντας εξαρτήματα για αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Tο 1980 σε συνεργασία με την Yamaha (σ.σ. χρησιμοποιούσε τους κινητήρες της στην αγωνιστική YB3) και αναβάτη τον Jon Ekerold έκανε το νταμπλ στα 350cc κατακτώντας Πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Συνολικά έχει πετύχει έξι νίκες στα 350cc.
Τα 600άρια αναμένεται να μπουν στο παιχνίδι του Παγκοσμίου
Πρωταθλήματος το 2010 όπου θα έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα
δίχρονα 250άρια.
Από το 2011 το κεφάλαιο 250cc κλείνει οριστικά για τα GP καθώς οι δίχρονες μοτοσικλέτες θα δώσουν τη θέση τους σε τετράχρονα πρωτότυπα 600cc.
