Σε μια πίστα που όλοι την ξέρουν πολύ καλά, οι ομάδες και οι οδηγοί πήγαν γρήγορα με το καλημέρα και “γύρισαν” οι τρεις πρώτοι κάτω από το ρεκόρ πίστας, που έχει ο Casey Stroner με την Ducati από το 2007, με 2:02.108.
Ο Dani Pedrosa που βρίσκεται σε φοβερή φόρμα ήταν ο κυρίαρχος, αφού από πολύ νωρίς κατέβηκε κάτω από 2'02'' και τελικά σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:01.621 για να πάρει την πρώτη θέση, δείχνοντας πολύ άνετος πάνω στην Honda.
O Stoner που τον ακολούθησε, μόνο στο τέλος κατάφερε να γράψει έναν καλό γύρο και με διαφορά 0.152 να είναι στη 2η θέση. Σημείωσε μάλιστα με 323.5χλμ/ώρα, νέο ρεκόρ πίστας σε τελική ταχύτητα.
Ιδιαίτερα ψηλά στον τομέα αυτό βρέθηκε ο τρίτος της παρέας, ο Jorge Lorenzo που πέρασε την “παγίδα ταχύτητας” όπως λέγεται το σημείο μέτρησης της τελικής, με 322.1χλμ/ώρα, σχεδόν ένα χλμ/ώρα περισσότερο από την τελική του Pedrosa, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος. Ο Ισπανός της Yamaha δεν κατάφερε όμως να βρεθεί κοντά στους χρόνους και έμεινε πάνω από 3 δέκατα πίσω από την κορυφή.
Ο Andrea Dovizioso είναι η 1η δορυφορική μοτοσυκλέτα, o Cal Crutchlow ακολουθεί και ο Ben Spies κλείνει την πρώτη εξάδα.
Στην 7η θέση ο νεοφερμένος Stefan Bradl είναι ο τελευταίος οδηγός με διαφορά μικρότερη από ένα δευτερόλεπτο από τον πρώτο.
Ο Nicky Hayden είναι η πρώτη Ducati, στην 8η θέση, με θεαματική οδήγηση, αλλά και πολλά γλιστρήματα που δείχνουν ότι η Ιταλική μοτοσυκλέτα έχει μείνει πίσω σε εξέλιξη, σε σχέση με τις Ιαπωνικές.
O Αlvaro Bautista έχει μείνει πίσω και πάλι, μάλλον με τα γνωστά προβλήματα του μπροστινού της Showa.
O Hector Barbera κλείνει την δεκάδα, μπροστά από τον Valentino Rossi, που μπήκε με κέφι στην πίστα, αλλά μετά έμεινε πολύ πίσω, καθώς η διαφορά των 1.6'' δευτερολέπτων θεωρείται μεγάλη για αυτή την πίστα που την ξέρει τόσο καλά.
Πρώτη CRT, η Aprilia ART του Randy De Puniet, ενώ μικρότερη τελική αυτή της Honda του Michele Pirro με 290χλμ/ώρα, 33.5 λιγότερα από αυτά του Stoner!
Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τους χρόνους και τις τελικές αναλυτικά. p>