Του Δημήτρη Διατσίδη
Στη μέση του αγώνα στο Κατάρ η διαφορά μεταξύ του πρωτοπόρου Casey Stoner και του Valentino Rossi μειώθηκε και έπεσε κάτω από τα 2’’ δευτερόλεπτα, για να ξανανέβει στα 7.7’’ στο πέσιμο της καρό σημαίας.
Τι έγινε λοιπόν στο δεύτερο μισό του αγώνα;
Η απάντηση ήλθε από τους δύο οδηγούς και τις ομάδες τους μετά το τέλος του τετραημέρου και αφού ανέλυσαν τα στοιχεία των μοτοσυκλετών τους.
Ο Stoner στη μέση του αγώνα «έκοψε» ρυθμό γιατί υπήρχε πρόβλημα με την κατανάλωση της GP9. Η ανάλυση των δεδομένων των δοκιμών έδειχνε ότι τα πράγματα θα ήταν οριακά και έτσι ο Αυστραλός έκοψε ρυθμό για να σώσει μερικά εκατοστά του λίτρου βενζίνη. Η διαφορά του ήταν τέτοια που του επέτρεπε να χειριστεί το θέμα. Όταν όμως είδε ότι ο Rossi πλησιάζει χρειάστηκε να αλλάξει και το οδηγικό του στυλ ώστε να ανοίγει ακόμη πιο ομαλά το γκάζι και άρα να έχει μικρότερη κατανάλωση, χωρίς ταυτόχρονα να χάνει μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου στην προσπάθεια αυτή.
Τελικά είχε δίκιο αφού ο De Angelis έμεινε από βενζίνη αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, ενώ και οι οδηγοί της Yamaha παραδέχθηκαν ότι υπήρχε πρόβλημα στον τομέα αυτό.
Να θυμίσουμε ότι οι μοτοσυκλέτες επιτρέπεται να έχουν μόνο 21 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ.
Από τη μεριά του ο Rossi στην προσπάθειά του να πλησιάσει τον Αυστραλό πίεσε πολύ τη μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα στις εισόδους των στροφών. Στην προσπάθεια αυτή είχε και δύο γλιστρήματα του μπροστινού του, συνέχεια των προβλημάτων με το μπροστινό που είχε και στο απογευματινό ζέσταμα.
Έτσι όταν είδε ότι ο Stoner μπορεί να ελέγχει τη διαφορά στα 2’’ περίπου δευτερόλεπτα, αποφάσισε να μην ρισκάρει άλλο και να αρκεστεί στη 2η θέση.
«Όταν γλιστράει το πίσω λάστιχο είναι εύκολο να το κοντρολάρεις, όταν όμως χάνεις το μπροστινό είσαι κοντά στην πτώση», είπε χαρακτηριστικά ο Rossi.
Αυτή είναι η εξήγηση και όλα τα υπόλοιπα που ακούγονται από τους Έλληνες τηλεθεατές, όπως «τον άφησε για να έχει ενδιαφέρον» (για τον Rossi), «είχε κι άλλο αλλά δεν πήγαινε για να μην τους δείξει τη δύναμη της Ducati (για τον Stoner) ή άλλα τέτοια είναι καλά για ανέκδοτα.

Γιατί «έκοψε» ο Stoner και μετά ο Rossi;
Αυτή είναι η εξήγηση και όλα τα υπόλοιπα που ακούγονται από τους Έλληνες τηλεθεατές είναι καλά για ανέκδοτα.
Νέα 16/04/2009 - 21:04
Επόμενο άρθρο »
Ντεμπούτο για τις Moto2
« Προηγούμενο άρθρο
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΧΙΖΕΙ !!!
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Η Harley-Davidson Pan America 1250 ST κατεβαίνει στην άσφαλτο και αλλάζει τις ισορροπίες -
Η Ducati παρουσιάζει την Panigale V4 Márquez 2025 World Champion Replica -
Η Honda ετοιμάζει σύστημα αποφυγής κινδύνου σε 2 τροχούς! -
Το νέο μοντέλο Super Cruiser της Buell μπαίνει επιτέλους στην παραγωγή -
Ο εντυπωσιακός υβριδικός boxer κινητήρας της Benda είναι πιο κοντά στην παραγωγή!
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 467 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 353 |
| 4 | Pedro ACOSTA | SPA | 307 |
| 5 | Francesco BAGNAIA | ITA | 288 |
| 6 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 262 |
| 7 | Franco MORBIDELLI | ITA | 231 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 214 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 201 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 172 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Diogo MOREIRA | BRA | 286 |
| 2 | Manuel GONZALEZ | SPA | 257 |
| 3 | Barry BALTUS | BEL | 232 |
| 4 | Aron CANET | SPA | 227 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 224 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 208 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 156 |
| 8 | Albert ARENAS | SPA | 155 |
| 9 | David ALONSO | COL | 153 |
| 10 | Senna AGIUS | AUS | 148 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 281 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 274 |
| 4 | Alvaro CARPE | SPA | 215 |
| 5 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 6 | Joel KELSO | AUS | 193 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 179 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 172 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 136 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 134 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία








.png)


