Το περασμένο Σάββατο (18/4) στην πίστα της Albacete, έκαναν το αγωνιστικό τους ντεμπούτο οι πρώτες μοτοσικλέτες προδιαγραφών Moto2.
Στο πλαίσιο του πρώτου αγώνα για το ισπανικό Πρωτάθλημα ταχύτητας (CEV) δυο μοτοσικλέτες της Moto2 πήραν μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές της κατηγορίας Extreme 1000cc δείχνοντας πολύ ανταγωνιστικές αν και ακόμα βρίσκονται σε αρχικό στάδιο εξέλιξης.
Η Laglisse και η BQR ήταν οι ομάδες που κατέβασαν τα δικά τους πρωτότυπα προδιαγραφών Moto2 τα οποία χρησιμοποιούσαν κινητήρες που προέρχονται από μοτοσικλέτες παραγωγής.
Η μοτοσικλέτα της Laglisse «φοράει» μοτέρ από Yamaha R6, ενώ αυτή της BQR κινείται από το τετρακύλινδρο σε σειρά μοτέρ της Honda CBR600 RR.
Οι χρόνοι που σημείωσαν οι αναβάτες των ομάδων ήταν πολύ καλοί και άκρως ανταγωνιστικοί. Συγκεκριμένα ο Angel Rodriguez της Laglisse σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1'30.370, ενώ ο Daniel Rivas ήταν λιγότερο από ένα δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός. Με αυτές τις επιδόσεις θα καταλάμβαναν την πέμπτη και την έκτη θέση αντίστοιχα στο γκριντ εκκίνησης.
Ο poleman Ivan Silva που αγωνίζεται με Kawasaki ZX-10 κάλυψε τα 3,5 χιλιόμετρα της πίστας σε 1:29.026.
Σε σύγκριση με τα 600άρια που μετέχουν στην κατηγορία Supersport πάντως, οι Moto2 είναι ήδη σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερες.
Οι μοτοσικλέτες της νεοσύστατης κατηγορίας η οποία από το 2011 θα αντικαταστήσει αυτήν των 250cc, αλλά θα μπει στη ζωή μας από του χρόνου όταν και θα δοκιμάσει τις δυνάμεις της απέναντι στα δίχρονα 250άρια, θα συνεχίσουν να παίρνουν μέρος στις δοκιμές του Ισπανικού Πρωταθλήματος.
Στόχος των οργανωτών είναι να διεξαχθούν και κάποιοι αγώνες επίδειξης με μοτοσικλέτες της κατηγορίας αλλά αυτό θα γίνει από τα μέσα της σεζόν και μετά όταν και θα αυξηθούν τα πρωτότυπα προδιαγραφών Moto2 σε τουλάχιστον δέκα.
Θυμίζουμε τέλος ότι πρόσφατα η Grand Prix Comission ανακοίνωσε πως θα υπάρχει ένας και μόνο κατασκευαστής κινητήρων ο οποίος θα προμηθεύει όλες τις ομάδες που θα πάρουν μέρος στην Moto2.

Ντεμπούτο για τις Moto2
...πολύ κοντά στο επίπεδο απόδοσης των 1000αριών της κατηγορίας Formula Extreme βρίσκονται τα πρωτότυπα της νεοσύστατης κατηγορίας
Νέα 21/04/2009 - 11:02
Επόμενο άρθρο »
Επιστροφή στη μία ώρα δοκιμών
« Προηγούμενο άρθρο
Γιατί «έκοψε» ο Stoner και μετά ο Rossi;
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Η Harley-Davidson Pan America 1250 ST κατεβαίνει στην άσφαλτο και αλλάζει τις ισορροπίες -
Η Ducati παρουσιάζει την Panigale V4 Márquez 2025 World Champion Replica -
Η Honda ετοιμάζει σύστημα αποφυγής κινδύνου σε 2 τροχούς! -
Το νέο μοντέλο Super Cruiser της Buell μπαίνει επιτέλους στην παραγωγή -
Ο εντυπωσιακός υβριδικός boxer κινητήρας της Benda είναι πιο κοντά στην παραγωγή!
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 467 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 353 |
| 4 | Pedro ACOSTA | SPA | 307 |
| 5 | Francesco BAGNAIA | ITA | 288 |
| 6 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 262 |
| 7 | Franco MORBIDELLI | ITA | 231 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 214 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 201 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 172 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Diogo MOREIRA | BRA | 286 |
| 2 | Manuel GONZALEZ | SPA | 257 |
| 3 | Barry BALTUS | BEL | 232 |
| 4 | Aron CANET | SPA | 227 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 224 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 208 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 156 |
| 8 | Albert ARENAS | SPA | 155 |
| 9 | David ALONSO | COL | 153 |
| 10 | Senna AGIUS | AUS | 148 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 281 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 274 |
| 4 | Alvaro CARPE | SPA | 215 |
| 5 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 6 | Joel KELSO | AUS | 193 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 179 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 172 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 136 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 134 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία








.png)


