Οι νέες αποφάσεις της Επιτροπής Αγώνων - που συνεδρίασε πριν μια εβδομάδα στη Μαλαισία, στις 12 Οκτωβρίου - έχουν ως εξής:
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Moto3 - σε ισχύ από το 2014
Οι κατασκευαστές των κινητήρων θα πρέπει να διαθέσουν έξι κιβώτια - δυο προδιαγραφών - και θα αφήσουν τις ομάδες να διαλέξουν στον πρώτο αγώνα.
MotoGP - σε ισχύ από το 2014
Η θερμοκρασία του καυσίμου θα μετριέται στο εξής σε διαφορετικό container, προτού μπει στα ρεζερβουάρ και αυτό διότι το σχήμα κάποιων ντεπόζιτων καθιστά αδύνατη τη μέτρηση της θερμοκρασίας. (όχι κάτω των 15 βαθμών από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος). Το ντεπόζιτο πρέπει να είναι άδειο πριν γεμίσει από το ξεχωριστό container.
Για πρακτικούς και οικονομικούς λόγους, οι έκτακτες συμμετοχές στη κατηγορία MotoGP θα μπορούν να χρησιμοποιούν ό, τι ηλεκτρονική και software θέλουν.
Οι έκτακτες συμμετοχές στην κατηγορία, θα έχουν στη διάθεσή τους έως τρεις κινητήρες σε κάθε γύρο.
ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
MotoGP
Έχει γίνει ήδη γνωστό, ότι από του χρόνου, όσες ομάδες θα χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική της Magneti Marelli αλλά με δικό τους software, θα συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα με την ονομασία "Εργοστασιακές". Η κατηγορία CRT καταργείται από το 2014 και στο μέλλον, οι ομάδες αυτές θα ονομάζονται "OPEN" συμμετοχές.