Η Επιτροπή Αγώνων προχώρησε σε μια απαραίτητη διευκρίνηση, όσον αφορά στον κανονισμό που καθορίζει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ένας κατασκευαστής - που έχει δηλωθεί στο Πρωτάθλημα ως Εργοστασιακή συμμετοχή - θα χάσει τις προκαθορισμένες παραχωρήσεις που του έγιναν, βάσει του ότι πέρυσι δεν κέρδισε αγώνα στο στεγνό.
Ο κανονισμός αυτός αφορά την Ducati, ενώ έχει ισχύ και για οποιονδήποτε νέο κατασκευαστή αποφασίσει να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα (Suzuki). Έτσι, μιας και η Ducati δεν είχε νίκη την περασμένη σεζόν, έχει μεν δηλωθεί ως Εργοστασιακή συμμετοχή το 2014, διατηρεί όμως όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας.
Η διευκρίνηση αφορά στο πως θα χάσει αυτά τα πλεονεκτήματα. Γνωρίζουμε ήδη ότι αν η Ducati κάνει μια νίκη, ή πάρει δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις - όλα στο στεγνό - τότε θα αγωνίζεται με 22 λίτρα καύσιμο στους επόμενους αγώνες. Η διευκρίνηση έγκειται ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις λειτουργούν αθροιστικά για τις σεζόν 2014-2015!
Για παράδειγμα αν η Ducati πάρει μια δεύτερη θέση φέτος, τότε ο περιορισμός των 22 λίτρων θα ισχύσει αν καταφέρει το 2015 και πάρει ακόμα μια δεύτερη θέση σε στεγνό αγώνα! Το ίδιο ισχύει και με τις νίκες. Να θυμίσουμε ότι αν η Ducati πάρει τρεις νίκες, τότε χάνει το μαλακό ελαστικό της κατηγορίας OPEN. Έτσι, αν νικήσει σε δυο αγώνες φέτος (θα έχει ήδη χάσει φυσικά τα 2 επιπλέον λίτρα) και πάρει ακόμα μια νίκη στο Κατάρ το 2015, τότε για όλη την υπόλοιπη σεζόν δεν θα έχει το πλεονέκτημα του μαλακού ελαστικού.
Κάτι τελευταίο, είναι η ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής να γίνει προαιρετική η χρήση δίσκου 340χιλ στα carbon μπροστινά φρένα, για τους γύρους σε Καταλονία και Sepang. Η χρήση των 340χιλ είναι υποχρεωτική για τον αγώνα στο Motegi.