• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλού γι' αλλού η Ducati του Crutchlow!
Τα ηλεκτρονικά μετά τον 5ο γύρο ήταν τελείως λάθος!
Νέα 24/03/2014 - 13:18

Οι περισσότεροι έβλεπαν με έκπληξη τον Cal Crutchlow να σπρώχνει τη μοτοσυκλέτα του για να περάσει τη γραμμή τερματισμού, θεωρώντας ότι ο Βρετανός άσος έμεινε από βενζίνη, αλλά η πραγματικότητα ήταν ότι είχε να αντιμετωπίσει ένα παράδοξο πρόβλημα για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα.

 

Ένα πρόβλημα έθεσε εκτός τα ηλεκτρονικά και δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν σε ποιο σημείο της πίστας ήταν η μοτοσυκλέτα. Φυσικά το GPS είναι απαγορευμένο στους αγώνες, ωστόσο τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του κάθε εργοστασίου - η Ducati μιας και ανακοινώθηκε ως Εργοστασιακή συμμετοχή μπορεί να χρησιμοποιεί το δικό της software - μπορούν με άλλους τρόπους να καταλάβουν που βρίσκεται η μοτοσυκλέτα.

 

Έτσι, ρυθμίζουν το wheelie control (έλεγχος σούζας), το traction control και την απόδοση της ιπποδύναμης στην άσφαλτο, ανάλογα με το σημείο στο οποίο βρίσκεσαι για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. "Δεν μείναμε από βενζίνη, είχαμε πολύ ακόμα στο ντεπόζιτο, αλλά κάτι έσπασε στα ηλεκτρονικά μετά από πέντε γύρους".

 

"Το πρόβλημα ήταν της Magneti Marelli (σ.σ. κατασκευάζει το software της Ducati) και η μοτοσυκλέτα ήταν εκτός συγχρονισμού. Στην τελευταία στροφή νόμιζα ότι ήμουν στην πρώτη και κάθε φορά αυτό άλλαζε! Έτσι, κάθε φορά που περνούσα τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, νόμιζα ότι ήμουν αλλού. Τα ηλεκτρονικά ήταν εκτός από τον πέμπτο γύρο μέχρι και το τέλος του αγώνα και μου προκάλεσε έκπληξη το γεγονός ότι ήμουν ανταγωνιστικός".

 

"Στην τελευταία στροφή του αγώνα, η μοτοσυκλέτα αποφάσισε να σταματήσει κι ευτυχώς που είχα κάνει διαφορά με τον πίσω και μπόρεσα να την σπρώξω μέχρι το τέλος. Δεν είναι δικό μας λάθος ή της Ducati κι έτσι κρατάμε τα θετικά. Ήμασταν καλοί και πιστεύω ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί, όχι με τους μπροστά, αλλά θα μπορούσαμε να παλέψουμε κι ενδεχομένως να περάσουμε τον τέταρτο Espargaro", πρόσθεσε.

 

"Το να οδηγείς με μια μοτοσυκλέτα που νομίζει ότι είσαι με έκτη, ενώ είσαι με δευτέρα, δεν είναι καθόλου εύκολο! Οδήγησα για να τερματίσω τουλάχιστον κι εκμεταλλευτήκαμε τα λάθη των άλλων. Βέβαια πρέπει να είσαι μέσα στην πίστα για να πάρεις τους βαθμούς".

 

Επόμενο άρθρο »

Διευκρίνηση για τους κανονισμούς

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Επικίνδυνο στοίχημα o Galbusera!

Χορηγοί