• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MSMA: Πάγωμα στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών
Συμφώνησαν ότι δεν έχει νόημα με την αλλαγή του 2016
Νέα 16/04/2014 - 22:10

Με τη μεγάλη κατηγορία να περνάει σε μια νέα εποχή το 2016, όταν και θα επιβληθεί επίσημα το ενιαίο software στην ECU της Magneti Marelli, φτάσαμε σ' ένα σημείο όπου δεν έχει νόημα τα εργοστάσια να συνεχίζουν να εξελίσσουν τα δικά τους software.

 

Κανείς άλλωστε δεν θέλει να ξοδεύει λεφτά σ' ένα software το οποίο θα παροπλιστεί μετά και τον τελευταίο αγώνα του 2015, ειδικά αφού όλα τα εργοστάσια θα συνεργαστούν για να εξελιχθεί ένα κοινό πακέτο ηλεκτρονικών το οποίο θα διαθέτουν όλοι οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας από το 2016 και μετά.

 

Σύμφωνα με το αδελφό site gpone.com, τα εργοστάσια συμφώνησαν από το γύρο του Assen (2015) να σταματήσει κάθε εξέλιξη των ηλεκτρονικών. Έτσι, η Honda, η Yamaha και η Ducati θα συνεχίσουν από την Ολλανδία και μετά, με το software που θα έχουν εξελίξει μέχρι τον αγώνα στο Assen. Η Ducati είχε αρνηθεί αρχικά κάτι τέτοιο, αλλά στη συνέχεια αποδέχτηκε το πάγωμα.

 

Η εξέλιξη του νέου software, που θα τεθεί σε ισχύ από το 2016, θα γίνεται μέσω μιας πλατφόρμας στο internet, πρόσβαση στην οποία θα έχει μόνον η Dornaκαι τα εργοστάσια.

 

Το μόνο που δεν έχει διευκρινιστεί, όσον αφορά στο πάγωμα της εξέλιξης, είναι το πως κάθε εργοστάσιο θα ελέγχεται αν όντως έχει σταματήσει κάτι τέτοιο. Ο μόνος τρόπος θα ήταν και οι τρεις κατασκευαστές να παραδώσουν το software τους στην Dorna μετά το Assen. Κάτι τέτοιο όμως φαίνεται μάλλον απίθανο να το δεχτούν.

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: Στο Κατάρ το φινάλε!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Το βάθρο δεν ήρθε ελέω OPEN

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ