• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Θα οδηγώ μέχρι τα 40!
Ο Marquez θα τα έβρισκε σκούρα στην Yamaha!
Νέα 16/07/2014 - 11:20

Η τρίτη θέση στο βαθμολογικό πίνακα - πίσω από τις δυο Honda - και τα πέντε βάθρα (4 δεύτερες θέσεις και μια τρίτη) δεν είναι αποτελέσματα που συγκινούν ιδιαίτερα τον πολυπρωταθλητή Valentino Rossi! Ο Ιταλός άσος μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θέλει να συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι τα 40!

 

Θα αγωνίζομαι μέχρι τα 40

Πέρυσι έλεγα ότι θα αποφασίσω για το μέλλον μου στους πρώτους έξι αγώνες της φετινής σεζόν.... αλλά πήρα την απόφασή μου από τα χειμερινά τεστ ήδη! Νοιώθω καλά και είμαι γρήγορος. Η διαφορά σήμερα είναι ότι οι αντίπαλοί μας είναι πιο ανταγωνιστικοί, αλλά ο Kenny Roberts είχε δίκιο όταν έλεγε ότι μπορείς να αγωνίζεσαι για όσο το διασκεδάζεις! Γι’ αυτό πιστεύω ότι θα είμαι εδώ μέχρι τα 40!

 

Όταν ήμουν νέος έπρεπε να αποδείξω κάτι

Οπωσδήποτε πριν από δέκα χρόνια είχα πολύ περισσότερα να αποδείξω. Ήμουν πεινασμένος και υπό πίεση, τώρα είμαι πιο χαλαρός. Ωστόσο στο άθλημά μας κανείς δεν μπορεί να χαλαρώσει πάρα πολύ, είναι επικίνδυνο!

 

Lorenzo, ο νούμερο 1 αντίπαλός μου

Ναι, ο Stoner και ο Lorenzo ήταν οι μεγαλύτεροί μου αντίπαλοι, αλλά περισσότερο ο Lorenzo, διότι αγωνιζόμαστε με την ίδια μοτοσυκλέτα.

 

Ο Marquez θα τα έβρισκε σκούρα στην Yamaha!

Ο Marc έχει κάνει ένα βήμα μπροστά, είναι αποφασισμένος, συγκεντρωμένος, απίστευτα δυνατός στα φρένα και στις στροφές. Είναι ο μόνος που μπορεί να εκμεταλλεύεται το μοτέρ της Honda στο όριό του, γλιστρώντας στις στροφές. Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται με την Yamaha, δεν θα μπορούσε να έχει αυτό το στυλ με τη μοτοσυκλέτα μου.

 

Ο Marc στο ράντσο, αλλά ο Emilio δεν είναι χαρούμενος

Ναι, τον κάλεσα, αλλά ο Emilio Alzamora δεν είναι χαρούμενος μ’ αυτό γιατί είναι σίγουρος ότι θα κάνουμε αγώνα και θα είναι επικίνδυνο!

 

Άχρηστα τα ηλεκτρονικά, θα πρέπει να φύγουν

Βασικά το 30% των ηλεκτρονικών αποτρέπουν το highside και το 70% ανεβάζουν την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Θα ήθελα να φύγει το 70% και να μείνει το 30% για την ασφάλεια. Θα πρέπει να μειωθεί και η τελική. Τα 350χλμ/ώρα δεν είναι απαραίτητα και δεν προσφέρουν κάτι στους φιλάθλους. Οι αγώνες θα είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με περισσότερες προσπεράσεις και πιο εύκολες, αν κόβαμε 30χλμ/ώρα.

Από το 1996 (σ.σ. όταν έκανε το ντεμπούτο του) έχει γίνει επανάσταση, ειδικά στη μεγάλη κατηγορία. Πολλές αλλαγές: στα φρένα, στα ελαστικά, στα ηλεκτρονικά... η απόδοση της ισχύος είναι ομαλότερη και μπορείς να ανοίξεις το γκάζι με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Αλλά αυτό που μετράει περισσότερο για εμένα είναι η δημοτικότητα. Είναι ωραίο να έχεις τόσους φιλάθλους απ’ όλο τον κόσμο. Αυτοί είναι που μου δίνουν το κίνητρο να συνεχίσω στις πίστες!

 

Επόμενο άρθρο »

Vid: Ο OTE κοντά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό!

« Προηγούμενο άρθρο

Honda Test: «Βρεγμένη» η 1η ημέρα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα