• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nicky Hayden - 200 GP!
Μια ζωή αφιερωμένη στους αγώνες!
Νέα 09/04/2015 - 11:16

Αυτό το Σ/Κ ο συμπαθής Nicky Hayden θα φτάσει τις 200 συμμετοχές σε Grand Prix στην καριέρα του. Ένα σημαντικό επίτευγμα που θα έχει τη χαρά να το γιορτάσει μαζί με τους συμπατριώτες του στις κερκίδες!

 

Ο Hayden ξεκίνησε την καριέρα του από το χώμα και στη συνέχεια αγωνίστηκε στα Αμερικάνικα Superbike, όπου το 2002 έγινε ο μικρότερος σε ηλικία πρωταθλητής! Την επόμενη σεζόν ξεκίνησε το μαγικό του ταξίδι στο MotoGP!

 

Το 2003 βρέθηκε στο γκαράζ της Repsol Honda, δίπλα στον μεγάλο Valentino Rossi, που εκείνη τη σεζόν πήρε και τον τελευταίο του Τίτλο με μοτοσυκλέτα της Honda. Τα δυο αυτά πρώτα χρόνια ήταν ένα καλό μάθημα για το Kentucky Kid, ο οποίος κατάφερε να πάρει τέσσερα βάθρα και τρεις φορές θέση στην πρώτη σειρά.

 

Το 2005 θα έδειχνε τη δυναμική του και εκμεταλλευόμενος τη γνώση της Laguna Seca (εκείνη τη σεζόν επέστρεφε στο Ημερολόγιο) πήρε μια μεγάλη νίκη, την πρώτη του στο MotoGP! Η σταθερότητά του και τα τρία επιπρόσθετα βάθρα, χάρισαν στον Hayden την 3η θέση στη βαθμολογία.

 

Η επόμενη σεζόν θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη του. Το 2006 ξεκίνησε με τον Αμερικανό άσο να μην χάνει βάθρο στο πρώτο μισό, ενώ πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς στο Assen, μετά από μια επική μάχη με τον συμπατριώτη του, Colin Edwards. Η δεύτερη νίκη του ήρθε και πάλι στην Laguna Seca.

 

Από εκεί και πέρα η μάχη για τον Τίτλο δόθηκε ανάμεσα σ’ αυτόν και τον Valentino Rossi που ήταν συνεχώς ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής από το 2001 κι έπειτα! Η μάχη για τον Τίτλο ολοκληρώθηκε στον τελευταίο αγώνα, όταν ο Rossi έπεφτε και ο Hayden ανέβαινε στο βάθρο πανηγυρίζοντας τον πρώτο του Τίτλο!

 

Τις επόμενες δυο σεζόν - στη νέα εποχή τότε των 800cc - τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα για τον Hayden, καθώς η εκτεταμένη χρήση των ηλεκτρονικών στις μοτοσυκλέτες, σήμαινε ότι οι ιδιαίτερες ικανότητες που είχε αποκτήσει από τη χωμάτινη εμπειρία του, ήταν λιγότερο χρήσιμες.

 

Το 2009 θα ξεκίναγε ένα καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα του, πηγαίνοντας από την Honda στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, βάζοντας τέλος στη δεκάχρονη συνεργασία του με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Ο Hayden πήρε βάθρα με την κόκκινη μοτοσυκλέτα, ωστόσο δεν θα κατάφερνε να επαναλάβει την επιτυχία που είχε με την Honda.

 

Το 2013 θα έφευγε από την Ducati και θα συνεργαζόταν και πάλι με Honda, αυτή τη φορά στην OPEN κατηγορία, μια σεζόν δύσκολη για τον Αμερικανό άσο καθώς ένας τραυματισμός στον καρπό του και η εγχείριση που έκανε, τον έθεσαν εκτός μάχης από αρκετούς Γύρους. Το 2015 είναι και πάλι σε OPEN Honda, αυτή τη φορά όμως με περισσότερη ιπποδύναμη.

 

Ο Nicky Hayden είναι από τα καλύτερα παιδιά στο paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ενώ οι περισσότεροι - φυσικά - θα τον θυμούνται ως τον μοναδικό αναβάτη που κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία του σούπερ σταρ Valentino Rossi!

Επόμενο άρθρο »

«Σωματικά και πνευματικά» δυνατός ο Lorenzo!

« Προηγούμενο άρθρο

Vid: Ο Marquez στην COTA

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα