• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda: Τα ηλεκτρονικά...
...είναι αυτό που μας ανησυχεί περισσότερο
Νέα 12/02/2016 - 12:15

Το περσινό πρόβλημα της Honda ήταν ο ατίθασος - μη φιλικός προς τον αναβάτη - κινητήρας της RC213V.

 

Ανέκαθεν η τακτική της Honda περιελάμβανε πανίσχυρους κινητήρες, η συμπεριφορά των οποίων δαμαζόταν με τα ηλεκτρονικά.

 

Αυτή τη φορά όμως, με τα υποδεέστερα ηλεκτρονικά της Magneti Marelli, το HRC αντιμετωπίζει πραγματικά μεγάλο πρόβλημα.

 

«Στο κάτω-κάτω, τα θετικά είναι περισσότερα από τα αρνητικά», επιμένει ο Livio Suppo. «Σίγουρα το μεγαλύτερό μας πρόβλημα είναι να προσαρμόσουμε τα ηλεκτρονικά στο νέο κινητήρα».

 

«Τις τρεις ημέρες στην Μαλαισία μάθαμε πολλά και κάναμε λογικά βήματα προόδου. Υπάρχουν ακόμα περιθώρια και στον 1ο Γύρο θα είναι καλύτερα».

 

Αν και τα σχόλια των αναβατών δεν δείχνουν κάτι τέτοιο, εν τούτοις ο Livio Suppo ήταν χαρούμενος με τον κινητήρα του 2016, που πιστεύει ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

 

«Το καλό είναι ότι και οι δυο αναβάτες μας προτίμησαν την εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα και αυτόν χρησιμοποιούσαν από τη δεύτερη ημέρα».

 

«Έτσι, μπορέσαμε και δώσαμε την πρώτη του έκδοση στους Tito (σ.σ Rabat) και Cal (σ.σ Crutchlow). Ο Cal έκανε τον καλό του χρόνο, ενώ ο Tito έπεσε. Το καλό όμως ήταν ότι όλοι είχαν κάτι θετικό να πουν».

 

Ενδεχομένως να επιχειρήσει η Honda να εξελίξει ακόμα περισσότερο τον κινητήρα, προτού σφραγιστεί στον πρώτο Γύρο.

 

«Δεν είμαι μηχανικός, αλλά από τη στιγμή που μπορούμε και δουλεύουμε στο hardware θα το κάνουμε. Αλλά νομίζω ότι η διαφορά με τους Jorge και Vale είναι εξαιτίας των ηλεκτρονικών».

 

Η προσοχή όλων ήταν στον κινητήρα και στα ηλεκτρονικά, επομένως η εξέλιξη του πλαισίου έχει παγώσει.

 

Ο Marquez δοκίμασε στην Sepang το πλαίσιο του 2014 και αυτό του 2015 και οι συγκρίσεις θα συνεχιστούν και στην Αυστραλία, με τον Suppo να τονίζει όμως:

 

«Για την ώρα το πλαίσιο δεν είναι αυτό που μας απασχολεί. Η βασική μας ανησυχία έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά».

Επόμενο άρθρο »

Γιατί καθυστέρησε η νέα RS-GP;

« Προηγούμενο άρθρο

BMW M στα MotoGP.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα