Για τον Andrea Dovizioso ήταν απολύτως φυσιολογικό το γεγονός ότι ο Casey Stoner δεν θέλησε να πάρει τη θέση του τραυματία Danilo Petrucci στο GP της Αργεντινής.
Βέβαια πριν από ένα χρόνο, ο Αυστραλός είχε προσφερθεί να αντικαταστήσει τον Dani Pedrosa στο γκαράζ της Honda, ωστόσο τότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά.
Ο Stoner είχε ήδη τέσσερα χρόνια εμπειρίας με την RC213V - με την οποία αγωνιζόταν το ’11 και το ’12 - ενώ φέτος έχει οδηγήσει την Ducati ελάχιστες φορές.
Επιπρόσθετα, για τον Dovizioso (πρώην ομόσταυλοι στην Honda) υπήρχε ακόμα ένας σοβαρός λόγος για τον Stoner να αρνηθεί:
«Σύμφωνα με τους κανονισμούς θα έπρεπε να οδηγήσει την GP15 της Pramac και δεν υπήρχε λόγος να το κάνει», σχολίασε ο Dovi.
Φυσικά υπάρχει και το μεγάλο θέμα της φυσικής κατάστασης για τον Stoner, ο οποίος έχει πλέον τέσσερα χρόνια να βρεθεί σε συνθήκες αγώνα.
Διότι φυσικά είναι άλλο πράγμα να είσαι γρήγορος σε έναν ή και λίγο παραπάνω γύρους και τελείως διαφορετικό να πρέπει να αντέξεις πάνω σε μια πρωτότυπη - δίνοντας μάχες - επί 45 περίπου λεπτά!
Άλλωστε και ο ίδιος ο Casey Stoner μετά το τεστ στην Μαλαισία, δήλωνε - και φαινόταν σε όσους τον έβλεπαν από κοντά - εξαντλημένος από την προσπάθεια.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι ο Αυστραλός συνεχώς επαναλαμβάνει ότι δεν θέλει να επιστρέψει στο Πρωτάθλημα, ωστόσο είναι βέβαιο ότι αν παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη σεζόν η ευκαιρία, θα του γίνει η πρόταση από την Ducati.
Φυσικά σαν έκτακτη συμμετοχή σε κάποιον αγώνα - και όχι ως αντικαταστάτης - θα είναι ελεύθερος να χρησιμοποιήσει τη μοτοσυκλέτα του 2016, κάτι που ισχύει αν χρειαστεί να αντικαταστήσει κάποιον εργοστασιακό αναβάτη.