• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: το μεγάλο μπέρδεμα!!!
Εντελώς διαφορετικές απόψεις, καρφιά του Zarco
Νέα 14/11/2017 - 19:58

photo credit https://www.facebook.com/ApexPhotographyGreece/

 

H Yamaha βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση και φαίνεται ότι το μεγάλο μπέρδεμα μπορεί να συνεχιστεί, αν ο καινούργιος κινητήρας δεν δώσει κάποια λύση!

Ο Valentino Rossi από την πλευρά του είπε: “Είμαι ευχαριστημένος, στο τέλος έκανα καλό χρόνο είχα και καλό ρυθμό. Συνεχίσαμε να δουλεύουμε με το πλαίσιο του '16 και πήγαμε καλά. Η Yamaha προσπάθησε με το πλαίσιο του '17 να λύσει το πρόβλημα της μεγάλης κατανάλωσης ελαστικού στο τέλος του αγώνα. Για μένα είναι ξεκάθαρο η '17 είναι πιο αργή παρά το ότι καταναλώνει λιγότερο λάστιχο.

Πρέπει να έχουμε σαν βάση αυτή του '16 και να μην τρώμε τόσο λάστιχο. Προσπαθήσαμε να έχουμε την ταχύτητα του '16 με την '17 αλλά δεν το καταφέραμε”. Βέβαια απάντησε και στο ότι την τελική απόφαση πρέπει να την πάρουν οι Ιάπωνες, αφού μαζέψουν τα δεδομένα από όλους τους οδηγούς.

Η μοτοσυκλέτα με την οποία έπεσε μόλις δυόμιση γύρους από τη στιγμή που μπήκε στην πίστα, ήταν αυτή που είχε τον κινητήρα του '18 στο πλαίσιο του '16, οπότε ο Rossi δεν πρόλαβε να καταλάβει τον χαρακτήρα του κινητήρα και ελπίζει ότι θα τον δοκιμάσει αύριο πάλι.

Στον τομέα της αεροδυναμικής του άρεσε το νέο φέρινγκ, που του έδωσε καλύτερη αίσθηση στο μπροστινό.

Όσον αφορά τα σχόλια και τα καρφιά που είχε αφήσει νωρίτερα ο Zarco είπε με κάποια δόση ειρωνείας: “Είμαι ευχαριστημένος για τον Ζαρκό”.

Από την πλευρά του ο Γάλλος της Monster Yamaha Tech 3 οδήγησε την μοτοσυκλέτα του '17 και δήλωσε: “Με τη νέα μοτοσυκλέτα αισθάνθηκα καλά και με αυτό το πλαίσιο νέο 30% πιο άνετος και ξεκούραστος, μετά από πολλούς γύρους! Έχω καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα, οπότε έχω καλή αίσθηση στην είσοδο της στροφής. Μπορούμε αύριο να κάνουμε '29 με καλύτερη ρύθμιση στην ανάρτηση. Βέβαια δεν κάναμε πάνω από 20 γύρους, με τα ίδια λάστιχα, οπότε δεν ξέρω πως θα είναι στη φθορά του ελαστικού! Αύριο θα κάνω και αυτή τη δοκιμή. Οι εργοστασιακοί δεν μπόρεσαν να λύσουν τα προβλήματα, δεν νομίζω ότι η Μ1 ήταν κακή!” Οι δηλώσεις αυτές του Zarco και ο τρόπος που αναφέρθηκε στους εργοστασιακούς της Yamaha ήταν ξεκάθαρο ότι ήταν ένα καρφί για την απόδοσή τους και το θέμα είναι τώρα το τι θα κάνει η Yamaha. Μάλιστα ο Maverick Vinales μπέρδεψε ακόμη περισσότερο τα πράγματα!

Είπε χαρακτηριστικά: “Με την ίδια μοτοσυκλέτα που έκανα τον αγώνα, σήμερα όλα δούλεψαν σωστά και έκανα τον πρώτο χρόνο. Είναι απίστευτο αλλά αυτό που δεν δούλεψε χθες, σήμερα με την λίγο καλύτερη κατάσταση της πίστας ήταν πολύ καλό. Αν συγκρίνω τις δύο μοτοσυκλέτες, με του '16 φρενάρω καλύτερα και έχω καλύτερη είσοδο στην στροφή, ενώ με του '17 βγαίνω καλύτερα από τη στροφή. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω!”

Το θέμα είναι ότι η Yamaha έχει τρεις κορυφαίους πιλότους αυτήν τη στιγμή που στην ίδια πίστα έχουν διαφορετική αίσθηση και σίγουρα το τεστ της Μαλαισίας είναι που θα δώσει την τελική κατεύθυνση για το '18. “Το μπέρδεμα της αρκούδας”, όπως λέμε στην Ελλάδα...

Επόμενο άρθρο »

O Marquez αξιολογεί αύριο!

« Προηγούμενο άρθρο

O Morbidelli ξεκίνησε ήρεμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα