• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirro: Η Panigale V4;
Γεννήθηκε για να κάνει δύσκολη τη ζωή του Rea!
Νέα 08/11/2018 - 10:23

Η φετινή σεζόν ήταν γεμάτη με τεστ για τον οδηγό εξέλιξης της Ducati, Michele Pirro.  Από την μια πλευρά έπρεπε να ετοιμάσει την Panigale V4, η οποία θα κάνει την εμφάνιση της σε λιγότερο από 10 μέρες στην πίστα της Aragon με τον Chaz Davies.

Και από την άλλη πλευρά, να πρέπει να εξελίξει την GP19 πριν την ‘’παραδώσει’’ στα χέρια των Andrea Dovizioso και Danilo Petrucci για το τεστ στην Βαλένθια. Και μέσα σε όλα αυτά κατάφερε να παρεβρεθεί και στην έκθεση της EICMA, όπου μίλησε για τα Superbike και το MotoGP.

Φυσικά τον ρώτησαν για το καινούργιο μοντέλο της Ducati, Panigale V4-R, και την γνώμη του για την αλλαγή από δύο κυλίνδρους σε τέσσερις: "Μπορεί να μεροληπτώ, όμως πιστεύω πως είναι μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί ποτέ".

"Το ενδιαφέρον με την Ducati είναι ότι κάθε χρόνο υπερβαίνει τον εαυτό της. Η αλλαγή από 2 κυλίνδρους σε 4 είναι κάτι ιστορικό, το κλείσιμο ενός κεφαλαίου και το άνοιγμα ενός καινούργιου, με στόχο να ανταγωνιστούν τα Ιαπωνικά εργοστάσια".

V4- R τώρα ξεκινάει το ταξίδι της και η ιστορία της δεν έχει γραφτεί ακόμα αλλά οι συνεχείς ανταλλαγές πληροφοριών μεταξύ SBK και MotoGP θα επιταχύνουν τη διαδικασία". 

Επίσης του ζητήθηκε να εξηγήσει σε ποια κατάσταση βρίσκεται η Panigale V4 που θα οδηγήσει στις 14 Νοεμβρίου ο Chaz Davies στην Aragon: "Το τελευταίο τεστ που έγινε με την V4 ήταν στην Aragon τον Αύγουστο, από τότε η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί αρκετά".

"Δεν λέω πως θα βρίσκεται κατευθείαν στο ίδιο επίπεδο με την Kawasaki, όμως είμαι σίγουρος πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Πραγματικά το λέω και το εννοώ ότι ανυπομονώ, περισσότερο από τους οπαδούς, να δω σε τι επίπεδο θα βρίσκεται η μοτοσυκλέτα".

Ο πρώτος αγώνας της Panigale V4 θα είναι στην πίστα Phillip Island  και ο Pirro είναι σίγουρος για ανταγωνιστικότητα της: "Πιστεύω πως θα έχουμε μεγάλη επιτυχία στην Αυστραλία. Εάν μπορέσουμε να πιέσουμε τον Rea από την αρχή θα είναι σημαντικό. Πιστεύω πως αυτή η μοτοσυκλέτα έχει ‘’γεννηθεί’’ για να κάνει δύσκολη τη ζωή του Rea".

Όταν ρωτήθηκε την γνώμη του και το τι τον εντυπωσιάζει περισσότερο στην Panigale, απάντησε: "Πέρα από την δύναμη, η ευελιξία είναι σαφώς ένα πλεονέκτημα. Δεν θα πρέπει να υποτιμήσουμε αυτό το στοιχείο".

Κατά την διάρκεια του αγώνα στην Μαλαισία, και ενώ ο Pirro είχε ήδη δοκιμάσει την GP19, ο Dovizioso είπε πως όλα είναι στον σωστό δρόμο και ο Pirro σχολίασε : "Η GP19 έχει δημιουργηθεί με βάση την GP18, ή αλλιώς την καλύτερη Ducati που έχει δημιουργηθεί ποτέ, με τη λογική ότι όλοι οι οδηγοί μπορούν να την οδηγήσουν".

Όταν ρωτήθηκε για το πώς θα περιέγραφε την οδήγηση της GP19 είπε: "Πιστεύω πως είναι εύκολη και ευχάριστη στην οδήγησή της, αλλά είναι δύσκολη στην ανάλυσή της λόγω των ηλεκτρονικών".

"Αυτή την στιγμή επικεντρωνόμαστε στην έλλειψη ροής, εκεί πρέπει να βελτιωθούμε. Αλλά ταυτόχρονα, δεν θέλουμε να χάσουμε τίποτα στο φρενάρισμα, στην επιτάχυνση και στη δύναμη, τα οποία είναι τα δυνατά μας σημεία".

Επίσης ανέφερε και ποια μοτοσυκλέτα θα έχουν στην διάθεση τους οι οδηγοί της Ducati στο τεστ της Βαλένθιας : "Τη βασική εκδοχή της GP19 με τα IMU ηλεκτρονικά. Έπειτα θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με αυτή και στο τεστ στην Jerez".

Όσο για τα αεροδυναμικά : "Στην Βαλένθια τα πράγματα θα είναι όπως είναι τώρα, με το σωστό συμβιβασμό, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι σούζες. Έγινε ένα βήμα από την GP17 στην GP18,  τώρα είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένη".

Τέλος μίλησε για τον αγώνα στην Μαλαισία: "Το απόγευμα της Παρασκευής μίλησα με τον Dovi, είχε αυτοπεποίθηση για τον αγώνα, ακόμα και ο Marc έλεγε ότι θα ήταν το φαβορί. Πιστεύω η έλλειψη πρόσφυσης ήταν το πρόβλημα αλλά πρέπει να αρχίσουμε να αναλύουμε τα δεδομένα πιο προσεκτικά".

Επόμενο άρθρο »

H BMW έχει βλέψεις με S1000RR & Sykes

« Προηγούμενο άρθρο

Για ''επαγγελματικούς'' λόγους

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα