• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoE: Οι αντιδράσεις των οδηγών
Μετά το πρώτο επίσημο τεστ
Νέα 26/11/2018 - 14:36

Αρκετοί οδηγοί της MotoE μίλησαν μετά τις δοκιμές της κατηγορίας στην πίστα της Jerez την προηγούμενη εβδομάδα.

 

Bradley Smith (One Energy): «Με εξέπληξαν ευχάριστα! Έκαναν πολύ καλή δουλειά και όλο το πακέτο το νοιώθεις σαν κανονική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Είναι κάποια θέματα που πρέπει να προσέχεις, όπως το βάρος, αλλά πέρα απ’ αυτό όλα καλά! Η Michelin μας έδωσε ένα ασφαλές ελαστικό. Είναι λίγο περίεργο που δεν υπάρχει ήχος, αλλά δεν πειράζει: τα πάντα έχουν να κάνουν με τους Αγώνες! Εκεί είναι το θέαμα. Όλοι θέλουμε αμφίρροπους Αγώνες και μάχες και φαίνεται ότι αυτό θα έχουμε. Θα ήθελα να κάνω κάποιες αλλαγές στις χαρτογραφήσεις, αλλά μικρές. Υπάρχει φρένο κινητήρα και το πιο βασικό είναι να διαχειριστείς τη μοτοσυκλέτα στην είσοδο της στροφής. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα συμμετάσχω στην MotoE και είμαι βέβαιος ότι όλοι όσοι θα αγωνιστούν σ’ αυτό το Πρωτάθλημα θα είναι χαρούμενοι.

 

Matteo Ferrari (Gresini): «Θέλει αρκετή προσαρμογή και πρέπει να γλιστράς πολύ αλλά και ν’ αποφεύγεις τα “σημαντικά” φρεναρίσματα γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα έχει αρκετό βάρος. Μ’ αρέσουν τα ελαστικά αλλά και η μοτοσυκλέτα τόσο στο στεγνό, όσο και στη βροχή».

 

Kenny Foray (Tech3): «Γύρο με το γύρο το διασκέδαζα όλο και περισσότερο, αλλά ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω πολύ για να προσαρμόσω το στυλ μου σ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ειδικά μέσα στις στροφές είναι που πρέπει να βελτιωθώ. Πρέπει να το παραδεχτώ ότι δεν είναι εύκολο, αλλά το διασκέδασα».

 

Randy de Puniet (LCR): «Είχε ενδιαφέρον το πρώτο τεστ με τη μοτοσυκλέτα MotoE. Ήμασταν όμως άτυχοι με τον καιρό κι εμείς - οι ομάδες με δυο οδηγούς - είχαμε ακόμα λιγότερο χρόνο μιας και μας είχαν δώσει μόνο μια μοτοσυκλέτα. Παρά ταύτα, η αίσθηση που είχα ήταν καλή, όπως και ο ρυθμός. Έχουμε ακόμα χρόνο για να βελτιωθούμε. Από την πρώτη στιγμή όμως, όλα φαίνονται καλά».

 

Josh Hook (Pramac): «Πέρασα τέλεια! Ειλικρινά με εντυπωσίασε η απόδοση της δύναμης στην άσφαλτο αυτών των μοτοσυκλετών στην επιτάχυνση, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι η ευκολία οδήγησης. Μετά από δυο γύρους μόνο, ήμουν σε θέση να πιέσω πολύ. Ήθελα να κάνω παραπάνω γύρους, αλλά δεν το επιτρέπει η μπαταρία».

 

Alex de Angelis (Pramac): «Με εντυπωσίασε η μοτοσυκλέτα! Στην αρχή φοβόμουν, αλλά μετά το διασκέδασα! Ο κινητήρας είναι καλός και καθώς βγαίνεις από αργές στροφές μπορείς να γλιστράς τη μοτοσυκλέτα. Πρέπει να τη συνηθίσω, καθώς μερικές φορές πήγαινα να πιάσω τον συμπλέκτη και.... δεν υπάρχει συμπλέκτης! Η μπαταρία όταν ζεσταίνεται χάνει σε απόδοση κι αυτό ήταν σημαντικό που το μάθαμε. Σε γενικές γραμμές είναι εύκολη στην κατανόησή της η μοτοσυκλέτα».

 

Maria Herrera (Angel Nieto Team): «Η πρώτη αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα είναι καλή, έχει ομαλή επιτάχυνση και μου θυμίζει τις 600cc. Πρέπει να έχεις μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή, επειδή δεν μπορείς να είσαι επιθετικός με το γκάζι. Με το βάρος που έχει, πρέπει να καταλάβω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τη σταματάς. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, όπως και η αδράνεια στις εισόδους των στροφών».

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul: Laverty και Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Lowes: Μπράβο για τον κινητήρα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα