• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Κάθε φορά είμαι πιο γρήγορος
Το κλειδί είναι στην τεχνική φρεναρίσματος
Νέα 30/11/2018 - 16:21

Ο Αυστραλός οδηγός της Pramac Ducati συνέχισε την προσαρμογή του πάνω στην καινούργια GP19, στο τεστ της Jerez.

Ο Jack Miller πιστεύει πως το κλειδί για να οδηγήσεις γρήγορα αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι η τεχνική φρεναρίσματος.

Για την ακρίβεια δήλωσε: << Σε αυτή την πίστα, την περσινή χρονιά, δυσκολεύτηκα στο τεστ και δεν ξέρω εάν ήταν λόγω του καιρού, όμως ήμασταν γρήγοροι.>>

<< Όπως και οι υπόλοιποι ήταν γρήγοροι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά καινούργια οπότε ‘’παίζουμε’’ με το set-up και την ισορροπία της, για να την καταλάβουμε. Μόλις είμαι άνετος φέρνουμε τα πάντα ανάποδα για να δούμε πως θα είναι η αίσθηση.>>

<< Το ξεπερνάμε αυτό και η αίσθηση γίνεται όλο και καλύτερη. Κάθε φορά που ανεβαίνω στην μοτοσυκλέτα είμαι όλο και πιο άνετος και πιο γρήγορος. >>

<< Δεν μπορώ να κάνω κάποια σύγκριση με την GP18 αλλά σε σύγκριση με την παλιά μου μοτοσυκλέτα (GP17) στρίβει πολύ καλά. Το είπα και στην Βαλένθια και ισχύει το ίδιο και εδώ αλλά αισθάνομαι πως πρέπει να οδηγώ αυτή την μοτοσυκλέτα διαφορετικά, από ότι οδηγούσα την GP17.>>

<< Θα πρέπει να βάλω στο μυαλό μου το γεγονός, ότι πρέπει να αφήνω το φρένο νωρίτερα. Νομίζω ότι αυτή η διαδικασία είναι που με κάνει να γίνομαι πιο γρήγορος κάθε φορά.>>  

<< Θέλω να προσπαθήσω να φτιάξω τις γραμμές μου στις γρήγορες στροφές προς το τέλος του γύρου. Πρέπει να αναβαθμιστούν αλλά και να βρω τις γραμμές μου εκεί. Θα έχουμε συνάντηση με την Επιτροπή Ασφάλειας, σχετικά με το θέμα της ασφάλτου, αλλά ήδη γνωρίζουμε πως θα διορθωθεί πριν την επόμενη σεζόν.>>

Πολλοί οδηγοί, όπως και ο Miller, επισήμαναν το πρόβλημα με την άσφαλτο της πίστα Jerez, πιο συγκεκριμένα στις στροφές ένα, δύο και έξι.

<< Η άσφαλτος είναι χάλια και είμαι σφιγμένος όταν στρίβω στην ένα, στην δύο και στην έξι, γιατί υπάρχει μόνο ένα μικρό κομμάτι ασφάλτου που μπορείς να οδηγήσεις, εκτός από το κερμπ.>>

<< Δεν έχουμε το κομμάτι πρόσφυσης στην λευκή λωρίδα, το οποίο έχουμε συνήθως, οπότε αποφεύγουμε και αυτό το σημείο.>>

<< Προσπαθούμε να μην πατάμε ούτε στα μαύρα σημάδια, εκεί που κολλάνε τις πέτρες. Πέρασα από εκεί την πρώτη μέρα και θα προσπαθήσω να περάσω και αύριο. Πρέπει όμως να είσαι προσεχτικός σε αυτά τα κομμάτια.>>  

Επόμενο άρθρο »

Έτοιμοι για 100km dei Campioni

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Test: Νέα εξαρτήματα για Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα