• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
WRC: Πάω αργά γιατί βιάζομαι!
Κόψε, κόψε λένε οι μάνατζερ στους οδηγούς, για να στηθεί το αποτέλεσμα!
Νέα 04/04/2010 - 19:54

 

Απόψεις του Γιώργου Θαλασσινού

 

Κατ’ αρχήν να πω ότι είμαι από τους φανατικούς εκείνους του Ακρόπολις που έτρεχα σαν τρελός στα βουνά της Θεσσαλίας και της Κεντρικής Ελλάδας, για να δω για λίγα δευτερόλεπτα τους αγαπημένους μου οδηγούς, τον Markku Alen με τη φοβερή του Lancia να προσπαθεί να πάει όσο πιο γρήγορα γίνεται δίπλα στους γκρεμούς.

Από τότε φαίνεται ότι πολλά έχουν αλλάξει και ως οπαδός του MotoGP, στο οποίο ακόμη ο συναγωνισμός είναι καθαρός και η μόνη εντολή από τον μάνατζερ του κάθε οδηγού είναι να πάει όσο γρηγορότερα γίνεται, φοβάμαι μήπως αυτή η μόδα των εντολών περάσει και στους δικούς μας και αρχίσουμε να βλέπουμε τον Lorenzo να κόβει στον τελευταίο γύρο για να περάσει μπροστά ο Spies (λέμε τώρα και καμιά μ@λ@κια να περάσει η ώρα), ώστε να πάρει περισσότερους βαθμούς στο Κατάρ από τον Rossi (που θα έχει πάει στην Ducati), ώστε μετά από 17 αγώνες να του πάρει το πρωτάθλημα!

 

Έναυσμα για τις φοβίες μου αυτές ο πρόσφατος αγώνας του WRC (του Rally καλέ), στην Ιορδανία, που τέλειωσε το Μ. Σάββατο με νικητή για 56η φορά στην καριέρα του, τον εκπληκτικό Sebastian Loeb.

Λες λοιπόν και το είχε ανάγκη ο πολυπρωταθλητής, η ομάδα του έκανε ολόκληρη στρατηγική εναντίον της Ford, για να πάρει τη νίκη, η οποία επισκιάστηκε, ακριβώς από αυτή τη μάχη των στρατηγικών.

Προσέξτε μιλάμε μόλις για το 3ο αγώνα του θεσμού, από 13 που θα γίνουν όλη τη χρονιά. Και διαβάζω στα διάφορα site: «Κυρίαρχος της στρατηγικής ο Wilson, κατατρόπωσε τον Quesnel», δηλαδή ότι ο μάνατζερ της Ford βγήκε αποπάνω από αυτόν της Citroen!

Ακούστε, ακούστε, η Citroen έβαλε χέρι στον οδηγό της Ogier, γιατί τη 2η μέρα πήγε γρήγορα και ήταν 2ος στο τέλος, μπροστά από τον Latvala της Ford και έτσι ο Loeb (Citroen) θα ξεκινούσε πρώτος και ο μεγάλος του αντίπαλος ο Latvala 3ος, οπότε θα είχε πλεονέκτημα γιατί ο δρόμος θα ήταν πιο καθαρός. Έτσι το κακό παιδί τιμωρήθηκε με το να πάει να ξεκινήσει πίσω (με ποινή που τον έριξε στην 5η θέση), μετά η Ford έβαλε εθελούσια ποινή στον άλλο οδηγό της, τον Hirvonen και τελικά η Citroen έριξε ακόμη πιο πίσω τον καημένο τον Ogier για να καταφέρει να πάρει τη νίκη με τον Loeb και η Ford είπε στον Latvala να κόψει για να πάρει σίγουρους βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

 

Δηλαδή αντί να λένε στους οδηγούς τρέξτε να κάνετε τον καλύτερο χρόνο για να κερδίσετε, λένε στον ένα κόψε να κερδίσει ο άλλος που είναι πιο καλός (στα χαρτιά), στον άλλον είχαν ήδη πει να κόψει από το 2ο αγώνα της χρονιάς, γιατί θεωρούσαν ότι ο άλλος ήταν το πουλέν και πάει λέγοντας. Τότε τι τρέχετε ρε παιδιά και κοπανάτε και τα καημένα τα αυτοκίνητά σας στους βράχους;

Πάτε κατευθείαν στην τελευταία ειδική και όποιος κερδίσει είναι ο καλύτερος.

Τι το θέλετε όλο αυτό και το ξεφτιλίζετε το άθλημα;

Τι να πάω εγώ ο θεατής να δω στα βουνά, όταν και αν γυρίσει το Ακρόπολις στο πρόγραμμα του παγκοσμίου;

Πιο φθηνά και με καθαρά ρούχα, θα μου έρθει να πάω να δω ένα στημένο ματς ποδοσφαίρου του ελληνικού πρωταθλήματος.

 

Το μόνο που ελπίζω θεούλη μου, είναι να μην τα βλέπει αυτά ο Jarvis της Yamaha και ο Guareschi της Ducati και ο Nakamoto του HRC και ο Denning της Suzuki και αρχίσουν τις στρατηγικές και αποφασίζουν αυτοί το νικητή και την κατάταξη του αγώνα. Γιατί τι θα του πεις του Dovizioso που πήγαινε για 2η θέση και τον έστειλες 6ο (όπως τον Ogier στην Ιορδανία), ότι το έκανες για το καλό της μαμάς Honda που έχει τον Dani για καλό παιδί και σένα για αποπαίδι;

Και τι αξία θα έχει η νίκη, η όποια θέση του Valentino ή του Casey, αν οι από πίσω τους έχουν κόψει ρυθμό κατ’ εντολή του μάνατζερ;

Ξου, ξου, μακριά από μας!

Επόμενο άρθρο »

Σκεπτικός για το μέλλον ο Capirossi

« Προηγούμενο άρθρο

Η LCR γίνεται ECOSTYLE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα