• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Qatar live: Με BMW S1000RR πρώτοι στην πίστα!
Πριν το ξεκίνημα των Ελεύθερων Δοκιμαστικών, «γυρίσαμε» στο Losail!
Τεστ-Μοντέλα 10/04/2010 - 17:32

 

Aποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Tino Martino

 

Περίπου μία ώρα πριν μπουν τα 125 στην πίστα, για τα πρώτα Ελεύθερα της Παρασκευής, ο μόνος οδηγός που είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει 4 γύρους στην φωτισμένη από τους προβολείς διαδρομή (αν και ακόμη υπήρχε λίγο φυσικό φως), ήταν ο απεσταλμένος του περιοδικού MOTOGP WORLD, ο «δικός» μας Δημήτρης Διατσίδης.

Οι άλλοι τρεις δημοσιογράφοι από Ισπανία, Ιταλία και Μ. Βρετανία, δεν έφεραν τις αγωνιστικές τους φόρμες στο Κατάρ και έτσι έχασαν αυτήν τη μοναδική ευκαιρία.

Η BMW, όπως και πέρυσι, πρόσφερε το «SafetyBike», συγκεκριμένα μια από τις δύο μοτοσυκλέτες της που είναι και φέτος οι τελευταίες που ελέγχουν την πίστα, πριν την εκκίνηση κάθε αγώνα. Το καλό είναι ότι για φέτος οι Γερμανοί μας πρόσφεραν τη νέα S1000RR, με την οποία ήδη έχουμε πρόσφατη εμπειρία από το Portimao, αλλά και από τα Μέγαρα.

Επιταχύνοντας πάνω στο kerb της προτελευταίας στροφής
Επιταχύνοντας πάνω στο kerb της προτελευταίας στροφής

Τώρα βέβαια θα αναρωτηθεί κανείς αν έχει σχέση η ελληνική πίστα που βρίσκεται 45 χλμ. από το κέντρο της Αθήνας, με αυτήν που βρίσκεται 25 χλμ., έξω από την Doha, την πρωτεύουσα του Κατάρ, αλλά απάντηση δεν θα πάρει.

 

Κλείνει η παρένθεση για να πούμε ότι η BMW S1000RR, ήταν απολαυστική, φορώντας λάστιχα Racetec K3 της Metzeler, τα οποία χρειάστηκαν λιγότερο από μισό γύρο για να έλθουν σε καλή θερμοκρασία λειτουργίας και να τα βγάλουν πέρα με την σχετικά «βρώμικη» άσφαλτο της πίστας, αφού ο αέρας της ερήμου είχε φροντίσει να φέρει κάποια σκόνη στη διαδρομή.

Στην ευθεία τα χιλιόμετρα ανέβηκαν στα 269, για να ακολουθήσει έντονο φρενάρισμα για την πρώτη στροφή στην κορυφή της οποίας είχαμε 100.

Το φυσικό φως πέφτει, τα φώρα αναλαμβάνουν δουλειά
Το φυσικό φως πέφτει, τα φώρα αναλαμβάνουν δουλειά

Η 2η στροφή μας έφερε κάποια αναστάτωση, αφού πριν από τρεις εβδομάδες στο τεστ των οδηγών του MotoGP, πέντε οδηγοί έπεσαν ακριβώς εκεί.

Μετά ακολουθεί η 3η ανοικτή επιταχυνόμενη στροφή της πίστας, όπου η δύναμη των σχεδόν 200 ίππων της μοτοσυκλέτας που φορά την εξτρά εξάτμιση της Acrapovic, ήταν υπεύθυνη για τις ταλαντώσεις του πίσω μέρους που κατέληγαν σε ένα ελαφρύ γλίστρημα, πριν το DTC (Traction Control) ενεργοποιηθεί και μας κόψει λίγο από την ευχαρίστηση.

Στα υπόλοιπα κομμάτια της πίστας μας άρεσε ο συνδυασμός της δυνατής επιτάχυνσης στις εξόδους των στροφών και η ευκολία πλαγιάσματος στις εισόδους. Μόνο πρόβλημα ήταν η αίσθηση του μπροστινού φρένου στο τέλος της μεγάλης ευθείας των 1,068μ., όπου η μανέτα έδειχνε να χάνει μέρος της αποτελεσματικότητας και να πλησιάζει πολύ στα δύο δάκτυλα που κρατούν το τιμόνι.

Στην αρχή της παρατεταμένης αριστερής Κ10
Στην αρχή της παρατεταμένης αριστερής Κ10

Σε συζήτηση που είχαμε με τον επικεφαλής της Brembo, τον Eugenio Gandolfi, μας είπε ότι αυτό μπορεί να λυθεί με διαφορετικά αγωνιστικά τακάκια, που θα προσπαθήσει να φέρει για την επόμενη φορά στην Jerez.

 

Όμορφη εμπειρία λοιπόν το να είσαι ο πρώτος από την οικογένεια του MotoGP, που μπαίνεις στη πίστα, λίγο πριν αρχίσει επίσημα το Πρωτάθλημα του 2010.

Ευχαριστούμε και την BMW Hellas, για την υποστήριξη στη συνέχιση αυτής της εμπειρίας.

 

Y.Γ. τον καλύτερο από τους 4 γύρους μπορείτε να δείτε την Κυριακή 22:40 στον ΣΚΑΪ, στην μετάδοση του πρώτου αγώνα της χρονιάς.

 

Εξοπλισμός:

κράνος X-lite, με μικροφωνική εγκατάσταση Stilo

Στην έξοδι της Κ15 με 150 χλμ/ώρα
Στην έξοδι της Κ15 με 150 χλμ/ώρα

φόρμα IXS

γάντια IXS Vitaro White

μπότες SIDI Vortice Lux White

Ο Δ.Δ. φωτογραφίζει τους κάμεραμεν της DORNA
Ο Δ.Δ. φωτογραφίζει τους κάμεραμεν της DORNA

Επόμενο άρθρο »

H Aprilia RSV4 Factory αποκτά καλούδια

« Προηγούμενο άρθρο

Με BMW S1000RR στα Μέγαρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα