• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι έφταιξε για την κακή απόδοση του Oliveira στο Silverstone;
Νέα 31/08/2021 - 21:31

Το καταστροφικό Σαββατοκύριακο στο Silverstone είναι ένας αγώνας που ο Miguel Oliveira της Red Bull KTM σίγουρα θα θέλει να ξεχάσει αυτός και η ομάδα του. Ειδικά μετά από την νίκη του στον αγώνα της Βαρκελώνης η 16 θέση, 3ος τερματισμός χωρίς βαθμούς, στο Silverstone και η χαμηλή απόδοση του γενικά όλο το τριήμερο δημιούργησε πολλά ερωτηματικά.

Μια κακή επίδοση που δείχνει χειρότερη αν τη συγκρίνουμε με τον αρκετά καλό τερματισμό στην 6η θέση του Brad Binder, και τον τερματισμό των αναβατών Iker Lecuona και Danilo Petrucci της δορυφορικής ομάδας Tech3 KTM στην έβδομη και δέκατη θέση αντίστοιχα.

Ορισμένοι είπαν ότι για την κακή απόδοση του Oliveira έφταιγε ο τραυματισμός του στον καρπό στις δοκιμές του αγώνα της Αυστρίας πριν 3 εβδομάδες αλλά στις δηλώσεις του πριν τον αγώνα είπε ότι είναι σε καλή φυσική κατάσταση.

«Σωματικά αισθάνομαι πολύ καλά είπε. Αλήθεια είναι ότι ο καρπός μου πονάει λίγο αλλά με τα παυσίπονα και το δέσιμο είναι εντάξει. Πιστεύω ότι η φυσική μου κατάσταση επιτρέπει να κάνω τον αγώνα χωρίς πρόβλημα»

Από ότι φαίνεται ο Oliveira ήταν ένας από τους αναβάτες στους οποίους αναφερόταν ο Pol Espargaro (πρώην αναβάτης της KTM), όταν τόνισε τι του επέτρεψε να έχει τον καλύτερο αγώνα του φέτος με την ομάδα της Repsol Honda.

«Εδώ έχουμε πολύ καλύτερο κράτημα από ό, τι είχαμε στις άλλες πίστες, άκουσα τους αναβάτες της Ducati της Suzuki ή ακόμα και τον αδερφό μου Aleix Espargaro στην Aprilia να παραπονιούνται για το κράτημα», εξήγησε ο Espargaro μετά την πρόκριση του στην pole position. «Για εμάς είναι το εντελώς αντίθετο, όταν οι άλλοι δυσκολεύονται, εμείς είμαστε μια χαρά, αλλά συνήθως οι άλλοι είναι μια χαρά και αυτό σημαίνει ότι εμείς δυσκολευόμαστε».

Και αυτή ακριβώς είναι η θέση στην οποία βρέθηκε ο Oliveira το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Όπως εξήγησε το Σάββατο μετά τις κατατακτήριες, με την ομάδα να ψάχνει για να βρει έναν τρόπο να διαχειριστεί την “υπερβολική” πρόσφυση της πίστας του Silverstone και να την μετατρέψει σε κράτημα.

«H πίστα έχει υπερβολική πρόσφυση, είπε και από ότι φαίνεται δεν μπορούμε να κάνουμε τα ελαστικά να συνεργαστούν όπως θα θέλαμε για να μετατρέψουμε την πρόσφυση σε κράτημα της μοτοσυκλέτας. Είναι απογοητευτικό γιατί ενώ έχουμε βελτιώσει τόσο πολύ τη μοτοσυκλέτα από το 2019 κατάφερα να φτάσω τους χρόνους του 2019, που ήμουν νέος στην κατηγορία και με νέα μοτοσυκλέτα, μόνο στις κατατακτήριες. Είναι απογοητευτικό να βλέπουμε ότι τα πράγματα που δοκιμάσαμε δεν λειτούργησαν. Η ομάδα προσπαθεί σκληρά για να λύσει το πρόβλημα, αλλά δεν τα έχει καταφέρει και συνεχίζουμε να δουλεύουμε προσπαθώντας να βρούμε τη λύση που θα μας βγάλει από αυτή την κατάσταση».

Τα καλά νέα είναι ότι οι μοναδικές συνθήκες με τις χαμηλές θερμοκρασίες στο Silverstone και η υψηλή φυσική πρόσφυση της πίστας χάρη στη σχετικά νέα άσφαλτο μπορεί να δυσκόλεψε την KTM αλλά είναι απίθανο να επαναληφθεί το 2021 καθώς το πρωτάθλημα κατευθύνεται προς τη νότια Ευρώπη.

Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Oliveira στον τελευταίο αγώνα δείχνουν τη θέση που βρίσκεται η KTM αυτή τη στιγμή καθώς συνεχίζει την εξέλιξη με τελικό στόχο της κατασκευής μιας μοτοσυκλέτας που θα μπορεί να κερδίζει και πρωταθλήματα, όχι μόνο αγώνες, στο MotoGP.

Παρά το νέο πλαίσιο και τα θέματα που λύθηκαν με τα νέα ελαστικά της Michelin η RC 16 της KTM παραμένει μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη σε ορισμένους αγώνες αλλά δείχνει να μην είναι ακόμη έτοιμη για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Ωστόσο, με το χρήμα να ρέει, τόσο από την KTM όσο και από την Red Bull, με τους Oliveira και Binder να ωριμάζουν γρήγορα σαν αναβάτες και με ένα πλήθος νέων ταλέντων σε αναμονή θα λέγαμε ότι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος είναι θέμα χρόνου.

Επόμενο άρθρο »

Maverick Viñales: ντεμπούτο με την Aprilia στην Aragon

« Προηγούμενο άρθρο

Οι πρώτες φωτογραφίες του Viñales με τα χρώματα της Aprilia!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα