• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall'Igna: Ήταν η καλύτερή μου σεζόν με την Ducati
Νέα 19/12/2021 - 13:52

Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse έρχεται από μια χρονιά που στα χαρτιά αντιπροσώπευε ένα μεγάλο στοίχημα, η πρώτη χωρίς τον Dovizioso και με πολλούς νέους αναβάτες με μεγάλες ελπίδες αλλά και χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα. Δώδεκα μήνες αργότερα, ο μηχανικός από την Βενετία μπορεί να ειπωθεί ότι έπραξε σωστά, ακόμα κι αν ο τίτλος των αναβατών ξέφυγε για άλλη μια φορά από τα χέρια της Ducati. Σε συνέντευξή του στο GPone, ο Luigi Dall'Igna αναφέρει ότι ήταν η καλύτερή του σεζόν. 

"Ήταν μια απίστευτη σεζόν, σίγουρα η καλύτερη από τότε που ήμουν με τη Ducati",  ο Dall'Igna δεν έχει αμφιβολίες. "Κάναμε πολλά καλά πράγματα, ειδικά το τελευταίο μέρος της χρονιάς: 4 νίκες στους τελευταίους 6 αγώνες , ειλικρινά θα έβαζα και μια πέμπτη στο Misano ακόμα κι αν ο Pecco έπεσε επειδή είχαμε αποφασίσει να ρισκάρουμε με τα ελαστικά. Ήταν ένα υπέροχο τέλος της χρονιάς, ο τελευταίος αγώνας με 3 αναβάτες μας στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και στο βάθρο ήταν κάτι εξαιρετικό, ατμοσφαιρικό, μια μοναδική συγκίνηση που θα θυμάμαι πάντα".

Κερδίσατε τους τίτλους κατασκευαστών και ομάδων, αλλά η απώλεια του τίτλου των αναβατών κατέστρεψε το πάρτι;

"Όχι, νομίζω ότι αυτή δεν ήταν η χρονιά κατά την οποία έπρεπε να βάλουμε στόχο τον τίτλο, αν σκεφτώ τι ειπώθηκε για τη Ducati στο τέλος του 2020. Ήταν μια σεζόν στην οποία έπρεπε να προετοιμαστούμε για την επιτυχία και το κάναμε καλά, όντως ίσως ήμασταν πάνω από τις προσδοκίες, είναι δύσκολο να έχεις τύψεις μετά από μια τέτοια σεζόν".

Μέχρι μερικά χρόνια πριν λεγόταν ότι πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούσαν να οδηγήσουν την Desmosedici, τώρα όλοι οι αναβάτες σας είναι γρήγοροι.

"Δεν ήταν μια μεταμόρφωση που έγινε σε ένα χρόνο, η Ducati κερδίζει με περισσότερους αναβάτες για πολλές σεζόν, Iannone, Dovizioso, Lorenzo, Petrucci, Bagnaia, Martin, Miller. Εδώ και λίγο καιρό πλησιάζουμε στο να έχουμε μια μοτοσυκλέτα που να είναι λίγο πιο εύκολη και διαχειρίσιμη. Δεν είναι εύκολος στόχος, το κάναμε βήμα βήμα αλλά τα καταφέραμε. Η Ducati δεν τρομάζει πλέον τους αναβάτες, αντιθέτως είναι μια μοτοσυκλέτα που όλοι θέλουν γιατί πιστεύουν ότι μπορούν να τα πάνε καλά σε αυτήν".

Μάλιστα του χρόνου θα βρίσκονται οκτώ Ducati στην πίστα, δεν είναι δύσκολο να προετοιμαστείτε με τόσες μοτοσυκλέτες;

"Δεν είναι δύσκολο, χρειάζεται πολλή οργάνωση και η Ducati την έχει, έχουμε ήδη καταφέρει να διαχειριστούμε οκτώ μοτοσυκλέτες στο παρελθόν και αυτό δεν μας τρομάζει. Οι θετικές πτυχές, εκτός από το οικονομικό που δεν είναι ο στόχος για τον οποίο αγωνιζόμαστε, είναι ότι μπορούμε να έχουμε περισσότερες πληροφορίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του αγώνα και κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και να βοηθήσουμε τους αναβάτες να αναπτυχθούν. Την επόμενη χρονιά θα έχουμε δύο νέους και πολλά υποσχόμενους αναβάτες (Bezzecchi και Di Giannantonio) που θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους με την Ducati".

Θα είναι ο Bagnaia ο βασικός αναβάτης στην επίθεσή σας;

"Ειλικρινά, δεν επικεντρωνόμαστε σε κανέναν συγκεκριμένα, με την έννοια ότι δεν δίνουμε σε έναν αναβάτη κάτι καλύτερο από έναν άλλο. Έχουμε τη δύναμη να μπορέσουμε να δώσουμε σε όλους τις ίδιες ευκαιρίες, τότε σαφώς στην πορεία θα αξιολογήσουμε αν κατά τη διάρκεια της σεζόν θα χρειαστεί να κάνουμε κάτι συγκεκριμένο. Δεν ξεκινάμε με αυτό κατά νου. Ο Pecco ήταν ο αναβάτης της Ducati που βρισκόταν περισσότερο σε φόρμα στο τελευταίο μέρος της σεζόν. Αν ξεκινήσει έτσι, προφανώς θα τον δούμε με ιδιαίτερη προσοχή, αλλά στον πρώτο αγώνα θα έχουν όλοι το ίδιο υλικό".

Ο Bagnaia φαίνεται να είναι πραγματικό παιδί της Ducati, πιστεύεις ότι θα έχει πολύ μέλλον μαζί σας;

"Αυτό περιμένω και θα προσπαθήσω να πετύχω. Όπως πάντα, για να κάνουμε συμβόλαια χρειάζονται δύο, οπότε δεν θα εξαρτηθεί μόνο από εμάς αλλά και από αυτόν αλλά, αντικειμενικά, είναι κάτι που νομίζω ότι και οι δύο θα θέλαμε να κάνουμε".

Έχετε φέρει τόσες πολλές τεχνικές καινοτομίες στο MotoGP, υπάρχει χώρος για περισσότερες;

"Όταν δεν υπάρχει τίποτα άλλο να προσθέσω στη μοτοσυκλέτα, δεν θα είχε νόημα να μείνω σε αυτό το περιβάλλον. Θα έπρεπε να πιάσω άλλη δουλειά (γέλια). Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες για να εξελιχθεί η μοτοσυκλέτα και ότι υπάρχουν πολλές. Έχουμε κάποιες ιδέες για τη μοτοσυκλέτα, παίρνουν μορφή, θα πρέπει να αξιολογήσουμε και να μην κάνουμε λάθη στη Sepang. Περιμένω να φέρω κάτι βελτιωμένο για το 2022".

Έχετε οδηγήσει ποτέ την Desmosedici;

"Είναι μια μοτοσυκλέτα που πρέπει να σεβαστείς, να είσαι ευγενικός απέναντί της, δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να διασκεδάσω πολύ οδηγώντας την. Προτιμώ να είμαι τουρίστας και να χρησιμοποιώ την μοτοσυκλέτα για ταξίδια. Από την άλλη, δοκίμασα το Panigale στην πίστα, αλλά δεν θα σας πω τους χρόνους μου γιατί θα ντρεπόμουν (γέλια)".

Σε δώδεκα μήνες, πιστεύετε ότι θα υπάρχει κάτι περισσότερο για να γιορτάσετε;

"Αυτός είναι ο λόγος που θα δουλέψουμε σκληρά αυτήν την περίοδο, τόσο εμείς οι τεχνικοί όσο και οι αναβάτες μας. Όπως πάντα, το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει από το μηδέν και με δυναμικές στην πίστα που θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές από αυτές που είδαμε στο παρελθόν, οπότε οι δοκιμές της Sepang και η δουλειά που θα κάνουμε πίσω στο εργοστάσιο θα είναι σημαντικές".

Επόμενο άρθρο »

Jarvis: Ο Viñales παλεύει ακόμα με τους εσωτερικούς του δαίμονες

« Προηγούμενο άρθρο

Lin Jarvis: O Quartararo είναι δημοφιλής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα