• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο αρχιμηχανικός του Bastianini βλέπει ομοιότητες μεταξύ του Enea και του Dovizioso
Νέα 14/04/2022 - 15:22

Ο Bastianini ξεκίνησε καταιγιστικά τη δεύτερη σεζόν του στα MotoGP, εξασφαλίζοντας μια παρθενική νίκη στο Qatar τον περασμένο μήνα και επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας το περασμένο Σαββατοκύριακο μετά τη νίκη του στο Grand Prix της Αμερικής.

Ο αναβάτης της Gresini – ο οποίος χρησιμοποιεί μια Ducati προδιαγραφών 2021 – συνεργάζεται με τον πρώην αρχιμηχανικό του Dovizioso, Giribuola, από το ντεμπούτο του στα MotoGP.

Ο Giribuola λέει ότι και οι δύο αναβάτες έχουν παρόμοιο τρόπο να οδηγούν την Ducati, αλλά πιστεύει ότι ο Bastianini έχει καλύτερη κατανόηση του ορίου του πίσω ελαστικού.

"Πιστεύω ότι μοιάζουν πραγματικά, επειδή το στυλ οδήγησης τους βασίζεται πολύ στο φρενάρισμα και στη χρήση του μπροστινού ελαστικού στο όριο", ανέφερε ο Giribuola. "Λοιπόν, σε αυτό βρίσκω κάποιες ομοιότητες με τον Andrea".

"Είναι επίσης πιο εύκολο για μένα να καταλάβω τι πρέπει να κάνω με την μοτοσυκλέτα γιατί έχω εμπειρία. Είναι λίγο διαφορετικοί όταν βγαίνουν από την στροφή. Ο Enea παραμένει πάντα πολύ στο όριο του πίσω ελαστικού, μερικές φορές ο Dovi ήταν λίγο πιο επιθετικός".

"Για παράδειγμα, ταλαιπωρηθήκαμε λίγο στην Αργεντινή γιατί υπάρχουν στροφές στις οποίες πρέπει να σπινιάρεις πολύ για να στρίψεις με γκάζι και για τον Enea είναι λίγο δύσκολο να το κάνει αυτό. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά τα καταφέραμε".

 

Ο Giribuola σημείωσε επίσης ότι ο Bastianini αντιδρά περισσότερο με την αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα, ενώ ο Dovizioso μπορούσε να «υπερσκεφτεί» τι συνέβαινε με τη Ducati του.

"Νομίζω ότι ο Enea βελτιώθηκε πολύ από την αρχή του τρέχοντος έτους", πρόσθεσε. "Δούλεψε πολύ με τον εαυτό του, για να διατηρήσει την ηρεμία  του και να αναλύσει την κατάσταση και τις ρυθμίσεις που προσπαθούμε να κάνουμε. Έτσι, έκανε ένα βήμα και είναι πολύ ωραίο".

"Ο Andrea ήταν πιο αναλυτικός. Μερικές φορές σκεφτόταν υπερβολικά, αλλά σκεφτόταν όλες τις πτυχές. Ο Enea ασχολείται περισσότερο με το συναίσθημα, μπορεί να σου πει πραγματικά τι νιώθει σε κάθε στροφή. Έτσι, μπορείς να καταλάβεις τι είναι απαραίτητο να κάνεις".

Σε σύγκριση με τους αναβάτες της Ducati με την GP22, ο Bastianini είναι αυτή τη στιγμή 30 βαθμούς μπροστά από τον Jack Miller, ο οποίος βρίσκεται στην έβδομη θέση της βαθμολογίας.

Όταν ρωτήθηκε πώς συγκρίνονται τα δεδομένα του Bastianini με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Ducati, ο Giribuola εξήγησε: "Ειλικρινά, νομίζω ότι ο Enea είναι πραγματικά, πολύ σίγουρος για το μπροστινό μέρος. Χρησιμοποιεί το μπροστινό ελαστικό στο μέγιστο. Αυτή τη στιγμή μπορεί να κερδίσει πολλά μπαίνοντας στην στροφη, οπότε μπορεί να διατηρήσει το ελαστικό στην έξοδο της στροφής".

"Η διαφορά είναι αυτή. Δεν νομίζω ότι προς το παρόν έχουμε χειρότερο πακέτο από τους εργοστασιακούς αναβάτες με την GP22".

Επόμενο άρθρο »

Pol Espargaro: Θέλω να μείνω στα MotoGP για άλλα πέντε χρόνια

« Προηγούμενο άρθρο

Τι συμβαίνει με τον Morbidelli;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα