• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πίσω σε γνωστά λημέρια – Track Day @ Τρίπολη!!!
Γυρίζουμε πίσω στο χρόνο, στην «πίστα» της Τρίπολης
Τεστ-Μοντέλα 24/04/2010 - 16:19

 

Από την πρώτη φωτογραφία της Aprilia RSV4 Factory, θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι βρισκόμαστε σε πίστα μέσα σε δάσος, στο Nurburgring για παράδειγμα ή έστω στο Brno.

Όμως όχι η φωτογραφία τραβήχτηκε χτες το μεσημέρι στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης, που άνοιξε τις πύλες του – σε μια ωραία πρωτοβουλία του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Μοτοσυκλέτας – για ένα Track Day, με σκοπό οι αγωνιζόμενοι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος να μπουν στην πίστα που από το 1989 φιλοξενεί κάποιους από τους αγώνες.

 

Ανοικτό το Track Day και για πρώην αγωνιζόμενους και δεν χάσαμε την ευκαιρία να βρεθούμε σε ένα χώρο στον οποίο κάναμε περίπου 70 αγώνες στο παρελθόν.

Με την ευκαιρία δοκιμάσαμε το νέο Pirelli Supersorsa BSB, ένα supersport λάστιχο, με σκληρή σχετικά γόμα, σε σχέση με αυτά που επιλέγουν οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, αλλά μαλακότερο από τα λάστιχα δρόμου – πίστας της Ιταλικής εταιρίας. Το BSB αποδείχτηκε μια πολύ καλή επιλογή για Track Day, αφού μετά 8 εικοσάλεπτα με τους Δημήτρη Διατσίδη και Κυριάκο Αντωνίου, να εναλλάσσονται στο τιμόνι της Aprilia, η φθορά του ήταν σε πολύ λογικά επίπεδα και άνετα βγάζει ένα ακόμη αντίστοιχο Track Day, σαν να λέμε 4 Track Days στα Μέγαρα για παράδειγμα.

To Supercorsa BSB της Pirelli
To Supercorsa BSB της Pirelli

To επίπεδο πρόσφυσης σε ψηλά επίπεδα και σιγά – σιγά μας έδωσε τη σιγουριά που χρειάζεται, για να πιέσουμε μέχρι το τέρμα και το μπροστινό λάστιχο.

 

Με την πολύτιμη βοήθεια του Γιάννη Μπούστα, ρυθμίσαμε όσο καλύτερα γίνεται τις αναρτήσεις της Aprilia RSV4 και ο χρόνος κατέβηκε σε πολύ καλά επίπεδα, στο 1’03.00 με δεδομένο ότι το νορμάλ γρανάζωμα της μοτοσυκλέτας μας είναι πολύ μακρύ για τη συγκεκριμένη πίστα.

Στο βάθος το Αρτεμίσο, γνώριμο σκηνικό στην πίστα της Τρίπολης
Στο βάθος το Αρτεμίσο, γνώριμο σκηνικό στην πίστα της Τρίπολης

Το πιο ωραίο είναι ότι η Τρίπολη μας ξύπνησε ωραίες αναμνήσεις και ότι οδηγικά παραμένει μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή, ειδικά στην παρατεταμένη της στροφή Κ7 – Κ8, καθώς και στην γρήγορη αριστερή Κ9 που ακολουθεί.

 

Αξίζει τον κόπο να πάει αύριο το πρωί κανείς για να δει από κοντά τους Έλληνες αγωνιζόμενους και την «κόντρα» Μπούστα – Συνιώρη, αλλά και τις μάχες στα SS600. Απλά προσοχή στο δρόμο, στις στροφές πριν το τούνελ του Αρτεμισίου, γιατί από τα έργα ο δρόμος είναι βρώμικος.

Επόμενο άρθρο »

Με BMW S1000RR στην Jerez

« Προηγούμενο άρθρο

H Aprilia RSV4 Factory αποκτά καλούδια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα