• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bastianini: Πίεσα όσο μπορούσα
Αλλά το λάθος στην 4η στροφή μου στέρησε την νίκη
Νέα 05/09/2022 - 17:57

Ο Enea προσέφερε στους οπαδούς των MotoGP ένα συγκλονιστικό φινάλε στο Misano. Στα πρώτα στάδια του αγώνα, εντάχθηκε στο κορυφαίο γκρουπ, μελέτησε την κατάσταση και στη συνέχεια πέρασε την Aprilia του Vinales και έφτασε πίσω από τον Βagnaia. Oι δύο Ducati έμειναν κολλημένες στα τελευταία στάδια του αγώνα και η διαφορά τους στην γραμμή του τερματισμού ήταν μόλις 0,034 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Σε συνέντευξή του στο GPone, o Enea Bastianini μίλησε για τον αγώνα. 


Τα έδωσες όλα. Ήσουν ο πιο γρήγορος παρά ένα λάθος στον τελευταίο γύρο.


"Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Η αίσθησή μου στα πρώτα στάδια του αγώνα ήταν περίεργη. Δυσκολεύτηκα να φέρω τα ελαστικά σε θερμοκρασία. Είχα επίσης λιγότερη δύναμη στους πρώτους γύρους, γιατί έχανα την πρόσφυση, ειδικά στις αριστερές στροφές. Στα μέσα του αγώνα, μπόρεσα να μειώσω την διαφορά μου από τον Pecco, παραμένοντας στο πρώτο γκρουπ. Στους τελευταίους γύρους τα έδωσα όλα. Όταν το ρεζερβουάρ άρχισε να γίνεται πιο ελαφρύ, μπόρεσα να μετακινώ τη μοτοσυκλέτα καλύτερα. Ίσως είχα λίγο παραπάνω (ρυθμό), αλλά δεν μπορούσα να τον αξιοποιήσω στο έπακρο την κατάλληλη στιγμή, ενώ ο Pecco κατάφερε να δώσει κάτι παραπάνω. Είμαι ακόμα ικανοποιημένος με αυτό το αποτέλεσμα. Υπήρξε επίσης μια καλή μονομαχία με τον Pecco και σημείωσα τον καλύτερο χρόνο στον τελευταίο γύρο, κάτι που είναι περίεργο για έναν αγώνα MotoGP".

Σε εκείνον τον τελευταίο γύρο, όπου σημείωσες και τον καλύτερο χρόνο, ήσουν πραγματικά στο όριο σου ή θα μπορούσες να δώσεις κάτι παραπάνω;


"Νομίζω ότι τα έδωσα όλα. Ο τρόπος που ο Pecco αντιμετώπισε την Curvone ήταν απίστευτος. Πάντα κέρδιζε κάτι εκεί και δεν ήθελα να πάρω άλλα ρίσκα".

Έχεις πάρει τρεις νίκες σε αυτό το Πρωτάθλημα. Θα έλεγες ότι αυτός ήταν ο καλύτερος αγώνας σου, ίσως ο πιο απαιτητικός;


"Σίγουρα ένας από τους πιο απαιτητικούς, αλλά και η νίκη στο Le Mans ήταν καλή. Είναι υπέροχο συναίσθημα να ανεβαίνεις στο βάθρο εδώ στο Misano. Ένα βάθρο που μου έλειπε για αρκετό καιρό και ήταν ωραίο να βρίσκομαι μπροστά σε Ιταλούς φιλάθλους, σε μια ιταλική πίστα. Νομίζω ότι είναι ένα σπουδαίο σημάδι να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε και να διατηρούμε αυτά τα αποτελέσματα στους τελευταίους έξι αγώνες του Πρωταθλήματος".

Είσαι επίσης λίγο απογοητευμένος που έχασες τη νίκη;


"Αυτό το λάθος στη στροφή τέσσερα, νομίζω ότι θα το χρεωθώ. Ήμουν πρόθυμος να κερδίσω γιατί αυτός είναι ο στόχος, αλλά μερικές φορές οι αγώνες αφορούν και αυτό".

Τι συνέβη σε εκείνη τη στροφή; Βγήκες από την γραμμή σου και σήκωσες την μοτοσυκλέτα σου.


"Εκεί φρέναρα πολύ δυνατά. Ήταν ένα μικρό λάθος που μου στοίχισε τη νίκη. Ήθελα να προσπεράσω σε εκείνη τη στροφή, αλλά ήμουν εκτός γραμμής και προτίμησα να ανοιχτώ. Νομίζω ότι ο Pecco ήθελε να φρενάρει λιγότερο, αλλά φρέναρα απότομα επειδή δεν ήθελα να τον αφήσω να φύγει. Συνέχισα να προσπαθώ μέχρι την τελευταία στροφή, αλλά ο Pecco φρέναρε αργότερα και ήταν αδύνατο σε εκείνο το σημείο".

Φτάσατε στον τερματισμό δίπλα δίπλα. Ήσουν μόλις λίγα εκατοστά μακριά. Μπορείς να πεις ότι προσπάθησες «μέχρι θανάτου»;


"Σίγουρα έτρεξα μέχρι το τέλος. Δεν έπαψα ποτέ να πιστεύω, ακόμα κι αν ήξερα ότι δεν θα είχα ποτέ ξανά την ευκαιρία να επιτεθώ. Έφτασα πολύ κοντά του στις δύο τελευταίες στροφές, στην τελευταία στροφή ήμουν αναποφάσιστος, αλλά προτίμησα να μην το ρισκάρω. Θα είχα πέσει, οπότε στοιχημάτισα στην επιτάχυνση. Ήμασταν κοντά".

Λοιπόν, καμία στρατηγική; Να ευνοήσεις τον Pecco ενόψει του πρωταθλήματος, ίσως;


"Όχι, σίγουρα όχι. Είχα σκεφτεί πρώτα να του επιτεθώ στον προτελευταίο γύρο, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ο τελευταίος θα ήταν καλύτερος. Δεν ήθελα να με δει. Δυστυχώς, πλήρωσα ακριβά αυτό το λάθος".

Ο Pecco είναι αναμφίβολα η αναφορά της Ducati. Ένας από τους λίγους που κατάφερε να πάρει τέσσερις συνεχόμενες νίκες στα MotoGP. Ποια είναι τα δυνατά του σημεία; Έχει και αυτός αδυναμίες;


"Είναι ένας αναβάτης με πολύ ισορροπημένο στυλ οδήγησης. Έχει καλή επιτάχυνση. Είναι σε θέση να κάνει τη διαφορά σε κάθε τομέα του αγώνα. Όσο για αδυναμία… δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα".

Το να πιέζεις πίσω από άλλους αναβάτες οδήγησε σε προβλήματα με την πίεση των ελαστικών;


"Στην πραγματικότητα, ήταν το αντίθετο για μένα. Με βοήθησε να κρατήσω την πίεση. Στην αρχή του αγώνα είχα προβλήματα και με το μπροστινό μέρος που κλείδωνε συνέχεια. Είχα δουλέψει πολύ με το μαλακό στο πίσω μέρος σε αυτή την πίστα, ενώ τελικά επέλεξα το μεσαίο για τον αγώνα και ήταν περίεργο".

Πιστεύεις ότι, όπως και οι αναβάτες της VR46, είχες ένα πλεονέκτημα λόγω του ότι  είστε πολύ εξοικειωμένοι με αυτήν την πίστα;


"Έχω οδηγήσει επίσης πολύ σε αυτή την πίστα με την Panigale, αλλά τα MotoGP είναι κάτι άλλο, οπότε δεν νομίζω ότι είναι πραγματικό πλεονέκτημα. Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, έπρεπε ακόμα να καταλάβω τις συνθήκες της πίστας για να ξέρω πώς να τις ερμηνεύσω στη συνέχεια κατά τη διάρκεια του αγώνα".

Ήταν μια γεμάτη γεγονότα εβδομάδα για εσένα. Όχι μόνο επισημοποιήσες το συμβόλαιό σου με την Ducati για την επόμενη χρονιά, αλλά επίσης επέστρεψες στο βάθρο. Το τελευταίο ήταν στο Le Mans. Πως αισθάνεσαι? Η επερχόμενη πίστα της Aragon ευνοεί επίσης τις Ducati.


"Γνωρίζουμε ότι οι Ducati είναι πραγματικά ανταγωνιστικές. Όλη αυτή η πρόοδος, συμπεριλαμβανομένων των επόμενων δοκιμών, θα είναι επίσης χρήσιμη για το μέλλον μου στην εργοστασιακή ομάδα του χρόνου. Ξέρω ότι αντιμετωπίζω προκλήσεις, αλλά ανυπομονώ επίσης να δοκιμάσω τον εαυτό μου".

Έρχονται δοκιμές την Τρίτη. Τι θα φέρει η Ducati για να βελτιώσει περαιτέρω το πακέτο της.


"Σίγουρα θα δοκιμάσουμε νέα εξαρτήματα. Μίλησα επίσης με τον Gigi Dall'Igna, οπότε θα έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε, ενόψει και του επερχόμενου πρωταθλήματος".

Επόμενο άρθρο »

Pol Espargaro: Είμαι αργός, είμαστε αργοί και η μοτοσυκλέτα δεν λειτουργεί

« Προηγούμενο άρθρο

Πρόθεση των MotoGP να μεταφερθούν στην Σαουδική Αραβία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα