• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τι λέει ο Scott Redding για την Moto2
Ουσιαστικά βρίσκεσαι πάνω σε μία μεγαλύτερη, πιο βαριά και πιο ισχυρή μοτοσυκλέτα.
Νέα 07/05/2010 - 16:04

Κατά την διάρκεια της αποστολή μας στη Jerez στο δεύτερο αγώνα των MotoGP είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον δημοφιλή και πολλά υποσχόμενο Βρετανό αναβάτη Scott Redding. Τον οδηγό που άφησε τις δίχρονες μοτοσυκλέτες για να μεταπηδήσει στην νέα κατηγορία της Moto2. Στην κινητό γραφείο της ομάδας MARC DVS Racing βρεθήκαμε με τον νεαρό οδηγό για να μάθουμε τις εμπειρίες του από την σύντομη γεύση της νέας κατηγορίας. 

 

Ποιες είναι οι βασικές διαφορές από τα GP125 στην Moto2;

 

Scott Redding: Ουσιαστικά βρίσκεσαι πάνω σε μία μεγαλύτερη, πιο βαριά και πιο ισχυρή μοτοσυκλέτα. Τα GP125 έχουν συμπαγείς διαστάσεις, είναι λεπτά και πολύ ελαφριά. Σ’αυτές εδώ τις μοτοσυκλέτες πρέπει να φρενάρεις ισχυρότερα και δεν έχεις τόσο μεγάλη ταχύτητα μέσα στην στροφή. 

 

Είχες προηγούμενη εμπειρία από τετράχρονη 600άρα;

 

Scott Redding: Βασικά όχι. Λίγο πριν οδηγήσω την μοτοσυκλέτα της ομάδας μπήκα στην πίστα με ένα R6 για να δω πως αισθάνεσαι πάνω σε μία τέτοια μοτοσυκλέτα. Οδήγησα την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα για δύο ημέρες πριν πάρω την πρώτη γεύση από την Suter MMX που αρχικά ήταν εφοδιασμένη με το μοτέρ ενός απλού CBR600 που φορούσε το Supersport kit της Honda. 

 

Ποια η διαφορά στις επιδόσεις των κινητήρων του SS600 και του μοτέρ της Moto2; 

 

Scott Redding: Στην ουσία ο κινητήρας της Moto2 δεν είναι τόσο ισχυρός όσο πολλοί πιστεύουν. Όταν έκανα προπόνηση σ’αυτή εδώ την πίστα έβγαινα από τις κλειστές στροφές με τον εμπρός τροχό ελαφρώς στον αέρα κατά την επιτάχυνση και το μοτέρ είχε δύναμη από τις χαμηλές στροφές. Το συγκεκριμένο της Moto2 είναι πιο ήπιο κι η κλίμακα είναι ενισχυμένη στις μεσαίες στροφές με καλύτερη διάρκεια στις υψηλές κι επιπλέον έχει περισσότερο chatter. 

 

Τελικά το chattering είναι κοινό φαινόμενο στην Moto2;

 

Scott Redding: Chattering έχεις σε κάθε στροφή και προέρχεται περισσότερο κατά την γνώμη που από τον κινητήρα και λιγότερο από τα ελαστικά. Εμφανίζεται κατά την επιβράδυνση μέχρι την κορυφή της στροφής. Συνήθως περιμένεις ότι θα εξαφανιστεί όταν επανέρθεις στο γκάζι –έτσι λέει τουλάχιστον η θεωρεία- αλλά αυτό δεν συμβαίνει στην περίπτωση της Moto2. Προσπαθούμε να το ελαττώσουμε κι έχουμε κάνει αξιοσημείωτα βήματα αλλά είναι ακόμη αισθητή η παρουσία του.

Επόμενο άρθρο »

Παρουσίαση της Interwetten Honda στην Βαρκελώνη

« Προηγούμενο άρθρο

O Capirossi στο Isle of Man

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα